Cordon

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Cordon

Berichtdoor Caligula » wo 14 mei 2014, 12:19

Ik vond het zo bar slecht dat ik de laatste episodes zelfs niet meer bekeken heb. Meningen verschillen hé.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 897 keer
Is bedankt: 2232 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor lord F. » wo 14 mei 2014, 12:31

Caligula schreef:Ik vond het zo bar slecht dat ik de laatste episodes zelfs niet meer bekeken heb. Meningen verschillen hé.

Ja, dat heb je al een paar keer gezegd. ;)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 418 keer
Is bedankt: 974 keer

Berichtdoor lord F. » wo 14 mei 2014, 20:43

martha schreef:En wij zaten hier te juichen toen de Jokke wraak nam op Cannaerts :dance: :

Ze hadden Jokke blijkbaar wel een pistool laten meenemen in quarantaine. :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Caligula » wo 14 mei 2014, 21:51

lord F. schreef:
Caligula schreef:Ik vond het zo bar slecht dat ik de laatste episodes zelfs niet meer bekeken heb. Meningen verschillen hé.

Ja, dat heb je al een paar keer gezegd. ;)

Het kan nooit kwaad om het nog eens te herhalen. :lol:
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 897 keer
Is bedankt: 2232 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor martha » do 15 mei 2014, 01:04

Lord F : heb vandaag nog het fragment herbekeken (laatste afl stond nog op digicorder) en ik kan het niet goed zien maar ik denk dat het Lex is die Sam heeft neergeschoten, het was tijdens de ultieme confrontatie tussen Nald en Lex, maar het is zo donker gefilmd.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 376 keer
Is bedankt: 509 keer

Berichtdoor lord F. » di 23 aug 2016, 20:39

martha schreef:Lord F : heb vandaag nog het fragment herbekeken (laatste afl stond nog op digicorder) en ik kan het niet goed zien maar ik denk dat het Lex is die Sam heeft neergeschoten, het was tijdens de ultieme confrontatie tussen Nald en Lex, maar het is zo donker gefilmd.

Ik heb het nu gisteren nog eens bekeken en ik denk dat het Nald was die die Sam neergeschoten heeft. :)
Hij sprong er toch recht op af.

Na de aftiteling bleek dat er binnenkort een tweede seizoen volgt. Dat hoefde nu niet echt voor me gezien ik wel vond dat het verhaal af was, maar goed, ik ben toch benieuwd wat er nog volgt. Een aantal van wie ik dacht dat die dood waren zaten alvast in de trailer. :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » do 25 aug 2016, 16:46

lord F. schreef:
martha schreef:Lord F : heb vandaag nog het fragment herbekeken (laatste afl stond nog op digicorder) en ik kan het niet goed zien maar ik denk dat het Lex is die Sam heeft neergeschoten, het was tijdens de ultieme confrontatie tussen Nald en Lex, maar het is zo donker gefilmd.

Ik heb het nu gisteren nog eens bekeken en ik denk dat het Nald was die die Sam neergeschoten heeft. :)
Hij sprong er toch recht op af.

Na de aftiteling bleek dat er binnenkort een tweede seizoen volgt. Dat hoefde nu niet echt voor me gezien ik wel vond dat het verhaal af was, maar goed, ik ben toch benieuwd wat er nog volgt. Een aantal van wie ik dacht dat die dood waren zaten alvast in de trailer. :)

Dat tweede seizoen is al een jaar geleden aangekondigd hoor en ik kan persoonlijk niet wachten. Dit open einde is echt een verschrikkelijke manier om zo'n serie af te sluiten.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 158 keer

Berichtdoor lord F. » do 25 aug 2016, 18:30

Vond je?
Alle vragen waren beantwoord en het eindigde nog erg romantisch. :-)

Ik hoop dat het tweede seizoen even goed is in ieder geval maar weet niet goed hoe ze gaan kunnen vermijden om niet in herhaling te vallen.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » do 25 aug 2016, 19:32

lord F. schreef:Vond je?

Ik hoop dat het tweede seizoen even goed is in ieder geval maar weet niet goed hoe ze gaan kunnen vermijden om niet in herhaling te vallen.

