Game Of Thrones - 2BE

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Game Of Thrones - 2BE

Berichtdoor GodAnubis10 » wo 26 nov 2014, 18:43

viewtopic.php?f=20&t=901466

Via hier kan je speculeren wat er nog moet komen enkel voor de kijkers die het via HBO of internet volgen!
Nergens beter dan Thuis
GodAnubis10
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 4 keer

Berichtdoor Nickos » wo 26 nov 2014, 20:35

lord F. schreef:
Nickos schreef:Nu sta je natuurlijk wel al twee seizoenen achter. Ik vermoed dat jij de boeken niet gelezen hebt? Als je geen spoilers op het internet bent tegengekomen ga je in seizoen 3 nog een paar keer naar adem happen denk ik. (Eigenlijk weet ik het gewoon :D )

wel, je moet al je best doen om spoilers te ontlopen. zoals ik per ongeluk al te weten gekomen ben dat een paar belangrijke personages gaan sterven in seizoen 3.
Maar voor de rest weet ik nog niks, behalve dat er dat filmpje is met Amerikaanse kijkers die geschokt reageren voor hun tv bij een bepaalde aflevering in seizoen 3. ;)

En ik heb ook al gelezen dat GRR Martin het verdere verloop van de boeken verkocht heeft aan HBO nog voor de boeken verschenen zijn. De serie zal dus eerder eindigen dan de boeken. :mrgreen:

Spijtig dat je dat al weet, ik wist het niet en zat echt met open mond te kijken :D.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 165 keer

Berichtdoor lord F. » do 27 nov 2014, 01:11

Nickos schreef:
lord F. schreef:
Nickos schreef:Nu sta je natuurlijk wel al twee seizoenen achter. Ik vermoed dat jij de boeken niet gelezen hebt? Als je geen spoilers op het internet bent tegengekomen ga je in seizoen 3 nog een paar keer naar adem happen denk ik. (Eigenlijk weet ik het gewoon :D )

wel, je moet al je best doen om spoilers te ontlopen. zoals ik per ongeluk al te weten gekomen ben dat een paar belangrijke personages gaan sterven in seizoen 3.
Maar voor de rest weet ik nog niks, behalve dat er dat filmpje is met Amerikaanse kijkers die geschokt reageren voor hun tv bij een bepaalde aflevering in seizoen 3. ;)

En ik heb ook al gelezen dat GRR Martin het verdere verloop van de boeken verkocht heeft aan HBO nog voor de boeken verschenen zijn. De serie zal dus eerder eindigen dan de boeken. :mrgreen:

Spijtig dat je dat al weet, ik wist het niet en zat echt met open mond te kijken :D.

Wel, ik weet niet hoe het gebeurt en wanneer, maar ik zat eens nietsvermoedend op de site van De Standaard te klikken in een fotoreeks "Beruchte sterfgevallen in Game of Thrones". Met het rijtje Ned Stark, ... en plots één personage die nog levend uit seizoen 2 gekomen is. :mrgreen: Toen had ik begrepen dat ik de rest van het rijtje beter skipte om nog niet meer te weten te komen. :whistle:
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor lord F. » ma 08 dec 2014, 01:17

Deze week alvast één spoiler gezien > het feit dat Jaimi Lannister zijn hand verloor. :-)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » ma 08 dec 2014, 19:39

lord F. schreef:Deze week alvast één spoiler gezien > het feit dat Jaimi Lannister zijn hand verloor. :-)

Als ik het goed gezien heb heeft 2BE dat gewoon in de trailer gestoken? Op wat slaat dat nu weer... Wel weer typisch natuurlijk.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor lord F. » ma 08 dec 2014, 20:11

Nickos schreef:
lord F. schreef:Deze week alvast één spoiler gezien > het feit dat Jaimi Lannister zijn hand verloor. :-)

Als ik het goed gezien heb heeft 2BE dat gewoon in de trailer gestoken? Op wat slaat dat nu weer... Wel weer typisch natuurlijk.

