Vandaag op TV

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Vandaag op TV

Berichtdoor ikke » zo 02 nov 2014, 14:00

Ik ga vanavond zeker kijken naar dit:
http://sphinx.skynet.be/tv-overal/tv-gi ... er-de-stad

zondag 02 november 2014 21:10
Canvas (Zender : 2)
Begin juli werd tijdens het festival Kortrijk Congé een 'stad in staat van uitzondering' gebouwd. Het werd een gemeenschapsexperiment van 25 uur waarbij de deelnemers de touwtjes mee in handen kregen. De bewoners mochten de wetten van de tijdelijke stad bepalen, ze mochten slapen en eten in de openbare ruimte en geld als betaalmiddel werd afgevoerd.

Ik ken iemand die daar aan meedeed... Vandaar mijn interesse... U kijkt toch ook?
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1451 keer
Is bedankt: 1369 keer

Re: Vandaag op TV

Berichtdoor nelleke » wo 05 nov 2014, 13:01

Ik heb dat programma niet gezien.. Was het goed? Maar wat is nu de juiste naam van het programma? Op je link staat het niet meer
nelleke
Nog geen rang

Heeft bedankt: 43 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor ikke » wo 05 nov 2014, 13:47

nelleke schreef:Ik heb dat programma niet gezien.. Was het goed? Maar wat is nu de juiste naam van het programma? Op je link staat het niet meer

http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieu ... ePaywall=y
Dat ging over "Kortrijk Congé" Atelier De stad.
Mijn oudste dochter heeft deelgenomen aan dat project.
Zij was alvast tevreden dat ze erbij was. Kortrijk Congé is vaak verrassend.. Maar ik kan niet oordelen of het interessant is voor complete buitenstaanders. Ik ga eens navraag doen bij een internetvriendin wat zij ervan vond. ;)
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1451 keer
Is bedankt: 1369 keer

Berichtdoor Crackers » zo 14 dec 2014, 22:02

Sportgala haha, wie kijkt daar nu naar? De winnaar staat al in de gazet :lol:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 395 keer
Is bedankt: 686 keer

Berichtdoor lord F. » zo 14 dec 2014, 23:03

Crackers schreef:Sportgala haha, wie kijkt daar nu naar? De winnaar staat al in de gazet :lol:

In mij gazet was er aandacht voor de Taekwondo-atleet die niet genomineerd was. :mrgreen:

Thibaut Courtois was de logische winnaar zeker? De sportvrouw van het jaar was iets minder voorspelbaar.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 418 keer
Is bedankt: 967 keer

Berichtdoor lord F. » ma 15 dec 2014, 20:51

Tiens, zijn Blokken en Iedereen beroemd nu van plaats gewisseld of is dat éénmalig?
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor annekeHU » ma 15 dec 2014, 22:11

Dat is zo voor de 2 volgende weken volgens mij... of ongeveer toch.. het heeft te maken met "blokken voor life"( in het kader van " de warmste week " / de Music for life (zoals het vroeger werd genoemd) het zijn speciale uitzendingen van blokken, en het geld dat in de finale verdiend wordt, gaat naar een goed doel!
De kandidaten van Ben Crabbé zijn telkens 2quizzmasters ( vandaag Evy Gruyaert en Koen Wauters)
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 275 keer
Is bedankt: 402 keer

Berichtdoor Crackers » za 26 sep 2015, 22:46

Morgenavond is er in prime-time op EEN het WK Wielrennen in Richmond. Er is dus geen Zoo Australië, geen Kalmte kan u redden en geen Professor T.

Ik ben een wielerliefhebber en ga zeker kijken. Maar voor de mensen die daar geen fan van zijn, waarom zenden ze dat WK niet uit op Canvas of Ketnet? Ketnet stopt toch om 20 uur en zou het WK perfect kunnen aansluiten. Ik begrijp dat niet :denk:
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » zo 27 sep 2015, 00:19

Crackers schreef:Morgenavond is er in prime-time op EEN het WK Wielrennen in Richmond. Er is dus geen Zoo Australië, geen Kalmte kan u redden en geen Professor T.

Ik ben een wielerliefhebber en ga zeker kijken. Maar voor de mensen die daar geen fan van zijn, waarom zenden ze dat WK niet uit op Canvas of Ketnet? Ketnet stopt toch om 20 uur en zou het WK perfect kunnen aansluiten. Ik begrijp dat niet :denk:

Euh, omdat het het WK Wielrennen is? :) Voor het Eurovisiesongfestival passen ze hun zendschema toch ook aan?
En als de Rode Duivels spelen ook?