Ik zal het ander formuleren. ik wilde een einde zien komen aan het cordon, een afsluiting van alles waar het om draaide :D
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor lord F. » do 25 aug 2016, 21:30

Nickos schreef:
lord F. schreef:Vond je?

Ik zal het ander formuleren. ik wilde een einde zien komen aan het cordon, een afsluiting van alles waar het om draaide :D

Maar zo'n nihilistische serie *mag* toch geen happy-end hebben? :)
Ik ging ontgoocheld geweest zijn moest het einde geweest zijn dat dat cordon verdween, dat de helden elkaar in de armen vielen en dat de slechteriken opgepakt werden. :lol:

De kern van de serie was waar hoe dat virus ontstaan werd en dat zijn we uitgebreid te weten gekomen. En dokter Cannaerts kreeg nog z'n verdiende loon, dus dat maakte dat dat ook een einde had.

En er was de cynische kijk op de politiek. Maar soit, de kijkcijfers gaan naar een nieuw seizoen gesmeekt hebben zeker? :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » ma 29 aug 2016, 21:49

Ik ben alleszins zeer benieuwd, nog een week wachten.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor lord F. » di 06 sep 2016, 00:18

Wow, het begint alleszins met een knaller. :)
Vond het al verdacht dat Tom Dewispelaere zo weinig voorkwam in de trailer dus het einde was niet echt een verrassing.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » di 06 sep 2016, 17:13

lord F. schreef:Wow, het begint alleszins met een knaller. :)
Vond het al verdacht dat Tom Dewispelaere zo weinig voorkwam in de trailer dus het einde was niet echt een verrassing.

Ik heb de trailer ondertussen nog is herbekeken en alle beelden van hem kwamen inderdaad uit die eerste aflevering. VTM postte ondertussen wel een foto met als onderschrift 'zal Lex dit overleven?', maar komaan, hij had die flessen vast toen de ontploffing plaatsvond, zoiets kan je toch niet overleven. Wel spijtig, samen met Wouter Hendrickx de acteur die ik het beste vind in deze serie, en sowieso een acteur die naar mijn mening te weinig op tv komt, maar dat is misschien zijn eigen keuze. Ik vermoed ook dat hij waarschijnlijk geen tijd/zin had om een volledig tweede seizoen te filmen.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor lord F. » di 06 sep 2016, 22:23

Nickos schreef:
lord F. schreef:Wow, het begint alleszins met een knaller. :)

Ik heb de trailer ondertussen nog is herbekeken en alle beelden van hem kwamen inderdaad uit die eerste aflevering. VTM postte ondertussen wel een foto met als onderschrift 'zal Lex dit overleven?', maar komaan, hij had die flessen vast toen de ontploffing plaatsvond, zoiets kan je toch niet overleven. Wel spijtig, samen met Wouter Hendrickx de acteur die ik het beste vind in deze serie, en sowieso een acteur die naar mijn mening te weinig op tv komt, maar dat is misschien zijn eigen keuze. Ik vermoed ook dat hij waarschijnlijk geen tijd/zin had om een volledig tweede seizoen te filmen.

Geen zin zal een groot woord zijn. Volgens ik recent las was het idd zo dat het nooit het plan was om een tweede reeks te maken. En dat kan ik ook begrijpen want alles was zo goed al verteld in de eerste reeks. Of ze daar uit dat Cordon zouden geraken was ook het punt van de reeks niet.

En dan zal het wellicht zo zijn dat de opnames ongelukkig vielen in het tijdschema van sommige acteurs, zeker voor Tom Dewispelaere die sowieso het liefst in theater speelt met oa Olympique Dramatique.
Wel jammer, want hij is idd een beetje het gezicht van de reeks en we zien hem ook veel te weinig in tv-series (kan nu niet direct denken aan iets anders buiten De Parelvissers en Van Vlees en Bloed).

Ook jammer dat Tim Mielants niet meer regisseert.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » wo 07 sep 2016, 16:57

Van wat moeten we Tim Mielants nog kennen misschien? :-)
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's