In vlaamse velden

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: In vlaamse velden

Berichtdoor annekeHU » zo 16 maart 2014, 23:12

Klopt... inderdaad veel open eindes, zo kunnen ze ooit een vervolg maken, indien gewenst..
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 284 keer
Is bedankt: 419 keer

Berichtdoor ikke » ma 17 maart 2014, 20:43

annekeHU schreef:Klopt... inderdaad veel open eindes, zo kunnen ze ooit een vervolg maken, indien gewenst..

Wat mij betreft is een vervolg niet gewenst;
Niet omdat ik het geen goeie reeks vind/vond, maar ik vind dat niet iedere reeks MOET een vervolg krijgen.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1522 keer
Is bedankt: 1453 keer

Berichtdoor lord F. » ma 17 maart 2014, 21:34

ikke schreef:
annekeHU schreef:Klopt... inderdaad veel open eindes, zo kunnen ze ooit een vervolg maken, indien gewenst..

Wat mij betreft is een vervolg niet gewenst;
Niet omdat ik het geen goeie reeks vind/vond, maar ik vind dat niet iedere reeks MOET een vervolg krijgen.

misschien over hun belevenissen 22 jaar later. ;-)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 984 keer

Berichtdoor Lazylady » di 18 maart 2014, 20:12

Jammer dat we Marie en Hans-Peter niet meer gelukkig samen gezien hebben. :)

Hopelijk heeft hij het alsnog overleefd, want ik denk dat Marie hem toch nog een heel eind moest meetrekken op dat deken. We zullen het waarschijnlijk nooit weten...
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor ikke » wo 19 maart 2014, 08:34

Lazylady schreef:Jammer dat we Marie en Hans-Peter niet meer gelukkig samen gezien hebben. :)

Hopelijk heeft hij het alsnog overleefd, want ik denk dat Marie hem toch nog een heel eind moest meetrekken op dat deken. We zullen het waarschijnlijk nooit weten...

Ik vind het open einde toch wel beter passen bij een reeks over de eerste wereldoorlog, hoor!
Als ze waren geëindigd met " ze leefden nog lang en gelukkig samen" had ik de afstandsbediening wellicht naar mijn TV gegooid!
Laatst bijgewerkt door ikke op wo 19 maart 2014, 17:47, in totaal 1 keer bewerkt.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nele_ » wo 19 maart 2014, 17:04

Ik vond het ook een heel goeie reeks, alleen jammer dat we Guillaume en Marie niet hebben zien thuiskomen..
Nele_
Nog geen rang

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor Lazylady » do 20 maart 2014, 09:48

ikke schreef:Ik vind het open einde toch wel beter passen bij een reeks over de eerste wereldoorlog, hoor!
Als ze waren geëindigd met " ze leefden nog lang en gelukkig samen" had ik de afstandsbediening wellicht naar mijn TV gegooid!

Ik verwachtte ook niet dat het zo zou eindigen, maar nog een glimp van die twee had ik wel leuk gevonden...
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor ikke » vr 21 maart 2014, 08:06

Lazylady schreef:
ikke schreef:Ik vind het open einde toch wel beter passen bij een reeks over de eerste wereldoorlog, hoor!

Ik verwachtte ook niet dat het zo zou eindigen, maar nog een glimp van die twee had ik wel leuk gevonden...

:shock: Dan zou het voor mij heel ongeloofwaardig zijn overgekomen, zoals ik al probeerde aan te geven.
't Zou wel heel raar overgekomen zijn moest net de hoofdrolspeelster, die idd veel tegenslag heeft gehad, (zoals veel mensen toen) zo'n ongelooflijke meevaller had gehad.
Voor mij was 't feit dat ze tussen al die gewonden toch haar lief terugvond, er nèt niet helemaal over. :thumbdown:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » di 13 sep 2016, 13:16

Was het gisteren de laatste aflevering van Onder Vlaamse Velden? Indien ja, is dat wel spijtig!
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 697 keer

Berichtdoor ikke » di 13 sep 2016, 16:15

Crackers schreef:Was het gisteren de laatste aflevering van Onder Vlaamse Velden? Indien ja, is dat wel spijtig!

