De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: De Mol

Berichtdoor hannanaske » di 21 maart 2017, 00:42

Maar één keer E.T. gezien in zijn leven?

Afbeelding
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor karolien85 » di 21 maart 2017, 00:54

Ik ben hier echt niet goed in he... :nope: :doh:
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 285 keer
Is bedankt: 246 keer

Berichtdoor lord F. » di 21 maart 2017, 01:19

hannanaske schreef:Maar één keer E.T. gezien in zijn

Pas op, ik heb m ook maar één keer gezien in de cinema en ik ben dan nog één van de oude knarren hier.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 981 keer

Berichtdoor hannanaske » di 21 maart 2017, 09:52

Tuut Tuut Tuut... :naughty: Het maakt hem alleen nog maar verdachter dan hij al was. :roll:

Ik heb Robin ook nooit als mogelijke mol gezien, zeker niet toen hij in aflevering 2 de dierenproef liet lukken.

Ik blijf nog steeds bij davey. De grootste verrassing zou zijn als blijkt dat eline de mol is.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Duimelijntje » di 21 maart 2017, 09:56

Zoals hierboven gezegd, het ideale trio. Ze kunnen het alledrie nog zijn.
Persoonlijk denk ik nog steeds in de richting van Annelies (al vind ik het er soms wel wat te dik opliggen) Ander Davey, Eline verdenk ik het minst.
Nog een weekje en we weten het :-)
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1305 keer
Is bedankt: 274 keer

Berichtdoor satine » di 21 maart 2017, 16:13

Ik vraag mij toch af wat de mensen die de proeven bedenken, soms roken... :angel: :D
Vliegen doodslaan met pannenkoeken? Ik lag helemaal strijk! :lol:

Verder ben ik niet zo'n Mol-hunter, ik zie het eerder als entertainment, wie de dwarsligger is daar ben ik niet echt mee bezig.
Vond het wel een leuke scène toen ze met zijn vieren 'Can't stop this feeling' aan het zingen waren. :thumbup:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1300 keer
Is bedankt: 2880 keer

Berichtdoor hannanaske » di 21 maart 2017, 17:49

satine schreef:Ik vraag mij toch af wat de mensen die de proeven bedenken, soms roken... :angel: :D
Vliegen doodslaan met pannenkoeken? Ik lag helemaal strijk! :lol:

Vooral omdat die opdracht van Davey zo gewoontjes leek. Hij is de kerel die je wel zou associëren met festivalletjes, dus het crowdsurfen zou héél aannemelijk zijn moest het de mol niet zijn. Ik snap dat de anderen hem niet zomaar geloofden.
Die opdracht van Annelies leek dan weer zo verschrikkelijk vergezocht, en vooral toen ze de vraag kreeg of ze die pannenkoeken dan oprolt voor ze op die vliegen gaat meppen.
Ik dacht bij mezelf dat zo'n losse pannenkoek waarschijnlijk al breekt voor je er mee kan gaan slaan, niet dus. :lol:
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » di 21 maart 2017, 19:06

Robin is eruit en ik was totaal niet verrast. Voor mij is hij geen enkel ogenblik de mol geweest : veel te energiek en altijd maar brullen en van zijn .... maken als de andere kandidaten aan het klungelen waren.

Annelies : is al een heel tijdje mijn reservemol. Ze was weer goed bezig gisteren maar als zij de mol zou zijn dan lag het er dit keer wel vingerdik op (met al haar kwaaltjes). Je zou toch denken dat de kandidaten (hadden ze geen 4000 inschrijvingen) toch voldoende fysisch getest zijn vooraleer ze geselecteerd werden.

Davey : tja, hij blijft mijn mol en dat al van aflevering 2 :yup: (dit jaar zat ik met de nederlandse mol ook juist)

Eline : hmm, haar heb ik nog nooit verdacht.

En de hakka beste mol kandidaten is van nieuw zeeland en niet van zuid afrika. :twisted: Goh, ET, ik heb die film meerdere keren gezien (en altijd moeten bleiten ermee :mrgreen: ) maar ik had ook die generiek niet herkend. En speciaal voor Lord F :mrgreen: : bij de wel of niet waarheid spreken moest ik denken aan die proef die ze ook met de nederlandse mol hebben gespeeld : de rechtbank en drie kandidaten kwamen met een verhaal af en de anderen moesten zeggen waar of niet waar.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 546 keer

Berichtdoor satine » di 21 maart 2017, 19:10

hannanaske schreef:Ik dacht bij mezelf dat zo'n losse pannenkoek waarschijnlijk al breekt voor je er mee kan gaan slaan, niet dus. :lol:

Haha, dat dacht ik ook.

Maar toch opmerkelijk dat Annelies deze keer haar bril niet nodig had om 8 vliegen dood te meppen. :mrgreen:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1300 keer
Is bedankt: 2880 keer

Berichtdoor hannanaske » zo 26 maart 2017, 01:50

Hmmmm....ik heb via de website van VIER nog eens de allereerste aflevering bekeken. In de eerste aflevering word je ook zo overrompeld met nieuwe kandidaten, 't is nog wat moeilijk om ze van elkaar te kunnen onderscheiden enzo...
Ik heb dan ook vooral extra opgelet bij de drie overgebleven kandidaten.

