Wittekerke

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Wittekerke

Berichtdoor Duimelijntje » do 16 feb 2017, 20:03

martha schreef:Ik vertrouw die Chantal voor geen haar. Ik denk dat zij verantwoordelijk is voor die 2 doden in het ziekenhuis. Arme Georges, vrees dat hij wel eens haar volgend slachtoffer zal worden en dat Julia nu eens gelijk heeft dat zij Chantal nooit vertrouwd heeft.

En Max, Max, Max : wat deed je nu ? :eek: Echt niet gedacht dat hij zou bezwijken voor de charmes van Karen (die toch wel een stukje ouder is dan hij).

Ik heb deze middag ongeveer hetzelfde gezegd over Chantal. Die heeft duidelijk een tweede agenda...
En, hoe dom van Georges om je huis (!!) op de naam te laten zetten van iemand die je net kent.
Ik wist dat liefde blind maakt, maar compleet onnozel, dat is nieuw voor mij :-)
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1280 keer
Is bedankt: 273 keer

Berichtdoor martha » vr 17 feb 2017, 17:52

OK, na het bekijken van de aflevering van gisteren donderdag (die van vandaag bekijk ik 's avonds) hebben Julia en ik :lol:
gelijk gekregen : Chantal is dus een soort "engel der doods", een verpleegster die op haar eentje oude mensen euthanasie pleegt.

En ik heb moeten :lol: bij de reactie van Frank en Nellie toen ze hun "ideale" schoonzoon zagen :lol: Maar ik weet niet of die Francois zich echt gaat laten ringeloren door "Claire" :crazy: Klaartje. Ik denk dat Roos wel eens meer kans zal maken. Eerlijk gezegd : moest mijn dochter binnenkomen met een lief die ouder dan ik is, ik zou niet zo beleefd blijven denk ik en zeker ontploffen als er een andere naam wordt gegeven aan mijn dochter door die vent :shh:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 375 keer
Is bedankt: 509 keer

Berichtdoor Glenny » do 23 feb 2017, 15:05

ze zeiden destijds dat Nellie 'de matras' was van Wittekerke, maar wat gezegd van Céline dan ? onrealistisch hoeveel mannen dat zij al binnen gedaan heeft...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 4 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor hannanaske » do 09 maart 2017, 16:15

Ik vroeg me al eens af wat er van de acteurs/actrices uit deze serie geworden zijn, maar sinds gisteren weet ik dat de helft van de cast precies naar familie is verhuisd. Kheb amper een fractie gezien en ik had precies een wittekerke déjà-vu. :shock:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 95 keer
Is bedankt: 671 keer

Berichtdoor lord F. » do 09 maart 2017, 19:15

In de zakenwereld zouden ze dat een fusie noemen. ;-)

Maar ik kijk niet naar Familie, dus ik zou het niet weten.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 418 keer
Is bedankt: 971 keer

Berichtdoor hannanaske » do 09 maart 2017, 19:55

Ik kijk ook niet naar familie hoor. Maar gisteren was ik nog met iets bezig toen ik de begintune van thuis hoorde, heb toen vlug tv op vtm gezet en zag wat fragmenten van de soap terwijl ik met de was bezig was. :razz:
Ik wist niet dat Kurt Rogiers tegenwoordig ook al in familie speelde?

Maar 't zijn ook wel vaak dezelfde acteurs uit Wittekerke die je terug ziet passeren: Sandrine Andre, Roel Vanderstukken, Stan Van Samang, Kurt Rogiers & dat is het ongeveer wat. De acteur die Max vertolkte speelt ook mee in familie dacht ik.
Maar wat met al die anderen? Allen Stan van Samang doet nog niet mee in Familie :razz:

Alleen weet ik dat Margot (klaartje) woordvoeder is van Bart Tommelein (open Vld) en dat aangenomen zoontje van Max en Elke (althans de acteur toch) is het ook wel echt aan het maken in zijn leven. (daar ben ik stiekem zelfs een beetje jaloers op! :razz: )
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 95 keer
Is bedankt: 671 keer

