In vlaamse velden

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: In vlaamse velden

Berichtdoor ikke » wo 14 sep 2016, 07:49

martha schreef:Neen neen, echt "het boek bij de serie" auteur : Leen De Laere. Op de achterflap wordt verwezen naar "Dagboek van Marie" waarin ze aangrijpend het leven van een vijftienjarig meisje tijdens de eerste wereldoorlog schetst (overgeschreven :mrgreen: ). Het boek waarover ik het heb is de samenvatting van de tv reeks. Allebei werden ze uitgegeven bij Manteau.

Je maakte mij nieuwsgierig, 'k zal eens informeren in de bib...Als ze dat hebben ga ik het ook eens lezen(of bekijken) :yup:
Het dagboekje vind ik heel erg mooi.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1455 keer
Is bedankt: 1373 keer

Berichtdoor Lazylady » wo 14 sep 2016, 21:10

ikke schreef:
martha schreef:gedurende mijn vakantie heb ik het boek naar de tv serie gelezen (goedkoop aangeschaft op boekenfestijn). Awel, ik raad het niemand aan ttz iemand die de reeks niet gezien heeft zal er niets aan hebben. Heb nog nooit zo'n onsamenhangend verhaal gelezen dat gewoon afgeraffeld wordt. Want hoe kan men een verhaal van 13 episodes vertellen in amper 253 blz. en in grote druk :doh: . De helft van de blz. zijn niet eens bedrukt :doh: Duidelijk willen meeliften destijds op het succes van die reeks. Maar zoals mijn dochter (schoolmeestertje) altijd zegt : iedere poging dat een mens doet om te lezen (of het nu een stripverhaal of het zoveelste dagboek van Sara is :lol: ) is :thumbup: Vooral omdat er al zo weinig nog gelezen wordt.

Heb je het over dat dagboekje?
Dat heb ik mij aangeschaft omdat ik het heel mooi vind.

Ik ook! En die tekeningen. Is wel een talent, die Lieze Ferreyn.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 796 keer

Berichtdoor ikke » do 15 sep 2016, 12:31

Lazylady schreef:Ik ook! En die tekeningen. Is wel een talent, die Lieze Ferreyn.

Vind ik ook, en ooit zal ik mijn exemplaar van dat dagboek door haar laten signeren(hoop ik). Ik ken mensen die haar persoonlijk kennen... dus moet dat mogelijk zijn, denk ik.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1455 keer
Is bedankt: 1373 keer

Vorige

Keer terug naar Andere tv-programma's