Wittekerke

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Wittekerke

Berichtdoor martha » wo 13 sep 2017, 17:11

En thans het verplichte zangkwartiertje. :crazy: Dat Jasper maar vlug een romeo wordt.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 446 keer
Is bedankt: 715 keer

Berichtdoor lord F. » wo 13 sep 2017, 23:43

martha schreef:En thans het verplichte zangkwartiertje. :crazy: Dat Jasper maar vlug een romeo wordt.

Awel ja, ik vroeg me al af of Jasper binnenkort ook niet op spectaculaire wijze om het leven komt bij een gijzeling ofzo. ;)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor martha » do 14 sep 2017, 16:46

Ah, daar wist ik niets van. Nog niet aan de orde maar ik zie via mijn digicorder dat nu maandag een nieuw seizoen begint maw dat vrijdag de laatste van het huidige seizoen is. Als Jasper begint te zingen dan is voor mij het moment om een bezoekje te brengen aan de badkamer :mrgreen: Eén zinnetje zingen is OK maar een gans lied te berde brengen of zelfs 2x hetzelfde is toch erover.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » zo 17 sep 2017, 02:09

lord F. schreef:
martha schreef:En thans het verplichte zangkwartiertje. :crazy: Dat Jasper maar vlug een romeo wordt.

Awel ja, ik vroeg me al af of Jasper binnenkort ook niet op spectaculaire wijze om het leven komt bij een gijzeling ofzo. ;)

Spoiler: Bekijk
Jasper wordt inderdaad nog het hoekje omgeholpen, alsook Karen, maar dat is pas bij de laatste 10 à 15 afleveringen, en echt spectaculair is het niet allemaal...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor lord F. » zo 17 sep 2017, 11:13

martha schreef:Ah, daar wist ik niets van. Nog niet aan de orde maar ik zie via mijn digicorder dat nu maandag een nieuw seizoen begint maw dat vrijdag de laatste van het huidige seizoen is. Als Jasper begint te zingen dan is voor mij het moment om een bezoekje te brengen aan de badkamer :mrgreen: Eén zinnetje zingen is OK maar een gans lied te berde brengen of zelfs 2x hetzelfde is toch erover.

Ik weet niet of hij verongelukt hé. Ik hoop het alleen maar. ;)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » ma 18 sep 2017, 02:02

lord F. schreef:
martha schreef:Ah, daar wist ik niets van. Nog niet aan de orde maar ik zie via mijn digicorder dat nu maandag een nieuw seizoen begint maw dat vrijdag de laatste van het huidige seizoen is. Als Jasper begint te zingen dan is voor mij het moment om een bezoekje te brengen aan de badkamer :mrgreen: Eén zinnetje zingen is OK maar een gans lied te berde brengen of zelfs 2x hetzelfde is toch erover.

Ik weet niet of hij verongelukt hé. Ik hoop het alleen maar. ;)

Afbeelding

sadist...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor martha » di 19 sep 2017, 15:25

Giovanni : is dat dezelfde acteur die jaren geleden de gangster de D'jouri (dixit Nancy) speelde in thuis ? :denk:

En gisteren :lol: toen Giovanni zei tegen Jasper dat hij een "romeo" moet worden :lol: of iets in dien aard

En ook de start van een nieuw seizoen : is dit het laatste dan ? Moet zeggen dat er geen cliffhanger was bij het beëindigen van het vorige. Zou men dan ook zo gezaagd hebben zoals er gedaan werd na die van Thuis einde juni ? :mrgreen: :angel:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » di 19 sep 2017, 23:43

jop, dat is het 15e en (gelukkig) laatste.... ik zit ruim 20 afleveringen achter en ik moet, net zoals 10 jaar geleden, soms moeite doen om niet in slaap te vallen. Het was toen en nu opnieuw duidelijk voor mij dat ze geen inspiratie meer hadden, er gebeurt ook gewoon niet echt meer iets speciaal, er komen wel nog wat slechteriken over de vloer maar echt veel stelt het niet meer voor. Wittekerke was een serie die een seizoen of 3 te lang heeft geduurd. :yup:
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor martha » vr 22 sep 2017, 15:51

Bjorn die volop aan het puberen is en hoe :shock: En een rolletje van wietse "in vlaamse velden, quiz me quick" tanghe als etter en leider jeugdbende. En Jean Paul is weer eens verliefd :lol: op Kathleen vertolkt door een andere actrice (Hilde Debaerdemaker). Heb toch de indruk dat in de huidige afleveringen weer meer vaart in zit en niet meer zo saai zijn als de vorigen. Het voordeel van wittekerke is dat de verhaallijnen vlug afgewerkt worden : drie thema's per aflevering.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Duimelijntje » vr 22 sep 2017, 16:35

martha schreef:Bjorn die volop aan het puberen is en hoe :shock: En een rolletje van wietse "in vlaamse velden, quiz me quick" tanghe als etter en leider jeugdbende. En Jean Paul is weer eens verliefd :lol: op Kathleen vertolkt door een andere actrice (Hilde Debaerdemaker). Heb toch de indruk dat in de huidige afleveringen weer meer vaart in zit en niet meer zo saai zijn als de vorigen. Het voordeel van wittekerke is dat de verhaallijnen vlug afgewerkt worden : drie thema's per aflevering.

Natuurlijk :-) Ik zat me suf te piekeren tijdens de aflevering van gisteren wie die bendeleider was, en vanwaar ik die kende ;-) Maar nu jij het zegt, nu valt mijn kwartje ook :-)
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1492 keer
Is bedankt: 320 keer

Berichtdoor lord F. » ma 09 okt 2017, 00:02

Een paar oude bekenden uit Thuis in Wittekerke: oa de Albanees Joerie die nu platenbaas Giovanni speelt in Wittekerke.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » ma 09 okt 2017, 16:09

En nu Jasper en zijn zangcarrière van de baan zijn, hebben we nu een dagelijks danskwartiertje (of meer) in wittekerke :doh: En :cry: Kevin en welkom Frank "Renzo Fierens" Van Erum als Jens. OMG, wat is hij nog jong :shock:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » ma 09 okt 2017, 23:24

Lol, ik zit blijkbaar nog ver achterop... nu ja, het zijn stilaan de laatste afleveringen, binnen een dikke maand is het gedaan... mogen ze van mij part Spoed heruitzenden, nog een hoop niet daar van gezien !!
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » wo 11 okt 2017, 22:52

Glenny schreef:Lol, ik zit blijkbaar nog ver achterop... nu ja, het zijn stilaan de laatste afleveringen, binnen een dikke maand is het gedaan... mogen ze van mij part Spoed heruitzenden, nog een hoop niet daar van gezien !!

Ik zit nog zo'n 20 afleveringen achter. ;)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » wo 11 okt 2017, 23:38

join the club Lord !
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1