Slimste mens ter wereld

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Slimste mens ter wereld

Berichtdoor spike » di 08 nov 2016, 08:15

Vanaf nu koop ik alle platen van clouseau en ga ik naar al hun optredens. :mrgreen:
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
spike
Nog geen rang

Heeft bedankt: 37 keer
Is bedankt: 38 keer

Berichtdoor hannanaske » di 08 nov 2016, 10:37

spike schreef:Vanaf nu koop ik alle platen van clouseau en ga ik naar al hun optredens. :mrgreen:

Oooch, dat vind ik NIET lief! :violence-duel: ;)

Ik kreeg plotseling gisteren een serieuze krop in mijn keel toen Olga het emotioneel zo moeilijk kreeg. Je zag dat de spanning haar plotseling teveel werd en dat de stress de bovenhand nam. De traantjes van ontlading en teleurstelling kan ik echt goed begrijpen. Jammer dat er in de media ook zo aan ogla-bashing wordt gedaan. Ik snap eigenlijk totaal niet waarom. Maar ik snapte dat vorig jaar ook al niet met Danira.

Toen Adil twee jaar geleden zich zo inleefde in dat spel en volledig gefocust was, vond iedereen (mezelf inclusief) dat zo'n toffe ket. Af en toe een vloekwoordje tussendoor was zelfs charmant. Als vrouwen dat doen zijn ze te streverig en kunnen ze niet tegen hun verlies. Is het nu echt omdat Olga en danira knap & slim EN VROUW zijn, dat een groot deel hen de grond moet inboren?
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Nickos » di 08 nov 2016, 15:57

hannanaske schreef:
spike schreef:Vanaf nu koop ik alle platen van clouseau en ga ik naar al hun optredens. :mrgreen:

Oooch, dat vind ik NIET lief! :violence-duel: ;)

Ik kreeg plotseling gisteren een serieuze krop in mijn keel toen Olga het emotioneel zo moeilijk kreeg. Je zag dat de spanning haar plotseling teveel werd en dat de stress de bovenhand nam. De traantjes van ontlading en teleurstelling kan ik echt goed begrijpen. Jammer dat er in de media ook zo aan ogla-bashing wordt gedaan. Ik snap eigenlijk totaal niet waarom. Maar ik snapte dat vorig jaar ook al niet met Danira.

Toen Adil twee jaar geleden zich zo inleefde in dat spel en volledig gefocust was, vond iedereen (mezelf inclusief) dat zo'n toffe ket. Af en toe een vloekwoordje tussendoor was zelfs charmant. Als vrouwen dat doen zijn ze te streverig en kunnen ze niet tegen hun verlies. Is het nu echt omdat Olga en danira knap & slim EN VROUW zijn, dat een groot deel hen de grond moet inboren?

Ik denk dat er nog veel werk is op dat gebied. Je ziet het zo dikwijls, als mannen het goed doen zijn ze tof en sympathiek en bij vrouwen zijn er al direct een hoop mensen die het niet kunnen verdragen. Kijk maar naar Linda De Win indertijd. Misschien is het ook een deel jaloezie omdat Olga nog maar 19 is en het toch zo goed heeft gedaan. Ik ben vijf jaar ouder en kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet zoveel juiste antwoorden had kunnen geven en zoveel seconden had kunnen verdienen (7 keer winnen op 11 deelnames is enorm indrukwekkend). Maar dat maakt mij niet jaloers, integendeel. Hoe meer vrouwen het goed doen in de slimste mens, hoe liever. Volgens mij maakt ze een goede kans om uiteindelijk te winnen. Al is het volgens mij ook uitkijken voor die vrouw van de zevende dag (ben even haar naam kwijt). Ik ben benieuwd hoe Gilles 'de mol' het gaat doen straks.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 159 keer

Berichtdoor hannanaske » di 08 nov 2016, 18:22

Ik moet nu wel toegeven dat ik Linda De Win destijds ook niet zo tof vond. Misschien omdat ik haar een te grote concurrent vond voor Bent van Looy, waar ik toen volop voor supporterde. Ik geloof ook dat ik meestal een boon heb voor mensen die net zoals Adil, Danira of Olga wat goedlachs zijn en die zich, net als ik, kunnen amuseren met de flauwe mopjes van de jury, en die zelf een beetje amusement in het programma steken. Linda De Win moest vooral denken aan haar reputatie als journaliste en die vond ik veel te kleurloos.

Maar goed: Olga heeft het bijzonder goed gedaan, al geloof ik niet dat ze het even gemakkelijk zou gehad hebben als ze Adil, Bart de Wever, Linda De win of Freek Braeckman als concurrentie zou gehad hebben. Ik vind het enorm wat ze presteerde op haar 19de en ik gun haar de overwinning ook wel, maar het niveau ligt denk ik toch iets lager dan andere jaren.

