Iedereen Beroemd

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Iedereen Beroemd

Berichtdoor Crackers » vr 04 okt 2013, 20:02

Haha, die jongen die deze week in Iedereen Beroemd werd gevolgd en een wielerwedstrijd moest rijden. Die zal lang koersen met zo'n pa waarschijnlijk :lol:

Zijn pa wou vroeger absoluut wielrenner worden maar het is niet gelukt en dan is hij maar fietsenmaker geworden. Nu zet hij zijn zoontje zo onder druk om te presteren dat het niet normaal meer is. Die pa zat te roken in de woonkamer terwijl ze naar de echte Ronde van Vlaanderen aan het kijken waren en de pa instructies aan het geven was hoe de zoon moest koersen, gezond bezig voor een sportman :lol:

"Als je bij de eerste vijf bent ben ik al tevreden" zei de pa nog tegen zijn zoon en hij was uiteindelijk bij de laatste vijf. :lol:

Arme jongen maar wel typisch over hoe vaders hun eigen droom proberen waar te maken via hun kinderen :wtf:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 395 keer
Is bedankt: 686 keer

Re: Iedereen Beroemd

Berichtdoor Crackers » vr 15 nov 2013, 20:53

In Brecht zoekt werk ging hij deze week naar het dierencrematorium. Misschien niet om te lachen maar toch...

hij neemt een asla uit met een hoopje as en zegt dan heel droog: voila, dit is den Tarzan :laughing-rolling:
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » do 27 aug 2015, 20:00

Is er maandag nog 1000 zonnen of is het maandag weer Iedereen Beroemd? Iemand met een tv-gids?
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » vr 28 aug 2015, 00:41

Crackers schreef:Is er maandag nog 1000 zonnen of is het maandag weer Iedereen Beroemd? Iemand met een tv-gids?

Maandag is er terug Thuis dus wellicht ook Iedereen Beroemd.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 418 keer
Is bedankt: 967 keer

Berichtdoor hannanaske » vr 28 aug 2015, 21:56

lord F. schreef:
Crackers schreef:Is er maandag nog 1000 zonnen of is het maandag weer Iedereen Beroemd? Iemand met een tv-gids?

Maandag is er terug Thuis dus wellicht ook Iedereen Beroemd.

Vanaf maandag begint er weer een nieuw tv-seizoen (en ook op de radio weer de vaste programma's)

dus ook iedereen beroemd ;-)
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 94 keer
Is bedankt: 670 keer

Berichtdoor Crackers » di 08 sep 2015, 22:04

De winkelkarquiz: als je 60 seconden alles mag meegraaien uit de winkel, waarom nemen die kandidaten dan gewoon twee flessen wijn en een pak yoghurt mee? Of wat zijn de regels eigenlijk van dat spel? Ik heb het nog maar een paar keer gezien. In 1 minuut leg ik mijn kar vol tot boven :whistle:
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor annekeHU » di 08 sep 2015, 22:28

Er zijn -voor zover ik weet- al zeker 3 regels:
Je mag van elk artikel max 2 stuks meenemen( dus niet de hele kar volladen met x-aantal exemplaren van 1 artikel)
Je moet binnen de afgesproken tijd terug aan de finish zijn, en ik denk dat de zenuwen daar bij ook parten spelen..
(Als je niet binnen de tijd - 20 ,40 of 60 seconden terug over de finish lijn bent gereden, mag je slechts 1 artikel als troostprijs meenemen. )
Je krijgt een helper mee, maar die mag niet inladen, hij/zij mag enkel de tijd in de gaten houden of advies geven.

