Flikken Maastricht

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Flikken Maastricht

Berichtdoor martha » wo 13 jun 2012, 15:40

:oops: 28/02/2012.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 436 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Ann+ » wo 13 jun 2012, 18:02

Ik wil graag weten hoe het afloopt, en wie dat geld achterover heeft gedrukt.. en van waar dat geld kwam, dat opeens in de keuken lag in het huis waar Wolfs woont?
Ann+

Berichtdoor Rieka » wo 13 jun 2012, 18:12

Ann+ schreef:Ik wil graag weten hoe het afloopt, en wie dat geld achterover heeft gedrukt.. en van waar dat geld kwam, dat opeens in de keuken lag in het huis waar Wolfs woont?

Het is een open einde. Eigenlijk was't geen makkelijke aflevering.
Wolfs blijft onschuldig pleiten, en hoogstwaarschijnlijk heeft ie ook het geld niet gepikt, maar we weten nog altijd niet wie dan wel...
Wolfs hangt op 't einde van de aflevering te bengelen aan een strop... wordt ie toch nog gered door Eva??? Dat is de cliffhanger.
Ik denk ook niet dat ie overlijdt, maar eigenlijk is Eva op 't moment dat de stoel onder Wolfs voeten wordt weggestamt, mijns inziens, nog veel te ver af om zijn leven te kunnen redden.
Come and see next season! Ik ga zeker kijken, maar heb geen idee wanneer Eén het volgende seizoen van Flikken Maastricht uit zal zenden...
Rieka

Berichtdoor Matthi » vr 17 aug 2012, 18:09

Ik heb het volgende seizoen al helemaal gezien. Het is hier volledig te vinden: http://www.uitzendinggemist.nl/programm ... maastricht

Er is ook nog een film gemaakt die tussen de 2 seizoenen hoort, maar het is ook afzonderlijk te zien.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via twitter en facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Matthi
Administrator
Administrator
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor Kwast » za 18 aug 2012, 20:03

Ik heb alles gezien, vind het wel cool!
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 300 keer
Is bedankt: 427 keer

Berichtdoor martha » vr 22 feb 2013, 14:33

Voor de liefhebbers : vanavond begint op Nederland 1 (20u30') de allernieuwste reeks van Flikken Maastrichet en Daan is terug.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » vr 22 feb 2013, 14:37

martha schreef:Voor de liefhebbers : vanavond begint op Nederland 1 (20u30') de allernieuwste reeks van Flikken Maastrichet en Daan is terug.

Wie is die Daan nu weer?
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor martha » vr 22 feb 2013, 15:04

Crackers schreef:
martha schreef:Voor de liefhebbers : vanavond begint op Nederland 1 (20u30') de allernieuwste reeks van Flikken Maastrichet en Daan is terug.

Wie is die Daan nu weer?

Heb daarjuist eventjes op Wikipedia gekeken : het is Daan Devos- die geprobeerd heeft de dochter van Wolfs te vermoorden uit wraak omdat hij Wolfs verantwoorderlijk hield voor de dood van zijn zus en haar kind. Hij werkte op het politiebureau en aan het einde van de vorige reeks (jaargang 6) kwam het bericht dat hij "in hoger beroep" werd vrijgesproken. Uit de trailer die ik gisteren zag op Nederland 1 lijkt Daan Devos terug op het politiebureau te werken en moeten Wolfs en Eva in politie uniform rondlopen . Ik heb er eens de "Humo" bijgehaald en daar staat :
"omdat ze Daan De Vos onrechtmatig hebben aangehouden, zijn Eva en Wolfs rechercheur af en krijgen ze een andere functie toegewezen".
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » vr 22 feb 2013, 15:09

martha schreef:
Crackers schreef:

Wie is die Daan nu weer?

Heb daarjuist eventjes op Wikipedia gekeken : het is Daan Devos- die geprobeerd heeft de dochter van Wolfs te vermoorden uit wraak omdat hij Wolfs verantwoorderlijk hield voor de dood van zijn zus en haar kind. Hij werkte op het politiebureau en aan het einde van de vorige reeks (jaargang 6) kwam het bericht dat hij "in hoger beroep" werd vrijgesproken. Uit de trailer die ik gisteren zag op Nederland 1 lijkt Daan Devos terug op het politiebureau te werken en moeten Wolfs en Eva in politie uniform rondlopen . Ik heb er eens de "Humo" bijgehaald en daar staat :
"omdat ze Daan De Vos onrechtmatig hebben aangehouden, zijn Eva en Wolfs rechercheur af en krijgen ze een andere functie toegewezen".

Ja, nu kan ik mij hem weer voor ogen houden ik was alleen zijn naam vergeten. Bedankt :thumbup:
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor exsencon » vr 22 feb 2013, 16:57

Wolfs als gewone flik, dat gaat vonken geven!
exsencon

Berichtdoor Sanneke » vr 22 feb 2013, 17:31

Onze digicorder is ingesteld...
Sanne
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 44 keer

Berichtdoor Crackers » vr 22 feb 2013, 17:54

Sanneke schreef:Onze digicorder is ingesteld...

Mijn digicorder neemt geen programma's op op Nederland 1, 2 of 3 als je ondertussen naar iets anders kijkt. Stom :|
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor exsencon » vr 22 feb 2013, 18:44

Wat voor digicorder heb je dan wel?
exsencon

Berichtdoor Sanneke » vr 22 feb 2013, 18:59

Crackers schreef:
Sanneke schreef:Onze digicorder is ingesteld...

Mijn digicorder neemt geen programma's op op Nederland 1, 2 of 3 als je ondertussen naar iets anders kijkt. Stom :|

Die van ons doet heel vaak moeilijk als hij 2 programma's tegelijk moet opnemen, terwijl hij niet aan staat. Op het moment dat de 2e opname zou moeten beginnen, stopt hij met de eerste en neemt hij niks meer op tot een van de twee programma's afgelopen is... We hebben er al een nieuwe digicorder voor gekregen, maar dat heeft niet geholpen.
Sindsdien nemen we dus geen 2 programma's meer tegelijk op met de digicorder. Thuis wordt op de dvd-recorder opgenomen...

Maar dat was eigenlijk totaal off topic, sorry daarvoor!

Vanavond dus Flikken Maastricht. Ik kijk er al naar uit.
Sanne
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 44 keer

Berichtdoor exsencon » vr 22 feb 2013, 21:03

Mijn digicorder kan wel 2 programmas opnemen maar ondertussen kun je maar naar een van die twee kijken en naar niks anders totdat een van je opnames teneinde is, en dan kun je weer kijken naar wat je wil. Digitaal mysterie of liever Telenet...
exsencon

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's