Ik vrees met je mee dat 't inderdaad de laatste aflevering was over deze opgravingen.
En nu maar hopen dat ze op een andere locatie mogen spitten en puzzelen.

PS: de titel van dit topic is fout: moet zijn"onder Vlaamse velden" :yup:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » di 13 sep 2016, 16:34

ikke schreef:PS: de titel van dit topic is fout: moet zijn"onder Vlaamse velden" :yup:

Toch niet, dit topic gaat namelijk over 'In Vlaamse velden', een dramareeks die begin 2014 op Eén is uitgezonden over de familie Boesman.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1325 keer
Is bedankt: 2964 keer

Berichtdoor martha » di 13 sep 2016, 17:35

gedurende mijn vakantie heb ik het boek naar de tv serie gelezen (goedkoop aangeschaft op boekenfestijn). Awel, ik raad het niemand aan ttz iemand die de reeks niet gezien heeft zal er niets aan hebben. Heb nog nooit zo'n onsamenhangend verhaal gelezen dat gewoon afgeraffeld wordt. Want hoe kan men een verhaal van 13 episodes vertellen in amper 253 blz. en in grote druk :doh: . De helft van de blz. zijn niet eens bedrukt :doh: Duidelijk willen meeliften destijds op het succes van die reeks. Maar zoals mijn dochter (schoolmeestertje) altijd zegt : iedere poging dat een mens doet om te lezen (of het nu een stripverhaal of het zoveelste dagboek van Sara is :lol: ) is :thumbup: Vooral omdat er al zo weinig nog gelezen wordt.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 399 keer
Is bedankt: 560 keer

Berichtdoor ikke » di 13 sep 2016, 17:54

satine schreef:
ikke schreef:PS: de titel van dit topic is fout: moet zijn"onder Vlaamse velden" :yup:

Toch niet, dit topic gaat namelijk over 'In Vlaamse velden', een dramareeks die begin 2014 op Eén is uitgezonden over de familie Boesman.

Ach bon, maar Crackers, op wiens bericht ik reageerde had het wel degelijk over de opgravingen die recent werden uitgezonden.
En dat heet(te) wel degelijk: "onder Vlaamse velden".
Bij deze een schop onder de kont van Crackers om mij off-topic te leiden. :yup:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » di 13 sep 2016, 17:57

martha schreef:gedurende mijn vakantie heb ik het boek naar de tv serie gelezen (goedkoop aangeschaft op boekenfestijn). Awel, ik raad het niemand aan ttz iemand die de reeks niet gezien heeft zal er niets aan hebben. Heb nog nooit zo'n onsamenhangend verhaal gelezen dat gewoon afgeraffeld wordt. Want hoe kan men een verhaal van 13 episodes vertellen in amper 253 blz. en in grote druk :doh: . De helft van de blz. zijn niet eens bedrukt :doh: Duidelijk willen meeliften destijds op het succes van die reeks. Maar zoals mijn dochter (schoolmeestertje) altijd zegt : iedere poging dat een mens doet om te lezen (of het nu een stripverhaal of het zoveelste dagboek van Sara is :lol: ) is :thumbup: Vooral omdat er al zo weinig nog gelezen wordt.

Heb je het over dat dagboekje?
Dat heb ik mij aangeschaft omdat ik het heel mooi vind.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » di 13 sep 2016, 18:24

Neen neen, echt "het boek bij de serie" auteur : Leen De Laere. Op de achterflap wordt verwezen naar "Dagboek van Marie" waarin ze aangrijpend het leven van een vijftienjarig meisje tijdens de eerste wereldoorlog schetst (overgeschreven :mrgreen: ). Het boek waarover ik het heb is de samenvatting van de tv reeks. Allebei werden ze uitgegeven bij Manteau.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 399 keer
Is bedankt: 560 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's