Slimste mens ter wereld

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Slimste mens ter wereld

Berichtdoor hannanaske » ma 02 sep 2013, 23:16

Vanavond ging de eerste aflevering van een nieuw seizoen van de slimste mens weer in première. Ik, als megafan, vind het dus hoogdringend tijd voor deze topic.

Hoeraaaa Hoeraaaaa voor William Boeva! :lol: Die kerel is gewoon zo geestig.

Alleen jammer dat hij het morgen moet opnemen tegen Lisa Smolders. (Ik heb nu niet zo héél veel favorieten dit jaar, maar diegene die wél meespelen moeten het nu opnemen tegen elkaar) Da's superhard balen! :cry:

Dus Lisa en William: laat die inge es een poepje ruiken! :lol:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 681 keer

Re: Slimste mens ter wereld

Berichtdoor Nickos » di 03 sep 2013, 15:08

Ik ken William Boeva sinds hij een vaste gast is in de podcast van Xander De Rycke en was ook voor hem aan het supporteren. Ik ben blij dat hij eindelijk wat bekender aan het worden is (al hoop ik dat hij niet een nieuwe Philippe Geubels gaat worden die in bijna alles opduikt).

Ik blijf een trouwe kijker van De Slimste Mens, het is de ideale ontspanning op het einde van de dag, en minder ergerlijk in vergelijking met Thuis (al vermoed ik dat dat zal veranderen in de aflevering(en) met Lesley-Ann Poppe).
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 159 keer

Berichtdoor hannanaske » di 03 sep 2013, 23:30

Woep! woep! :dance:
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor hannanaske » di 03 sep 2013, 23:34

Nickos schreef:Ik ken William Boeva sinds hij een vaste gast is in de podcast van Xander De Rycke en was ook voor hem aan het supporteren. Ik ben blij dat hij eindelijk wat bekender aan het worden is (al hoop ik dat hij niet een nieuwe Philippe Geubels gaat worden die in bijna alles opduikt).

Ik heb William zijn try-out gezien en ik vond het echt geweldig. Al was ik soms bang dat zijn dwergenmoppen op den duur ook zouden tegensteken en dat hij dan echt véél minder komisch zou zijn, maar in de slimste mens kan ik er toch ook hard mee lachen.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Lazylady » wo 04 sep 2013, 09:23

Ik zal eerlijk zijn: ik vind dat het meer lijkt op een comedyshow met al dat (overdreven) gelach de hele tijd. Natuurlijk mag er al eens gelachen worden, maar toch niet constant?

Ik kijk toch liever naar De Pappenheimers, daar is het nog íets serieuzer.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor jessie V. » wo 04 sep 2013, 09:50

Lazylady, dat ben ik volkomen met je eens. Ik heb in het begin naar "de slimste mens" gekeken, maar ik krijg de zenuwen van dat overdreven gelach en al helemaal van die Erik van Looy. Het zou een goede quiz kunnen zijn.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1681 keer
Is bedankt: 1458 keer

Berichtdoor satine » wo 04 sep 2013, 09:54

Ik kijk dit jaar niet - trouwens, het is al gelekt wie gewonnen heeft.
Voor mij een goede reden om niet te kijken - niet om de persoon, maar de lol is er dan toch al een beetje af.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1294 keer
Is bedankt: 2867 keer

Berichtdoor Poolaapje » wo 04 sep 2013, 10:20

Ik kijk sinds het begin. Maar vanaf dit jaar ook niet meer, ik ben niet genoeg thuis om het te kunnen volgen en het begint wat uitgemolken te worden...
Afbeelding
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 44 keer
Is bedankt: 55 keer

Berichtdoor Nickos » wo 04 sep 2013, 12:43

satine schreef:Ik kijk dit jaar niet - trouwens, het is al gelekt wie gewonnen heeft.
Voor mij een goede reden om niet te kijken - niet om de persoon, maar de lol is er dan toch al een beetje af.

Dat is straf, aangezien nog niet alle afleveringen opgenomen zijn. Ik heb net het artikel opgezocht waar jij naar refereert en daar staat duidelijk dat dit een voorspelling is gedaan door bookmaker Unibet. Zoals jij al zei klonk het eerder alsof die laatste aflevering al opgenomen was en iemand uit het publiek het online begon te verspreiden.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor exsencon » wo 04 sep 2013, 13:17

Ik vond het dikke zever net als Cafe Corsari. Nooit meer!
exsencon

Berichtdoor satine » wo 04 sep 2013, 13:59

Nickos schreef:
satine schreef:Ik kijk dit jaar niet - trouwens, het is al gelekt wie gewonnen heeft.

