Wittekerke

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Wittekerke

Berichtdoor Glenny » zo 16 apr 2017, 01:38

zie ik bij de geplande opnames nu opeens de naam van Thibault staan ? nou nou .... :roll:
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor martha » do 20 apr 2017, 18:45

Ik loop nog altijd enkele afleveringen achter maar gisteren zag ik het moment waarop Merel zich liet bekeren :shock: Ik moet wel zeggen dat het veel seksieër was dan destijds met Ann die gekust werd door Manon.

En och gottekes Kevin(nette) : verliefd op iemand die hij nooit in bed zal kunnen krijgen en dan nog helemaal alleen moeten achterblijven in dat grote huis. Misschien dat tante Leen bij hem kan intrekken :lol: . Met deze : Ann Ceurvels die tante Leen vertolkt heeft toch vroeger al meegedaan in Wittekerke : als diegene (naam vergeten) die cocaine snoof met Bart (was die geen privé chauffeur toen :denk: ).
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 377 keer
Is bedankt: 515 keer

Berichtdoor Glenny » za 22 apr 2017, 14:05

haar naam ontgaat me ook even maar het was de helpster van Camilla destijds... veel acteurs die ze recycleren, Spoed deed dat destijds ook, soms een beetje te veel.... Geert Hunaerts is ook zo een acteur die binnenkort terugkeert, en als hoofdpersonage !
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » wo 26 apr 2017, 23:43

Ik sta nog zes afleveringen achter, maar intussen ook bij het "bekeer"-moment gekomen. Toen ik het hier las dacht ik dat Merel in een sekte ging gaan. :lol:

Bracht Ann Ceurvels Werner De Smedt zijn personage niet tot een overdosis destijds? :)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 974 keer

Berichtdoor Glenny » do 27 apr 2017, 02:59

lord F. schreef:Ik sta nog zes afleveringen achter, maar intussen ook bij het "bekeer"-moment gekomen. Toen ik het hier las dacht ik dat Merel in een sekte ging gaan. :lol:

Bracht Ann Ceurvels Werner De Smedt zijn personage niet tot een overdosis destijds? :)

klopt Lordmans, dat was Ann Ceurvels.... ik zit nog een stuk of 13 exemplaren achter maar ik kan via de digicoder zien waar we zitten....

ivm Jelle
Spoiler: Bekijk
het moge duidelijk zijn dat Roel Vanderstukken de serie destijds heel snel wilde verlaten, zo snel dat de scenaristen geen tijd meer hadden om een deftige plotlijn te schrijven, met dit trieste scenario als gevolg... gewoon rap rap vertellen dat Jelle dood is en daarmee is de kous af, hadden ze nu nog de moeite gedaan om dit na te spelen of tenminste de zogezegde gecrashte auto te laten zien dan ging het nog een klein beetje, maar dit, ugh, ik was er destijds niet goed van en hier verloren de scenaristen bij mij veel punten. Ik vond dit erger dan de bootexplosie waar ze zich er ook gemakkelijk van afmaakten.... RIP Jelle, een van mijn favoriete personages, al kreeg ie ook idiote verhaallijnen die geen steek hielden. Denk maar aan die affaire met Klaartje en recent nog met Ilse & Veerle...
Laatst bijgewerkt door Glenny op vr 28 apr 2017, 03:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Duimelijntje » do 27 apr 2017, 08:34

Ik zit ongeveer gelijk. Ik sta alleen de aflevering van gisteren nog achter.
IK vind het plots allemaal een beetje vergezocht. Dat gedoe met Thibaut ook, Jelle...
Maar ik zag dat het vanaf nu niet zo heel veel afleveringen meer zijn, een 200tal of zo. En tsja, ik ben nu al zover gekomen ;-)
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1287 keer
Is bedankt: 274 keer

Berichtdoor lord F. » do 27 apr 2017, 12:50

Ik hoop wel dat ze de komende maanden ergens terug een zomerstop inlassen. Ik ben binnenkort een paar weken op reis en dan staat m'n digicorder weer vol. :-)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » vr 28 apr 2017, 03:00

Duimelijntje schreef:Ik zit ongeveer gelijk. Ik sta alleen de aflevering van gisteren nog achter.
IK vind het plots allemaal een beetje vergezocht. Dat gedoe met Thibaut ook, Jelle...
Maar ik zag dat het vanaf nu niet zo heel veel afleveringen meer zijn, een 200tal of zo. En tsja, ik ben nu al zover gekomen ;-)

nog ongeveer 150...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » vr 28 apr 2017, 11:12

Btw vraag me soms af hoe anderen naar die herhalingen kijken. :-)
Bij mij duren de afleveringen doorgaans 15-20 minuten omdat ik constant zit door te spoelen.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » vr 28 apr 2017, 18:19

Hier is dat meestal het afsluitmoment van de avond. Ik spoel de reclame zowiezo door en ook het "voorstukje" en de "generiek". Dus meestal duurt wittekerke dan nog zo'n 35 à 40 minuutjes denk ik.