Misschien dat er nog meer regels zijn, dat weet ik eigenlijk niet!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 275 keer
Is bedankt: 402 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » di 08 sep 2015, 23:18

De makers weten ook wel waar zij hun start/aankomstlijn op de vloer plakken. Ik weet dat ik zo dicht mogelijk bij die aankomstlijn zou proberen te "winkelen": twee stuks van alle dingen binnen handbereik inladen kan op die manier toch niet zo moeilijk zijn?
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 579 keer
Is bedankt: 1123 keer

Berichtdoor annekeHU » wo 09 sep 2015, 07:00

Probeer het eens , zou ik zeggen... ik denk dat het tegenvalt... je kan met zo'n karretje wel een redelijke snelheid halen, maar je moet natuurlijk ook opletten voor de andere klanten, dat je er geen een tegen de vlakte laat gaan, door te wild in de bochten te gaan. Ik zie ze ook allemaal een toer maken , dus ik denk niet dat je ter plaatse mag blijven staan.
In ieder geval, je verwittigt toch als je mag meedoen aan die wedstrijd? Dan kunnen we allemaal kijken naar jou?
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 275 keer
Is bedankt: 402 keer

Berichtdoor Crackers » wo 09 sep 2015, 10:59

Ja er moeten nog andere spelregels gelinkt zijn aan die quiz. Anders loop je toch niet naar de andere kant van de winkel om 2 zakken chips van € 1,19/stuk maar graai je twee flessen Heidseck champagne in je kar en twee smartphones?
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Captain Cuckoo » wo 09 sep 2015, 23:24

Crackers schreef:Ja er moeten nog andere spelregels gelinkt zijn aan die quiz. Anders loop je toch niet naar de andere kant van de winkel om 2 zakken chips van € 1,19/stuk maar graai je twee flessen Heidseck champagne in je kar en twee smartphones?

Verkoopt de Lidl smartphones?
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » wo 09 sep 2015, 23:44

Captain Cuckoo schreef:
Crackers schreef:Ja er moeten nog andere spelregels gelinkt zijn aan die quiz. Anders loop je toch niet naar de andere kant van de winkel om 2 zakken chips van € 1,19/stuk maar graai je twee flessen Heidseck champagne in je kar en twee smartphones?

Verkoopt de Lidl smartphones?

Ik kon op geen ander product komen :mrgreen: Ik bedoel gewoon iets waardevols. Ik weet ook niet of het in de Lidl is deze week. In de Carrefour bv heb je soms wel smartphones. Of er zijn altijd tijdelijke aanbiedingen zoals bijvoorbeeld een microgolfoven of een tv in de Aldi of de Lidl. Ik bedoel maar: de kandidaat van vandaag nam een blikje tomatenpulp mee naar huis. Hoeveel kost dat? 59 cent? Neem dan op zijn minst een fles whiskey van 42 euro, dat hebben ze overal wijsneus Cuckoo :twisted:
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » wo 09 sep 2015, 23:46

2 flessen whiskey want je mag van elks 2 producten meenemen: 84 euro en beter dan gepelde tomaten 8)
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Captain Cuckoo » do 10 sep 2015, 14:49

Crackers schreef:2 flessen whiskey want je mag van elks 2 producten meenemen: 84 euro en beter dan gepelde tomaten 8)

Da's waar, maar soep gemaakt met twee flessen whiskey smaakt toch enigszins anders... :obscene-drinkingchug:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor hannanaske » wo 27 jan 2016, 18:27

Het valt alleszins op dat sommige mensen te gericht hun kar proberen te vullen terwijl je misschien meer moet proberen te graaien wat er in handbereik is. Anderzijds zie je nu steeds vaker dat mensen naar de drank en de wasproducten lopen omdat die wat duurder zijn, maar wat ben je met een kar vol sterke drank als het dan maar in uw kast staat?
Tenzij je van plan bent om een groot feest te geven ofzo.

Het is idd niet zo gemakkelijk. Met enkel de dingen te nemen die je echt moet hebben verlies je keiveel tijd
en dan moet je de winkel ook nog kennen om te weten waar alles staat. Maar als je met een kar buitenkomt en er zit niet veel nuttigs bij, wat heb je daar dan aan? :problem:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 94 keer
Is bedankt: 670 keer

Volgende

Keer terug naar Andere tv-programma's