Dat is straf, aangezien nog niet alle afleveringen opgenomen zijn. Ik heb net het artikel opgezocht waar jij naar refereert en daar staat duidelijk dat dit een voorspelling is gedaan door bookmaker Unibet. Zoals jij al zei klonk het eerder alsof die laatste aflevering al opgenomen was en iemand uit het publiek het online begon te verspreiden.

Ok dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.
Maar ik vond het vroeger een leuk programma om naar te kijken, nu is het meer een stelletje leutige vriendjes onder elkaar - het spreekt mij niet meer aan.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1294 keer
Is bedankt: 2867 keer

Berichtdoor Nickos » wo 04 sep 2013, 14:28

satine schreef:
Nickos schreef:

Ok dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.
Maar ik vond het vroeger een leuk programma om naar te kijken, nu is het meer een stelletje leutige vriendjes onder elkaar - het spreekt mij niet meer aan.

Ik kan nu niet zeggen dat dat mij tegensteekt eerlijk gezegd. Het enige waar ik mij aan erger is de overdreven aanwezigheid van Philippe Geubels. Ik hoop dat hij niet in elke aflevering zit, afwisseling mag er ook zijn.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor HSH » wo 04 sep 2013, 16:52

Ik heb 3 opnames bijgewoond, waaronder met Ingrid Lieten en Jelle Cleymans. Supergezellige sfeer altijd, Philippe Geubels blijft het beste jurylid! Altijd zo'n droge, maar hilarische grappen: het publiek gaat écht uit zijn dak. :D

Klein puntje van kritiek: bij 1 opname zat een vrouw van +/- 25 jaar met een beperking in het publiek. Ze verstoorde de opname, en werd na de 1ste spelronde door de security naar buiten begeleid nadat ze Erik Van Looy plots wou aanvallen...

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, zei hij. Misschien de veiligheidsmaatregelen optrekken? De min. leeftijd staat al op 16.
HSH
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor hannanaske » wo 04 sep 2013, 18:50

HSH schreef:Ik heb 3 opnames bijgewoond, waaronder met Ingrid Lieten en Jelle Cleymans. Supergezellige sfeer altijd, Philippe Geubels blijft het beste jurylid! Altijd zo'n droge, maar hilarische grappen: het publiek gaat écht uit zijn dak. :D

Klein puntje van kritiek: bij 1 opname zat een vrouw van +/- 25 jaar met een beperking in het publiek. Ze verstoorde de opname, en werd na de 1ste spelronde door de security naar buiten begeleid nadat ze Erik Van Looy plots wou aanvallen...

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, zei hij. Misschien de veiligheidsmaatregelen optrekken? De min. leeftijd staat al op 16.

Bedankt om al te verklappen dat Ingrid doorgaat (aangezien je haar samen met jelle gezien hebt) en dat ofwel Lisa ofwel William eruit ligt :shock:

Geubels is een vast jurylid en jureert samen afwisselend met bruno of Lieven.

En smaken verschillen duidelijk. Het leuke aan dsmtw is voor mij toch net die balans tussen quiz en die droge humor. Mochten er geen grapjes in komen, zou dat spel echt saai zijn (allez, voor mij dan toch) Dan is het zoals blokken ofzoiets :razz:

En Erik zijn lach vind ik net zo aanstekelijk :thumbup: (mja, mij steekt het duidelijk nog niet tegen :lol: )
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » wo 04 sep 2013, 23:33

William Boeva ligt eruit en heeft letterlijk gezegd dat de programmamakers zelf beslissen hoelang iemand in het programma blijft. Dus voor mensen die er nog aan getwijfeld moesten hebben: het is allemaal fake. (wat voor de ene persoon waarschijnlijk een grotere verrassing is dan voor de andere.)

En hier bewijs:

Xander De Rycke ‏@xanderycke 15m

Een groot man zei mij ooit. 'Ze beslissen zelf hoe lang je in het programma blijft.' De magie van televisie people. #dsmtw
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Volgende

Keer terug naar Andere tv-programma's