Berichtdoor lord F. » wo 22 maart 2017, 01:13

Ik sta nog 2 wekên achter, maar Wim Stevens maakt in aflevering waar ik nu aan toe ben z'n rentree in Wittekerke. :-)
(Na eerst iemand anders te spelen)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » wo 22 maart 2017, 18:03

Julia heeft een kater :lol: En :angry-screaming: Ilse doet terug mee. Ik zie haar niet direct scheiden van Jelle. Of ze kan misschien gaan samenhokken met Robin : twee zage stemmen tezamen.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » wo 22 maart 2017, 20:49

Ilse blijft maar heel even hoor !
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » wo 22 maart 2017, 20:56

Glenny schreef:Ilse blijft maar heel even hoor !

Wie is Ilse weer?
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » wo 22 maart 2017, 22:03

de vrouw van Jelle, die doordraaide toen ze Alexander ontvoerde.... ze verdween in de aflevering dat de boot boem zei. Destijds was dit ongeveer anderhalf jaar ertussen...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor frankbomans » za 01 apr 2017, 16:56

Ik heb pas deze week het overlijden van Frans Van De Velde (Bertrand Bran) vernomen. De man was natuurlijk al een tijdje ernstig ziek... RIP :cry:
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 31 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor Glenny » za 01 apr 2017, 22:42

frankbomans schreef:Ik heb pas deze week het overlijden van Frans Van De Velde (Bertrand Bran) vernomen. De man was natuurlijk al een tijdje ernstig ziek... RIP :cry:

ow jammer...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor martha » di 04 apr 2017, 19:10

Gisteren toen ik zat te wachten in de garage voor expertise van mijn auto zat ik naast "cyriel" uit wittekerke. Ik ken zijn echte naam niet maar ik herkende hem direct door dat lachje rond zijn mond en twinkelende oogjes die lijkt aangeboren lijken te zijn :thumbup: En alhoewel ik besef dat die acteur waarschijnlijk al op pensioen is zag hij er uit als "Captain Iglo" :yup: en droeg hij een gele jas. In feite zag hij er verzorgder en knapper uit dan op TV :oops: Maar zijn partner was mee :mrgreen: . Ik zat muisstil in mijn humo te lezen, wachtend tot hij iets ging zeggen, dan wist ik zeker dat hij het was. Heb lang moeten wachten maar toen hoorde ik hem iets brommen tegen zijn partner.

En die actrice die Elke vertolkt lijkt me zwanger in Wittekerke. Het was me opgevallen dat ze dikker in haar gelaat kwam en onlangs droeg ze een grote witte schort dat het opviel ipv te verbergen. Dat zou dan kunnen betekenen dat Elke weldra weg is uit Wittekerke.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » wo 05 apr 2017, 02:32

martha schreef:Gisteren toen ik zat te wachten in de garage voor expertise van mijn auto zat ik naast "cyriel" uit wittekerke. Ik ken zijn echte naam niet maar ik herkende hem direct door dat lachje rond zijn mond en twinkelende oogjes die lijkt aangeboren lijken te zijn :thumbup: En alhoewel ik besef dat die acteur waarschijnlijk al op pensioen is zag hij er uit als "Captain Iglo" :yup: en droeg hij een gele jas. In feite zag hij er verzorgder en knapper uit dan op TV :oops: Maar zijn partner was mee :mrgreen: . Ik zat muisstil in mijn humo te lezen, wachtend tot hij iets ging zeggen, dan wist ik zeker dat hij het was. Heb lang moeten wachten maar toen hoorde ik hem iets brommen tegen zijn partner.

En die actrice die Elke vertolkt lijkt me zwanger in Wittekerke. Het was me opgevallen dat ze dikker in haar gelaat kwam en onlangs droeg ze een grote witte schort dat het opviel ipv te verbergen. Dat zou dan kunnen betekenen dat Elke weldra weg is uit Wittekerke.

Maurice Wouters heet de man in het echte leven !! En ja, klopt, Hilde Gijsbrechts was destijds zwanger, klopt ook dat ze Elke uit de serie gaan schrijven, echter tijdelijk, ze keert weer terug later...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's