Niet redeneren dat sport altijd naar het tweede net moet verhuizen hé. :) Wielrennen lokt sowieso enorm altijd veel kijkers (denk maar aan de Ronde van Vlaanderen enzo) dat het ook op één kan staan in volle prime-time. Maar geen zorgen maken, het zal nog wel even duren tegen dat er nog eens een WK Wielrennen in de VS is. ;)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » zo 27 sep 2015, 00:26

Maar Sporza zit toch meestal op Canvas of Ketnet/het voormalige Op 12? Waarom dan nu niet? Sporza is morgen de hele middag op Canvas. Alleen om 20 uur schakelt het over naar EEN, terwijl dat vandaag omgekeerd was en wel op Ketnet te zien was na 20 uur omdat daar toch geen uitzending meer is. Zo gaat het marktaandeel van de VRT toch sowieso achteruit, als je maar 1 of 2 zenders van de 3 gebruikt. En om kosten te besparen kan het niet zijn, want de normale programmatie van EEN schuift gewoon met een week op.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » zo 27 sep 2015, 01:44

Crackers schreef:Maar Sporza zit toch meestal op Canvas of Ketnet/het voormalige Op 12? Waarom dan nu niet? Sporza is morgen de hele middag op Canvas. Alleen om 20 uur schakelt het over naar EEN, terwijl dat vandaag omgekeerd was en wel op Ketnet te zien was na 20 uur omdat daar toch geen uitzending meer is. Zo gaat het marktaandeel van de VRT toch sowieso achteruit, als je maar 1 of 2 zenders van de 3 gebruikt. En om kosten te besparen kan het niet zijn, want de normale programmatie van EEN schuift gewoon met een week op.

Sporza zit waar het de VRT uitkomt. Als ze weten dat er niet veel volk gaat kijken zenden ze het uit op Canvas of op OP12. Als ze weten dat ze heel veel kijkers gaan trekken zenden ze het uit op één. :)
Uiteindelijk kijkt gans Vlaanderen uit naar het WK voor de profs. De andere onderdelen lokken veel minder kijkers.
Laten we eerlijk zijn >> wie zou er kijken naar T. enzo terwijl Boonen, Gilbert en Van Avermaet strijden voor de wereldtitel. Ze gaan zichzelf niet concurreren hé.

Ik vind het eigenlijk erg logisch dat ze het op één uitzenden gezien ze dat al jaren doen. Alleen is het nu dit jaar in de VS en is het daarom nu om 20u.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » zo 27 sep 2015, 07:29

T. Heeft waarschijnlijk meer dan een miljoen kijkers. Het WK wielrennennen misschien 400.000. Het zijn maar schattingen die ik maak, maar er zijn toch heel wat minder wielerliefhebbers dan je zou denken hoor. Het zijn de rode duivels niet he, het is al geen voetbal. De helft van de bevolking mag je al schrappen bij wijze van spreken, want er is misschien 3% van de vrouwen geïnteresseerd in wielrennen. Tom Boonen heeft ook de looks niet meer van 15 jaar geleden :lol:

Doe hier maar de rondvraag op het forum wie uitkijkt naar het WK wielrennen vanavond en het zullen er een pak minder zijn dan je denkt. Enkel jij lord F. en ik

Dus ondanks je argumenten begrijp ik nog steeds niet waarom de VRT dat doet. ;)
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Duimelijntje » zo 27 sep 2015, 09:39

Crackers schreef:T. Heeft waarschijnlijk meer dan een miljoen kijkers. Het WK wielrennennen misschien 400.000. Het zijn maar schattingen die ik maak, maar er zijn toch heel wat minder wielerliefhebbers dan je zou denken hoor. Het zijn de rode duivels niet he, het is al geen voetbal. De helft van de bevolking mag je al schrappen bij wijze van spreken, want er is misschien 3% van de vrouwen geïnteresseerd in wielrennen. Tom Boonen heeft ook de looks niet meer van 15 jaar geleden :lol:

Doe hier maar de rondvraag op het forum wie uitkijkt naar het WK wielrennen vanavond en het zullen er een pak minder zijn dan je denkt. Enkel jij lord F. en ik

Dus ondanks je argumenten begrijp ik nog steeds niet waarom de VRT dat doet. ;)

ik kijk er ook naar uit.
Het moet van mij niet perse op één, maar ik kan de keuze ook wel begrijpen.
Van mij moeten ze de rode duivels ook niet uitzenden op één, tenzij het een WK of EK is, maar niet al die kwalificatiematchen... Maar, voor iedereen wat wils zeker?
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1280 keer
Is bedankt: 273 keer

Berichtdoor lord F. » zo 27 sep 2015, 11:32

Vergeet niet dat de Ronde van Vlaanderen ieder jaar meer dan een miljoen kijkers heeft terwijl dat s namiddags uitgezonden wordt. :) Net als de kwalificatiematchen voor de Rode Duivels trouwens.

Men betaalt er wellicht ook genoeg voor om het niet op een andere zender weg te proppen. Ik versta dus niet echt waarom dat je dat niet ronduit logisch vindt dat ze het op prime-time uitzenden. :) Het is ook de eerste keer dat het WK plaatsvindt in de Verenigde Staten wat het een extra pigment geeft.

(trouwens wees blij >> tussen 18u en 20u moet je kijken naar Canvas voor het WK Wielrennen)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor hannanaske » zo 27 sep 2015, 11:55

WK Wielrennen? :sleeping-boring:

Ohja... dat programma met Koen De Bouw heb ik welgeteld 5 minuten bekeken,
dus veel maakt het toch niet uit :lol:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 94 keer
Is bedankt: 670 keer

Volgende

Keer terug naar Andere tv-programma's