Ah, maar die trailer heb ik dan gemist. Soit, was eens in een interview met die Noorse acteur dat er een vraag was of het een uitdaging was om te spelen dat je hand afgehakt is. Waarmee ik meteen wist dat dat een geweldige spoiler was. :)

Creepy martelscenes trouwens deze week met Theon Greyjoy. Je kreeg zo al compassie met deze tragische figuur. :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » ma 22 dec 2014, 02:22

lord F. schreef:Creepy martelscenes trouwens deze week met Theon Greyjoy. Je kreeg zo al compassie met deze tragische figuur. :)

En vanavond kreeg je al helemaal compassie met hem. :mrgreen:
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » di 23 dec 2014, 19:42

Wat gebeurde er dan misschien? (het is al meer dan anderhalfjaar geleden, ik weet de details niet meer :p ). Ik weet wel dat er iets gaat gebeuren met hem waar je echt zal van denken 'OH SHIT'. maar ik wil hier verder niet over uitwijden aangezien ik niet zeker weet of dat al gebeurd is of niet :D.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor lord F. » di 23 dec 2014, 21:10

Nickos schreef:Wat gebeurde er dan misschien? (het is al meer dan anderhalfjaar geleden, ik weet de details niet meer :p ). Ik weet wel dat er iets gaat gebeuren met hem waar je echt zal van denken 'OH SHIT'. maar ik wil hier verder niet over uitwijden aangezien ik niet zeker weet of dat al gebeurd is of niet :D.

Wel, het zag er toch naar uit dat z'n edele delen eraf gesneden werden. :mrgreen:

Met 2 afleveringen per week op 2BE gaat de reeks voorbij zijn voor we t weten, want komende zondag volgen al aflevering 8 en 9.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » ma 29 dec 2014, 01:06

Volgende week de seizoensfinale! Maar aflevering 9 bracht toch weer wat bloedige verrassingen en ook weer niet omdat ik door De Standaard al wist wie ging sneuvelen tijdens het derde seizoen, maar de manier waarop was wel verrassend. :shock:

Vraag me nu af of die beelden van de geschokte reacties van de Amerikaanse kijkers nu sloegen op de ontknoping van deze aflevering. Of dat er nog iets spectaculairder moet volgen in aflevering 10.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » di 30 dec 2014, 00:10

Gebeurt niet vaak om een actrice 2 keer te zien sterven binnen de 24u in 2 populaire tv-series. :)
Michelle Fairley wordt op zondagavond nog op 2BE de keel overgesneden op een huwelijksfeest in Game of Thrones en op maandagavond wordt ze op VTM door Jack Bauer door het venster van een hoge building gekieperd in 24: Live another day. :mrgreen:
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » di 30 dec 2014, 22:06

Blijkbaar hoeven we niet nog eens een jaar te wachten op seizoen 4 >> zondag is er direct na de seizoensfinale van seizoen 3 al de eerste aflevering van seizoen 4.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » di 30 dec 2014, 22:32

lord F. schreef:Blijkbaar hoeven we niet nog eens een jaar te wachten op seizoen 4 >> zondag is er direct na de seizoensfinale van seizoen 3 al de eerste aflevering van seizoen 4.

Ik heb het ook gelezen, goed zo! Ze worden eindelijk slimmer.

Ik ben jaloers dat op het feit dat jij nu seizoen 4 voor de eerste keer zal zien en niet weet wat er gaat komen, zo onverwachts en shockerends zijn sommige gebeurtenissen die erin plaatsvinden.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor lord F. » di 30 dec 2014, 22:58

Nickos schreef:
lord F. schreef:Blijkbaar hoeven we niet nog eens een jaar te wachten op sPechtold n 4 >> zondag is er direct na de seizoensfinale van seizoen 3 al de eerste aflevering van seizoen 4.

Ik heb het ook gelezen, goed zo! Ze worden eindelijk slimmer.

Ik ben jaloers dat op het feit dat jij nu seizoen 4 voor de eerste keer zal zien en niet weet wat er gaat komen, zo onverwachts en shockerends zijn sommige gebeurtenissen die erin plaatsvinden.

Wel, aflevering 0309 was alleszins toch de heftigste tot nu toe. En de spoilers waar ik van wist zijn nu voorbij, dus zal nu nog meer kunnen genieten van de komende 11 afleveringen.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » di 30 dec 2014, 22:59

Nu ja, slimmer, mss mochten ze seizoen 3 niet eerder uitzenden door een afspraak met Prime.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's