De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: De Mol

Berichtdoor martha » vr 05 jan 2018, 23:22

Vanaf morgen terug op NPO 1 (het 18° seizoen al) en blijkbaar weet niemand waar het deze keer doorgaat (behalve de kandidaten en de mol)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 429 keer
Is bedankt: 652 keer

Berichtdoor lord F. » zo 07 jan 2018, 00:09

martha schreef:Vanaf morgen terug op NPO 1 (het 18° seizoen al) en blijkbaar weet niemand waar het deze keer doorgaat (behalve de kandidaten en de mol)

Haha, ik kwam te weten dat het De Mol is omdat mn digicorder het automatisch opnam.
Leuk extraatje dit jaar is dat er iemand meespeelt die ik min of meer persoonlijk ken, nl Jeàn-Marc Van Tol.

Ik ging net afhaken met kijken toen de twist er kwam dat ze in 5 verschillende landen zaten.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor martha » ma 08 jan 2018, 18:14

ja, dat was hier ook een wtf momentje :lol: Daarom dat de locatie zo geheim was :mrgreen: Bij mijn weten is dat de eerste keer dat de (nederlandse) mol in het voormalig oostblok zit.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » di 09 jan 2018, 23:14

martha schreef:ja, dat was hier ook een wtf momentje :lol: Daarom dat de locatie zo geheim was :mrgreen: Bij mijn weten is dat de eerste keer dat de (nederlandse) mol in het voormalig oostblok zit.

Het eerste WTF-moment bij mij was "Tiens, er staat plots onaangekondigd een Mol-aflevering op mijn digicorder." ;)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » ma 12 feb 2018, 00:40

En wie is de Nederlandse mol? :-)
Heb het idee dat het Simone of Stine moet zijn. Gelukkig zijn het wat leuke kandidaten dit jaar.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » ma 12 feb 2018, 19:49

Stine :yup: Daar zit ik al enkele afleveringen op maar in mijn achterhoofd zit er een zeurderig stemmetje dat "ruben" zegt want het is niet omdat het al 2x na elkaar een man de mol was dat het dit keer een vrouw moet zijn.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » ma 12 feb 2018, 22:14

martha schreef:Stine :yup: Daar zit ik al enkele afleveringen op maar in mijn achterhoofd zit er een zeurderig stemmetje dat "ruben" zegt want het is niet omdat het al 2x na elkaar een man de mol was dat het dit keer een vrouw moet zijn.

Kweetnie, Olcay zei vorige week tegen die blonde gast dat ze alles op Ruben ging zetten, terwijl ze het niet meende.
Dus Ruben is het wellicht dan zeker niet.
Stine en Simone zijn dan weer de minst "kleurrijke" kandidaten van deze jaargang, dus sowieso extra verdacht. Door hun passieve gedrag brengen ze ook niet veel geld in de pot, Stine op kop idd.

Was wel een anti-climax dat Jean-Marc Van Tol al na 2 afleveringen zelf de handdoek in de ring gooide, maar gelukkig zijn er nog genoeg interessante kandidaten. Zolang Olcay erin blijft kan het in ieder geval nooit saai zijn. ;)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » ma 19 feb 2018, 01:31

Niet Stine dus. Simone dan maar?

Die Follow the money-trail is meestal een interessante piste om te vokgen. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Ruben of Olcay de mol zijn. En ofwel zit Olcay dan te liegen in de camera ofwel ligt ze er voor de finale nog uit.

Toch verbaasd dat Jan zo weinig opbrengt.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » vr 23 feb 2018, 00:57

Nu zit ik al een ganse week te wachten op Martha's bevindingen. :-/
Of zou die nog niet over de schok heen zijn dat ze ernaast zat wat betreft de mol. :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » vr 23 feb 2018, 07:30

lord F. schreef:Nu zit ik al een ganse week te wachten op Martha's bevindingen. :-/
Of zou die nog niet over de schok heen zijn dat ze ernaast zat wat betreft de mol. :)

Martha kennende zal ze wel een goede reden hebben voor haar afwezigheid.
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1694 keer
Is bedankt: 1606 keer

Berichtdoor martha » vr 23 feb 2018, 15:19

mijn beste Lord F : martha is al lang over de schok heen : momenteel focust zij zich op haar reservemol Ruben maar zeker zal ik maar zijn na morgenavond als ze dan nog maar met 3 zijn.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » vr 23 feb 2018, 15:35

martha schreef:mijn beste Lord F : martha is al lang over de schok heen : momenteel focust zij zich op haar reservemol Ruben maar zeker zal ik maar zijn na morgenavond als ze dan nog maar met 3 zijn.

Btw "schok": in Moltalk gebruiken ze altijd van die overdrijvingen, vandaar. ;)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » vr 23 feb 2018, 18:28

En als ik eerlijk ben in aflevering 1&2 was mijn mol "Jan". Gaandeweg ben ik me beginnen te focussen op Stine en Ruben. Simone daar heb ik weinig aandacht aan gegeven en Olcay, tja dat is het duracell konijn van dienst. Vorig jaar zat ik boenk erop met Thomas en ook eens ergens begin de jaren 2000 (Argentinië) Toen had ik de mol al in de smiezen vanaf aflevering 2. Die had het slim gespeeld want zij was er in geslaagd dat de ganse groep vanaf het begin zich tegen haar keerde en volledig buitensloot omdat de groep vond dat zij a-sociaal en te weinig enthousiast was. Ideaal dus voor een "mol-manipulator :mrgreen: En iedereen denkt dat het deze keer een vrouw moet zijn omdat de vorige twee edities een man was.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » vr 23 feb 2018, 19:18

Awel, door die Follow the money-theorie ben ik toch wel wat van gedacht veranderd vorige week. Da's ook bij de Vlaamse mol altijd dé ultieme manier geweest om de mol te achterhalen.
Daardoor ben ik vrijwel zeker dat Ruben en Olcay de mol niet kunnen zijn. Zeker Ruben niet. Die bracht het meeste geld in van de overblijvende kandidaten en da's de bedoeling niet van de mol. :)
Van Simone kreeg ik bevestiging dat die niet veel bijdraagt, en bij Jan is het opmerkelijk dat hij voor schijnbaar zo'n actieve kandidaat zo weinig geld opleverde.

Ik zou mijn geld dus eerder op die laatste 2 inzetten. Dat Olcay zegt dat ze alles op Ruben inzet is dan weer opmerkelijk. Ofwel liegt ze voor de camera ofwel wordt zij dan mogelijks de laatste afvaller.
Of ik zit er compleet naast. ;)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » ma 26 feb 2018, 01:48

Ok, ook niet Simone dus. Jan dan maar, al is het wel opvallend dqt iedereen op Ruben zit. :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's