Er is toch ook eens een jaargang geweest waarin er een 5-tal onbekende mensen mochten meespelen. Arne had toen ook ongeveer de leeftijd van 19 en die heeft ook een keer of vijf meegespeeld. Ik heb toen ook met grote verbazing zitten kijken hoeveel die jongen toen wist. Blijkbaar zijn veel mensen dat nu vergeten aangezien ze altijd maar zitten te ratelen dat Olga de jongste deelnemer is. Volgens mij klopt het dus niet helemaal ;)
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » di 08 nov 2016, 18:32

Arne de Tremerie was toen bijna 20, Olga is enkele weken geleden 19 geworden, dus dat klopt wel.

Ik had wel met Olga te doen gisteravond.
Haar zenuwen hebben haar parten gespeeld en dan is de ontlading daarna natuurlijk groot.
Maar ze komt terug in de finaleweek. :thumbup:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1364 keer
Is bedankt: 3038 keer

Berichtdoor hannanaske » di 08 nov 2016, 18:50

ach, dan klopt het wel :yup:

Hoeveel van die afleveringen worden ook niet na elkaar opgenomen? Na een tijd treedt de vermoeidheid waarschijnlijk op en verlies je toch wat van je focus. Ook die constante herhaling over een record verbreken zal toch wel wat extra druk geven?

Ik was ook ontroerd door de traantjes van Olga: zo eerlijk en oprecht!

btw: Stefan De Gand komt vanavond terug! :happy-cheerleadersmileygirl:
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor hannanaske » vr 11 nov 2016, 11:34

Die gilles is precies gene missen ;) *spijt dat ik de mol niet heb kunnen volgen* :razz:
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Kimmeke » vr 11 nov 2016, 12:59

Foutje van de programma makers er is op 2 dagen dezelfde vraag gesteld in het finale spel namelijk: welke zijn de meest bezochte wereldsteden
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 784 keer
Is bedankt: 220 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » vr 11 nov 2016, 19:18

Kimmeke schreef:Foutje van de programma makers er is op 2 dagen dezelfde vraag gesteld in het finale spel namelijk: welke zijn de meest bezochte wereldsteden

Er wordt ook al jaren hetzelfde soort euh... "mopppen" verteld . :whistle:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1141 keer

Berichtdoor Kimmeke » do 22 dec 2016, 23:13

Gilles Van Bouwel is de slimste mens
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 784 keer
Is bedankt: 220 keer

Berichtdoor hannanaske » do 22 dec 2016, 23:38

Echt spijtig voor Olga en Eva! Ik had het hen minstens even hard gegund! Vrouwen moeten elkaar steunen hé! ;)

Maar Gilles van bouwel verdiende het ook echt wel. Superknappe gast (looks inclusief!!!! :razz: :romance-inlove: )
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » vr 23 dec 2016, 00:21

Ik had ook liever iemand anders zien winnen. Die Gilles vind ik - hoewel hij wel enig respect verdient - zo'n beetje een blaaskaak en niet zo sympathiek. Mijn afgunst omdat hij zoveel aantrek heeft van de vrouwtjes zit er waarschijnlijk ook wel voor iets tussen dat ik hem niet zo graag bezig hoor en zie. Eerlijk is eerlijk :angel:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor hannanaske » vr 23 dec 2016, 00:45

Ik lees wel meerdere reacties van mensen die hem niet zo sympathiek vinden, en eerlijk gezegd vind ik dat maar een beetje raar. Is het omdat hij een mol was die alles saboteerde waardoor mensen hem wantrouwig vinden?
In de slimste mens lachtte hij vaak vrolijk mee met de mopjes, al kan ik me voorstellen dat je op een stressmoment ook niet altijd in the mood ben om te lachen. Hij zat er wel duidelijk om te winnen en ging er ook volledig voor. Ik vond zijn stralende lach altijd wel leuk om naar te kijken en hij lijkt me echt een lieve jongen (al besef ik dat dat evengoed subjectief is) En hij zal niet enkel veel aantrek hebben van de vrouwtjes denk ik. (zijn vriend zal ongelooflijk veel chance hebben :yup: )
Laatst bijgewerkt door hannanaske op zo 15 jan 2017, 01:13, in totaal 1 keer bewerkt.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » vr 23 dec 2016, 00:48

Zijn vriend? Is dat een homo?? Wist ik niets van!
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor Glenny » vr 23 dec 2016, 01:48

Crackers schreef:Zijn vriend? Is dat een homo?? Wist ik niets van!

hai Krakers toch :D
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 28 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's