Wittekerke

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Wittekerke

Berichtdoor lord F. » do 07 dec 2017, 23:43

Glenny schreef:
lord F. schreef:
Glenny schreef:heb je alle afleveringen intussen afgehaspeld Lord ?

Nog een zestal te gaan. Paar avonden niet thuis geweest. :)

Vorige week nog iets grappigs ontdekt: doordat de jongelingen op m'n werk niet konden zwijgen over Spring (er was blijkbaar iets te doen daarover in het Sportpaleis) heb ik ontdekt dat Kyra uit Witterkerke ook nog in Spring meegespeeld heeft. :)

absoluut... Katrijn...

Ja, Spring heb ik nooit gezien. Ik wist alleen dat Zohra er ook ergens in meespeelde. ;)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor lord F. » ma 11 dec 2017, 00:17

Oei, nu ook al Jasper vermoord. :)
Nog 4 afleveringen te gaan. Hopelijk worden ze daar niet allemaal vermoord, al zat deze er wel aan te komen. ;)
Ik neem aan dat Max nu wel in actie zal schieten in de komende afleveringen. :)
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » do 14 dec 2017, 23:32

Allez, het zit erop. Naarmate de laatste aflevering naderde hoe meer ik toch me afvroeg hoe ze alle eindjes aan elkaar gingen knopen. Dat hoeft natuurlijk ook niet, het blijft immers een soap waar niet alle verhalen hoeven te eindigen, maar kom. De reeks zelf heeft mss toch wel 2-3 seizoenen te lang geduurd.
Wat er met Chris nu gebeurt is weten we niet, maar de acteur is later nog in Thuis opgedoken als de al even bizarre Rafael. :)

Schone eindbeelden wel.
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » vr 15 dec 2017, 02:53

lord F. schreef:Allez, het zit erop. Naarmate de laatste aflevering naderde hoe meer ik toch me afvroeg hoe ze alle eindjes aan elkaar gingen knopen. Dat hoeft natuurlijk ook niet, het blijft immers een soap waar niet alle verhalen hoeven te eindigen, maar kom. De reeks zelf heeft mss toch wel 2-3 seizoenen te lang geduurd.
Wat er met Chris nu gebeurt is weten we niet, maar de acteur is later nog in Thuis opgedoken als de al even bizarre Rafael. :)

Schone eindbeelden wel.

dat met die Chris is inderdaad het enige open einde ja. Ik dacht toch dat voor de rest alles in kannen en kruiken was. De reeks heeft idd iets te lang geduurd. Die verjonging heeft de reeks toch wat doodgedaan. Enfin, Wittekerke is de enige soap die mij kon boeien en dat zal altijd zo blijven. Ik heb geen behoefte aan Thuis (ja sorry iedereen hier) of Familie. Ik heb zelfs een hekel eerder aan soaps maar Wittekerke zag ik als kind met mijn moeder en het is een beetje nostalgie.
Gebruikers-avatar
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 28 keer

Vorige

Keer terug naar Andere tv-programma's