Davy:

-drukt als allereerste af in de wagen en stapt dus als eerste in het vliegtuig (tenzij de opnames een beetje gemanipuleerd zijn natuurlijk) Is het wel verstandig van de mol om als allereerste af te drukken? :denk: Maar hij heeft vooraf kunnen onderhandelen met Eline en zij vertelde hem heel gedecideerd dat ze zou afdrukken.
-stelt zich voor als goede loper. Annelies lijkt dit af te wimpelen door Bertrand te laten lopen, samen met Robin.
-slaagt er niet in om zichzelf te bevrijden uit de ketting. Hij kan dus niet meer invallen als loper bij de loopproef.

Annelies:

-Verdenkt Davey als mol omdat hij zichzelf aanbiedt als loper. Terwijl zij (zie Davey) hem lijkt te weerhouden en snel Bertrand kiest.
-Annelies heeft niet ingedrukt in de wagen. Zij is ook de enige waarbij haar reactie niet in beeld gebracht wordt als haar koffer wordt geopend.
-Ze stelt de moeilijkste vragen aan Eline die op haar kaartje staan.
-Annelies valt op de grond (misschien is ze masochist :lol: )

Eline:
-Ondanks dat ze aan Davey vertelt dat ze zeker zal afdrukken, wacht ze bijzonder lang. Daardoor is ze niet bij de eerste vijf.
-Oostkantons liggen niet in West Vlaanderen Eline. :naughty:
-Eline is diegene die angst heeft om te vallen en hoopt dat ze op het kussen zal vallen. Nochtans denk ik dat je als politie-inspecteur al gewaagdere dingen mag doen.
-Eline & Annelies kunnen onvoldoende juiste antwoorden geven waardoor het busje ook zonder hen vertrekt. Voor een politie-inspecteur had ze goed kunnen invallen als loopster.

:eek:
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » zo 26 maart 2017, 10:53

martha schreef:En speciaal voor Lord F :mrgreen: : bij de wel of niet waarheid spreken moest ik denken aan die proef die ze ook met de nederlandse mol hebben gespeeld : de rechtbank en drie kandidaten kwamen met een verhaal af en de anderen moesten zeggen waar of niet waar.

Ja, ik moest er ook aan denken. Maar het was in de Vlaamse versie wel beter uitgewerkt. :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor hannanaske » zo 26 maart 2017, 13:23

Gohja...in de tweede aflevering blijft het gewoon een beetje raar dat ze in die gevangenis wat staan te treuzelen over die
naam van die boot. "De swallow of London" En Eline begint over Ondon. Da's wel een beetje vreemd natuurlijk. Toen ze terugliepen naar de bus liep ze nog eens de verkeerde kant uit. Davey verdenkt haar om die reden ook nog eens als mol. :denk:

Davey deed bij diezelfde opdracht ook serieus raar. Ook hij liep precies weg op het moment dat Eline & Marzena dichtbij de oplossing kwamen.

Daarbij gingen zij voor het geld. Ik weet niet wat de beste oplossing is als Mol. :denk: Kies je voor de pasvragen waar je als mol niets aan hebt maar waar je de prijzenpot laag kan houden? Of ga je toch voor het geld maar probeer je gewoon de opdracht te saboteren?

Bij de dierenproef zat Davey: hier was het wel vreemd dat hij met de allerlaatste sleutel plotseling de verkeerde kant uitliep.
Bij de zangproef besliste Annelies dat zij voor de duizend euro zou gaan, maar ze had wel problemen om de tekst te onthouden. Waarom nam ze dan niet de 500 euro in de plaats?
Ook Eline slaagde er niet in om die 500 euro in de pot te krijgen.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » zo 26 maart 2017, 14:29

De GPS-proef vind ik wel een cruciaal moment in de reeks. Moest Davey de mol zijn wist hij heel goed welke gps de goeie was (en had hij die kunnen mijden zonder dat iemand het hem kwalijk genomen had).
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor hannanaske » zo 26 maart 2017, 14:33

Bij de derde aflevering vindt Eline de droedel 'kwartel' niet! Dat is ook wel geen makkelijke droedel.
Wanneer Robin dat dier moet boetseren en Davey, Eline, Sam & Betrand mogen beslissen wanneer ze de op de knop gaan drukken, lijkt het dat Davey instemt om nog niet meteen af te drukken en nog wat te wachten. Eline twijfelt dan weer wanneer zij effectief afdrukt.

Annelies kreeg een dip bij die museumproef. Davey gaat akkoord om het goedkoopste voorwerp in het museum te stelen. Hij en Sam slagen er wel in en verdienen 500 euro voor de groepspot, maar Davey treuzelt wel enorm en vraagt aan Sam hoe hij zijn benen moet verplaatsen. Daardoor krijgen de andere spelers minder tijd om de duurdere voorwerpen te stelen.

Eline doet niet meteen iets verdachts! Zij was al over het alarmsysteem en het was Bertrand die te vroeg rechtstond.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » zo 26 maart 2017, 14:41

hannanaske schreef:Eline doet niet meteen iets verdachts! Zij was al over het alarmsysteem en het was Bertrand die te vroeg rechtstond.

Wel, pas op. Het was wel degelijk door Eline dat het alarm afging. En die "beschuldigt" meteen Bertrand die dat op zijn beurt niet erg vind omdat anderen hem dan als mol gaan zien.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's