Homeland

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Homeland

Berichtdoor Nickos » za 09 apr 2016, 00:08

lord F. schreef:Interessant, het eerste en het laatste dat je zegt. :)
Ik stel voor dat je Sopranos eens bekijkt en dan zal je Edgar's personage anders bekijken.

Wat vond je eigenlijk van het 9e seizoen van 24? Dat was precies, wat men zegt, een best-of van de vorige seizoenen. En komt er eigenlijk nog een vervolg?

Ik vond het ok, dat het maar 12 afleveringen waren in plaats van 24 deed hen wel deugd. William Devane was fantastisch als president met Alzheimer, de dood van Audrey had ik totaal niet zien aankomen, het einde was kut (Jack die WEERAL op een voertuig richting vreemd land word gezet om daar weg te rotten was exact hetzelfde einde als dat van het vijfde seizoen, vervang alleen China door Rusland) en na het open einde van seizoen 8 had ik nu op een mooi gesloten, misschien zelfs happy end voor Jack gehoopt. Maar aangezien 24 vooral gaat over hoeveel pech en miserie één iemand in zijn leven kan hebben ondanks het feit dat die Amerika telkens opnieuw van vreselijke dingen weet te redden zat dat er natuurlijk niet in.

En ja, er komt een nieuw seizoen, zonder Kiefer Sutherland. Het hoofdpersonage zou een jonge zwarte Amerikaan moeten worden en het zou '24: Legacy' noemen. Ze hebben nog geen acteur gevonden, laat staan dat er bekend is wanneer ze zullen beginnen filmen maar waarschijnlijk komt dit nieuwe seizoen er wel. En eerlijk gezegd, van mij mogen ze er nu echt wel mee stoppen. 24 zonder Kiefer? Ik heb zo mijn twijfels of dat ooit kan werken. De man draagt de serie op zijn eentje en hoewel ik het gewaagd vind dat ze het zonder hem gaan proberen (hij wordt ondertussen ook een dag ouder dus ik snap het wel) wil ik nog zien of het gaat lukken. Maar ik zou wel kijken, uiteraard :D.
Gebruikers-avatar
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 165 keer

Berichtdoor lord F. » za 09 apr 2016, 13:22

aha, eens gegoogled >> sedert vorige maand hebben ze een hoofdacteur >> http://www.comingsoon.net/tv/news/66471 ... -24-legacy

Miranda Otto, die nu meespeelt in het 5de seizoen van Homeland, speelt ook mee evenals Jimmy Smits. en Kiefer Sutherland is executive producer, dus in principe kan hij altijd eens weer opduiken als Jack Bauer maar niet meer als hoofdrol.

Maar de nieuwe serie zou terug 24 afleveringen hebben. Ze hebben blijkbaar de vorige keer naar 12 afleveringen gegaan omwille van de drukke agenda van Kiefer. Persoonlijk vind ik 12 afleveringen meer dan genoeg, maar kom. :)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor Nickos » za 09 apr 2016, 14:09

lord F. schreef:aha, eens gegoogled >> sedert vorige maand hebben ze een hoofdacteur >> http://www.comingsoon.net/tv/news/66471 ... -24-legacy

Miranda Otto, die nu meespeelt in het 5de seizoen van Homeland, speelt ook mee evenals Jimmy Smits. en Kiefer Sutherland is executive producer, dus in principe kan hij altijd eens weer opduiken als Jack Bauer maar niet meer als hoofdrol.

Maar de nieuwe serie zou terug 24 afleveringen hebben. Ze hebben blijkbaar de vorige keer naar 12 afleveringen gegaan omwille van de drukke agenda van Kiefer. Persoonlijk vind ik 12 afleveringen meer dan genoeg, maar kom. :)

Aah ok, bedankt voor de update, dat wist ik nog niet. En ik maar denken dat het 12 afleveringen waren omdat ze het te moeilijk vonden om de vaart er 24 afleveringen lang in te houden. Dat is wat ze toen zeiden, typisch :D. En gelukkig is Kiefer er nog bij betrokken (dat was ik vergeten te vermelden), maar dan nog, ik heb er serieuze twijfels over.
Gebruikers-avatar
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor lord F. » za 09 apr 2016, 16:41

Maar je gaat sowieso kijken wellicht? ;)

Tot op zeker hoogte vond ik seizoen 9 wel ok. London als setting was wel goed. En Stephen Fry als Britse premier was ook wel leuk. :) Maar toen de Russen en de Chinezen op het toneel verschenen was het toch precies alsof je naar een best of aan het kijken was.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor Nickos » za 09 apr 2016, 16:58

Uiteraard ga ik sowieso kijken. In mijn ideale wereld zou er nog één seizoen komen, brengen ze Elisha Cuthbert nog is terug (maar niet te lang en ze mag zeker niet ontvoerd worden want dat hebben we al genoeg gezien), Jack redt Amerika nog één keer en kan dan op pensioen gaan en de rest van zijn dagen bij zijn familie doorbrengen.

Alsook zou ik graag zien in welke vegetatieve staat Charles Logan zich bevindt na zijn mislukte zelfmoordpoging.
Gebruikers-avatar
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor martha » wo 21 maart 2018, 14:47

: zaterdag 24 maart start op nederland 3 (NPO3) het zevende en voorlaatste seizoen van Homeland
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 474 keer
Is bedankt: 765 keer

Vorige

Keer terug naar Andere tv-programma's