martha schreef:vanaf vrijdag 27/10/17 op canvas de 2de reeks van deze serie en het belooft even spannend en bloedig te worden als de eerste. Ik ga maar mijn dikke fleece gereed leggen
lord F. schreef:En nog steeds fans hier van Fortitude?
Toch benieuwd naar de afloop. Als we de vorige aflevering goed begrepen lopen er daar in Fortitude een paar min of meer zombies tussen de bevolking rond, met Elena op de eerste plaats.
ikke schreef:lord F. schreef:En nog steeds fans hier van Fortitude?
Toch benieuwd naar de afloop. Als we de vorige aflevering goed begrepen lopen er daar in Fortitude een paar min of meer zombies tussen de bevolking rond, met Elena op de eerste plaats.
Fan noem ik mezelf niet gauw, maar wij volgen die reeks wel zonder enige tegenzin..-) Vind het wel spijtig dat het (voro mij toch) favorite personage nu wijlen is.
lord F. schreef:ikke schreef:lord F. schreef:En nog steeds fans hier van Fortitude?
Fan noem ik mezelf niet gauw, maar wij volgen die reeks wel zonder enige tegenzin..-) Vind het wel spijtig dat het (voro mij toch) favorite personage nu wijlen is.
Weten we wel zeker in een serie als deze dat ze dood is?
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk nog?
Keer terug naar Andere tv-programma's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast