T.

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: T.

Berichtdoor Duimelijntje » ma 05 sep 2016, 17:36

Ik kijk ook weer :-)
Vind het best een ok serie. Niet geweldig :-) Maar wel ok.
Grappig toch als je ziet hoe hij zich dingen voorstelt
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1422 keer
Is bedankt: 299 keer

Berichtdoor Lazylady » ma 05 sep 2016, 21:35

Oh, fout van de spellingscorrectie hier. Is een woord wat ik weinig gebruik, dus daarom wellicht fout geschreven.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor satine » ma 05 sep 2016, 22:28

Duimelijntje schreef:Ik kijk ook weer :-)
Vind het best een ok serie. Niet geweldig :-) Maar wel ok.
Grappig toch als je ziet hoe hij zich dingen voorstelt

Zo denk ik er ook over, ideaal voor zondagavond. ;)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1478 keer
Is bedankt: 3310 keer

Berichtdoor frankbomans » wo 07 sep 2016, 00:02

Haha, voor het tweede seizoen heb ik in heel wat afleveringen gefigureerd dus ik kan niet wachten om het te zien. De eerste aflevering vond ik in ieder geval al geslaagd :)
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 34 keer
Is bedankt: 32 keer

Berichtdoor Glenny » do 08 sep 2016, 22:58

frankbomans schreef:Haha, voor het tweede seizoen heb ik in heel wat afleveringen gefigureerd dus ik kan niet wachten om het te zien. De eerste aflevering vond ik in ieder geval al geslaagd :)

ik ben alleen benieuwd hoe ze de rol van Daan gaan rondmaken, men moeder zei meteen dat hij niet lang gaat meespelen... ik ben curieus wat ze qua verhaallijnen nog in petto gaan hebben hierover !
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor martha » vr 09 sep 2016, 18:23

Is Daantje geen callboy geworden ? :lol:

Ook ik heb naar de 1ste aflevering van het tweede seizoen gekeken en moet zeggen : het viel best te pruimen (ik was geen fan van de 1ste reeks). Kan misschien zijn doordat ik de voorbije week de 3de reeks van "the bridge" heb bekeken en Saga en T. hun reacties lijken op elkaar : alles eruit flappen zonder enige schroom/emphatie zoals de reactie van T. op de verlamde Daan.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 429 keer
Is bedankt: 652 keer

Berichtdoor Lazylady » za 10 sep 2016, 10:26

Ik ben bang dat Daan zelfmoordneigingen gaat krijgen. (Wat wil je? Op die leeftijd al voor de rest van je leven in een rolstoel.)
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » za 10 sep 2016, 12:25

Lazylady schreef:Ik ben bang dat Daan zelfmoordneigingen gaat krijgen. (Wat wil je? Op die leeftijd al voor de rest van je leven in een rolstoel.)

:shock: Jonge mensen die niet meer kunnen stappen mogen dan zomaar uit het leven "stappen"?
Nee, ook mensen die zogezegd niet meer nuttig zijn hebben het recht(en misschien zelfs de plicht) om iets van hun leven te maken.
Ieder mens heeft uitdagingen en hindernissen te overwinnen. Anders zou 't leven maar saai zijn.

Om het terug over Daan te hebben: 't is een mooie, gezonde jongen met verstand. Die kan nog veel bereiken, zolang hij zich maar niet overgeeft aan zelfmedelijden.
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1694 keer
Is bedankt: 1606 keer

Berichtdoor Duimelijntje » za 10 sep 2016, 12:53

ikke schreef:
Lazylady schreef:Ik ben bang dat Daan zelfmoordneigingen gaat krijgen. (Wat wil je? Op die leeftijd al voor de rest van je leven in een rolstoel.)

:shock: Jonge mensen die niet meer kunnen stappen mogen dan zomaar uit het leven "stappen"?
Nee, ook mensen die zogezegd niet meer nuttig zijn hebben het recht(en misschien zelfs de plicht) om iets van hun leven te maken.
Ieder mens heeft uitdagingen en hindernissen te overwinnen. Anders zou 't leven maar saai zijn.

Om het terug over Daan te hebben: 't is een mooie, gezonde jongen met verstand. Die kan nog veel bereiken, zolang hij zich maar niet overgeeft aan zelfmedelijden.

Het komt er op aan doelen te vinden in je leven, zelfs als je in een vrij uitzichtloze situatie zit.
En, ook al zit je in een rolstoel, als je je beperkingen aanvaard, zijn er daarnaast nog wel veel dingen die je kan doen
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1422 keer
Is bedankt: 299 keer

Berichtdoor Lazylady » zo 11 sep 2016, 20:43

Dat is gewoon mijn bescheiden mening. Ik zeg niet dat ik het aanmoedig, totaal niet natuurlijk. Zelf zou ik het in ieder geval niet meer zien zitten.
Ik zei ook niet dat ik niet vind dat men geen motivatie meer moet zoeken. Natuurlijk. Alleen zou ik mij er gewoon heel goed in kunnen vinden als men daar zelfmoordneigingen van krijgt, of depressief wordt o.i.d., en zeker op die leeftijd. Eigenlijk ben je toch gewoon je vrijheid en onafhankelijkheid kwijt.

Ik weet niet of het zelfmedelijden is wat Daan ervaart. Mij lijkt het eerder frustratie.
Ik begreep niet goed waarom de sterktewens van Jasper (en dan nog wel nota bene van hem!) precies niet in goede aarde viel. Ok, hij noemde het bij de naam, maar dan nog. Hij meende het wel.
Er is precies wel meer beterschap in zicht, want hij droeg zijn handschoenen precies ook al minder.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » ma 12 sep 2016, 07:26

Lazylady schreef:Ik begreep niet goed waarom de sterktewens van Jasper (en dan nog wel nota bene van hem!) precies niet in goede aarde viel. Ok, hij noemde het bij de naam, maar dan nog. Hij meende het wel.
Er is precies wel meer beterschap in zicht, want hij droeg zijn handschoenen precies ook al minder.

Dacht ik ook, tot ie van de bus vluchtte. Er is nog veel werk aan de winkel met/voor professor T.
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1694 keer
Is bedankt: 1606 keer

Berichtdoor Lazylady » ma 12 sep 2016, 09:27

Ik had het mij eigenlijk wel voorgesteld. Op een bus is veel volk, dus meer kans op besmetting. Tel daar de hallucinaties nog eens bij en het is om zeep, maar hij heeft het tenminste geprobeerd.

Hij heeft precies wel serieuze vlindertjes in zijn buik voor Madame de Commissaris?! :romance-kisscheek: Kenden die elkaar van vroeger? Ik ben dat vergeten.

En ocharme Annelies toch. Haar moeder verongelukt, haar vader dement en nu heeft Daan het ook nog uitgemaakt. :( (Al kan ik hem natuurlijk wel snappen.)
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor annekeHU » ma 12 sep 2016, 09:50

Lazylady schreef:Hij heeft precies wel serieuze vlindertjes in zijn buik voor Madame de Commissaris?! :romance-kisscheek: Kenden die elkaar van vroeger? Ik ben dat vergeten.

Ze hebben inderdaad een relatie gehad, en ik dacht dat zij de relatie heeft beëindigd. In hoeverre dat feit heeft bijgedragen tot zijn psychisch probleem, dat weet ik ook niet meer.
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor satine » ma 12 sep 2016, 10:17

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1478 keer
Is bedankt: 3310 keer

Berichtdoor annekeHU » ma 12 sep 2016, 11:22

Dankjewel, Satine... ik wist niet meer hoe het juist in elkaar zat, die verbroken relatie tussen Christina en Jasper. Interessante link trouwens, ik had die info over alle personages nog niet gezien.
Laatst bijgewerkt door annekeHU op ma 12 sep 2016, 11:29, in totaal 1 keer bewerkt.
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's