Wittekerke

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Wittekerke

Berichtdoor lord F. » wo 15 nov 2017, 22:41

Ah tiens, 2 nieuwe personages: Maarten en Sam uit Thuis vroeger en nu als broer en zus.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 984 keer

Berichtdoor Glenny » wo 15 nov 2017, 23:42

lord F. schreef:Ah tiens, 2 nieuwe personages: Maarten en Sam uit Thuis vroeger en nu als broer en zus.

je zit nog even achterop Lord !

Spoiler: Bekijk
broer & zus, jep :crazy:
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor lord F. » do 16 nov 2017, 19:10

Ik ga ze nu op het gemak bekijken want er komen er toch geen meer bij. 8)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » vr 17 nov 2017, 02:32

lord F. schreef:Ik ga ze nu op het gemak bekijken want er komen er toch geen meer bij. 8)

jep, het wittekerke-boek is uit...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » di 28 nov 2017, 00:28

Allez, Roger De Vlaeminck in de laatste afleveringen. Was het dan al duidelijk dat het gedaan was met Wittekerke?
Wel duidelijk geen acteur. :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » di 28 nov 2017, 04:02

ik moet morgen, of beter gezegd vandaag de 2 laatste afleveringen er nog door jagen... dan tijd voor Spoed !
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor martha » di 28 nov 2017, 18:41

Voor mij is het wittekerke boek ook gesloten. Heb naar mijn beginpost gekeken en zag aug. 2013. En ik heb het dit keer volgehouden ipv ergens in de jaren 90 af te haken :angel:

Terug naar die laatste afleveringen : steken ze een verhaallijn in gang dat toen heel controversieel moet geweest zijn maar nu vandaag de dag kan men geen blad meer omslaan of een TV programma bekijken of ze zijn erover bezig. En als ik de allerlaatste aflevering bekeek had ik het gevoel dat er toen nog stille hoop was dat er nog een reeks ging komen.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 406 keer
Is bedankt: 583 keer

Berichtdoor Glenny » di 28 nov 2017, 23:29

martha schreef:Voor mij is het wittekerke boek ook gesloten. Heb naar mijn beginpost gekeken en zag aug. 2013. En ik heb het dit keer volgehouden ipv ergens in de jaren 90 af te haken :angel:

Terug naar die laatste afleveringen : steken ze een verhaallijn in gang dat toen heel controversieel moet geweest zijn maar nu vandaag de dag kan men geen blad meer omslaan of een TV programma bekijken of ze zijn erover bezig. En als ik de allerlaatste aflevering bekeek had ik het gevoel dat er toen nog stille hoop was dat er nog een reeks ging komen.

welke controversiële verhaallijn bedoel je net ?
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor martha » do 30 nov 2017, 14:56

transgender.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 406 keer
Is bedankt: 583 keer

Berichtdoor lord F. » ma 04 dec 2017, 23:31

Allez, nog 7 afleveringen te gaan, maar dat zal dus zonder Karen zijn. ;) Eigenlijk wist ik al dat die ooit zou verdwijnen omdat Glenny dat hier al spoilde, maar het duurde nog lang voordat het gebeurde. :)
Laatste afleveringen zijn precies terug beter. oa door die Bert en Britt, maar ook wel door dat HIV-verhaal. Die werd zelfs ongewild grappig toen Max zich bedacht dat hij mss wel HIV opgelopen had van Karen. En gezien dat zoals in iedere soap ook in Wittekerke iedereen het met iedereen wel ooit gedaan heeft kon je heel even dus gaan speculeren wie er nog allemaal besmet zou kunnen zijn. :)

Betere verhalen momenteel, maar toch heel uiteenlopend acteergeweld. De scenes tussen Arne, Jokke en Jens zijn heel leuk om volgen omdat ze zo goed op elkaar ingespeeld zijn (vraag me toch af wat er van die Pieter Bamps, die Arne speelt, geworden is), terwijl je dan weer non-acteurs hebt zoals die Liz Corthals die de ondankbare taak had om Lotte na te spelen.
Of die gast die Jasper speelt.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » ma 04 dec 2017, 23:36

lord F. schreef:Allez, nog 7 afleveringen te gaan, maar dat zal dus zonder Karen zijn. ;) Eigenlijk wist ik al dat die ooit zou verdwijnen omdat Glenny dat hier al spoilde, maar het duurde nog lang voordat het gebeurde. :)
Laatste afleveringen zijn precies terug beter. oa door die Bert en Britt, maar ook wel door dat HIV-verhaal. Die werd zelfs ongewild grappig toen Max zich bedacht dat hij mss wel HIV opgelopen had van Karen. En gezien dat zoals in iedere soap ook in Wittekerke iedereen het met iedereen wel ooit gedaan heeft kon je heel even dus gaan speculeren wie er nog allemaal besmet zou kunnen zijn. :)

Betere verhalen momenteel, maar toch heel uiteenlopend acteergeweld. De scenes tussen Arne, Jokke en Jens zijn heel leuk om volgen omdat ze zo goed op elkaar ingespeeld zijn (vraag me toch af wat er van die Pieter Bamps, die Arne speelt, geworden is), terwijl je dan weer non-acteurs hebt zoals die Liz Corthals die de ondankbare taak had om Lotte na te spelen.

Davy Gilles vind ik best oké, ieder zijn mening. Ja, Liz Corthals is inderdaad wat minder, met alle respect voor het meisje maar het is zo ja. Allé nog even doorduwen Lord !
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » ma 04 dec 2017, 23:51

Glenny schreef:
lord F. schreef:Allez, nog 7 afleveringen te gaan, maar dat zal dus zonder Karen zijn. ;) Eigenlijk wist ik al dat die ooit zou verdwijnen omdat Glenny dat hier al spoilde, maar het duurde nog lang voordat het gebeurde. :)

Davy Gilles vind ik best oké, ieder zijn mening. Ja, Liz Corthals is inderdaad wat minder, met alle respect voor het meisje maar het is zo ja. Allé nog even doorduwen Lord !

Het is natuurlijk ondankbaar om een rol over te nemen, maar Guido Decraene komt er dan wel beter uit omdat hij de rol van Peter volledig op zijn manier speelt (ook al was Karel Vingerhoets een beter acteur).
Bij Liz Corthals lijkt het meer op een parodie.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » do 07 dec 2017, 22:03

heb je alle afleveringen intussen afgehaspeld Lord ?
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » do 07 dec 2017, 22:41

Glenny schreef:heb je alle afleveringen intussen afgehaspeld Lord ?

Nog een zestal te gaan. Paar avonden niet thuis geweest. :)

Vorige week nog iets grappigs ontdekt: doordat de jongelingen op m'n werk niet konden zwijgen over Spring (er was blijkbaar iets te doen daarover in het Sportpaleis) heb ik ontdekt dat Kyra uit Witterkerke ook nog in Spring meegespeeld heeft. :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » do 07 dec 2017, 22:42

lord F. schreef:
Glenny schreef:heb je alle afleveringen intussen afgehaspeld Lord ?

Nog een zestal te gaan. Paar avonden niet thuis geweest. :)

Vorige week nog iets grappigs ontdekt: doordat de jongelingen op m'n werk niet konden zwijgen over Spring (er was blijkbaar iets te doen daarover in het Sportpaleis) heb ik ontdekt dat Kyra uit Witterkerke ook nog in Spring meegespeeld heeft. :)

absoluut... Katrijn...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's