Ondertussen bijgebeend. RIP Jelle. Jasper zal nu zijn job kunnen behouden en wie weet binnenkort ook Veerle kunnen binnen doen. En die Karen is niet te doen :boo: Eerst Peter, dan Jean Pierre, tussendoortje met Max, weer daar Jean Pierre, dan weer Peter en nu weet ze niet meer wat doen. :boo:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 377 keer
Is bedankt: 515 keer

Berichtdoor Glenny » za 29 apr 2017, 02:53

martha schreef:Hier is dat meestal het afsluitmoment van de avond. Ik spoel de reclame zowiezo door en ook het "voorstukje" en de "generiek". Dus meestal duurt wittekerke dan nog zo'n 35 à 40 minuutjes denk ik.

Ondertussen bijgebeend. RIP Jelle. Jasper zal nu zijn job kunnen behouden en wie weet binnenkort ook Veerle kunnen binnen doen. En die Karen is niet te doen :boo: Eerst Peter, dan Jean Pierre, tussendoortje met Max, weer daar Jean Pierre, dan weer Peter en nu weet ze niet meer wat doen. :boo:

Jean-Pierre ?
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Glenny » za 29 apr 2017, 02:54

Glenny schreef:
martha schreef:Hier is dat meestal het afsluitmoment van de avond. Ik spoel de reclame zowiezo door en ook het "voorstukje" en de "generiek". Dus meestal duurt wittekerke dan nog zo'n 35 à 40 minuutjes denk ik.

Jean-Pierre ?

@Lord: 15 minuten ?? dan skip jij zo ongeveer 2/3 van de inhoud ?? :shock:
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » zo 30 apr 2017, 15:13

Glenny schreef:
Glenny schreef:

Jean-Pierre ?

@Lord: 15 minuten ?? dan skip jij zo ongeveer 2/3 van de inhoud ?? :shock:

Afleveringen van Wittekerke duren 40 minuten hé. ;-)
Ok, ik overdrijf mss wat maar conversaties die me minder interesseren spoel ik regelmatig door. Er zitten ook veel dode momenten in (sfeer-stukjes van 2 gelukkige personages zonder dialogen) of conversaties van Julia of Cyriel die niks toevoegen (of de meeste scenes met Bjorn). Dat kan je makkelijk doorspoelen. En al je het gevoel krijgt iets belangrijks gemist te hebben krijg je dat toch te zien in de samenvatting voor iedere aflevering.

Maar goed, ben content dat Thibault terug is (en ontsnapt). Brengt weer wat leven in de brouwerij. :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » ma 01 mei 2017, 01:06

Als je al 6-7 afleveringen op voorhand via de spoilers hier al weet dat iemand gaat dood gaan is het grappige dat je je begint af te vragen "Wanneer gaat die gast nu eindelijk doodgaan?" ;-)
@Glenny: ik moet je tegenspreken dat ze Jelle z'n exit te rap afgehaspeld hebben. Nu ik wist dat Jelle ging sterven vielen die gesprekken tussen hem en Frank over z'n moeder extra op. Alsof ze die verhaallijn eindelijk volledig wilden opklaren voor het personage weg was.
Toegegeven: ik lag bijna onder tafel van het lachen toen die overvallers binnen vielen in die juwelierszaak. :lol:
Zo vergezocht had ik het zelf niet kunnen bedenken. ;)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » ma 01 mei 2017, 02:19

lord F. schreef:Als je al 6-7 afleveringen op voorhand via de spoilers hier al weet dat iemand gaat dood gaan is het grappige dat je je begint af te vragen "Wanneer gaat die gast nu eindelijk doodgaan?" ;-)
@Glenny: ik moet je tegenspreken dat ze Jelle z'n exit te rap afgehaspeld hebben. Nu ik wist dat Jelle ging sterven vielen die gesprekken tussen hem en Frank over z'n moeder extra op. Alsof ze die verhaallijn eindelijk volledig wilden opklaren voor het personage weg was.
Toegegeven: ik lag bijna onder tafel van het lachen toen die overvallers binnen vielen in die juwelierszaak. :lol:
Zo vergezocht had ik het zelf niet kunnen bedenken. ;)

ik vind het gewoon een jammerlijk einde voor een personage van zo een dienst...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's