Flikken Maastricht

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Flikken Maastricht

Berichtdoor Caligula » ma 01 jun 2015, 15:39

Tja, als je in de tijd op holland gekeken hebt weet je dat natuurlijk al...
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 898 keer
Is bedankt: 2232 keer

Berichtdoor ikke » ma 01 jun 2015, 17:06

En de aandachtige kijker van de aflevering van gisteren denkt dat Wolfs' dochter er voor iets tussen zit.
Arme Wolfs, arme Eva!
Maar 't volgende seizoen laat ik aan mij voorbijgaan. 't Is tè onrealistisch geworden!
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1466 keer
Is bedankt: 1389 keer

Berichtdoor Anubis4ever1 » vr 26 jun 2015, 11:02

Ze lopen op één toch serieus achter met deze serie. Vanaf september wordt reeks 10 uitgezonden op de Tros.

@ Ikke:
Ik raad je aan om te blijven kijken, want er komen nog een paar geweldige seizoenen aan
Anubis4ever1
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor ikke » vr 26 jun 2015, 12:46

Anubis4ever1 schreef:Ze lopen op één toch serieus achter met deze serie. Vanaf september wordt reeks 10 uitgezonden op de Tros.

@ Ikke:
Ik raad je aan om te blijven kijken, want er komen nog een paar geweldige seizoenen aan

:mrgreen: 'k Zal wel zien of ik zal kijken. Speciaal om jou te plezieren zal ik 't komend seizoen minstens 2 afleveringen kijken, goed?
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Sanneke » di 21 jul 2015, 21:32

28 aug start seizoen 10
Ik kijk er al naar uit.
Sanne
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 7 keer
Is bedankt: 42 keer

Berichtdoor Crackers » wo 22 jul 2015, 00:00

Amai ik niet hoor! Dan is de zomer en de vakantie voorbij en geen van beiden is al begonnen.
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 406 keer
Is bedankt: 697 keer

Berichtdoor martha » za 18 feb 2017, 19:57

gisterenavond de finale van het nieuwste seizoen op NPO 1. :shock: Net als de voorlaatste spannend. De cliffhanger mag er wezen wat dan ook betekent dat er waarschijnlijk een nieuw seizoen komt.

En ocharme Romeo (ik heb er een boontje voor :angel: ) : net als inspector Morse is hij altijd verliefd op ofwel iemand die vermoord wordt oftewel op iemand die moorderares is, in dit geval een jihadiste (wat m.i. al enkele afleveringen duidelijk was dat die iets te maken had met de terroristen).
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 377 keer
Is bedankt: 515 keer

Berichtdoor ikke » za 18 feb 2017, 20:08

martha schreef:gisterenavond de finale van het nieuwste seizoen op NPO 1. :shock: Net als de voorlaatste spannend. De cliffhanger mag er wezen wat dan ook betekent dat er waarschijnlijk een nieuw seizoen komt.

En ocharme Romeo (ik heb er een boontje voor :angel: ) : net als inspector Morse is hij altijd verliefd op ofwel iemand die vermoord wordt oftewel op iemand die moorderares is, in dit geval een jihadiste (wat m.i. al enkele afleveringen duidelijk was dat die iets te maken had met de terroristen).

Ocharme, Romeo.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor karolien85 » za 18 feb 2017, 20:30

Had me toch wel verschrokken op 't einde :eek: :(
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 285 keer
Is bedankt: 245 keer

Berichtdoor Christel » ma 20 feb 2017, 12:08

martha schreef:En ocharme Romeo (ik heb er een boontje voor :angel: ) : net als inspector Morse is hij altijd verliefd op ofwel iemand die vermoord wordt oftewel op iemand die moorderares is, in dit geval een jihadiste (wat m.i. al enkele afleveringen duidelijk was dat die iets te maken had met de terroristen).

Dat was redelijk voorspelbaar, vond ik ook :mrgreen:
Het is inderdaad sneu voor Romeo (ook hier wel een boontje voor hem :angel: ), maar ik moest er toch ook wel om lachen toen ik me dezelfde bedenking maakte als jij... Hij kan maar beter vrijgezel blijven, vrees ik, want hoeveel pech kun je hebben? Het is hem blijkbaar echt niet gegund! :lol:

Verder vond ik het hele seizoen sowieso nogal voorspelbaar, zelfs ook het einde wel een beetje, aangezien het zowat altijd op hetzelfde uitdraait. Ik blijf het met enige regelmaat kijken omdat ik het mooi vind hoe Maastricht in beeld gebracht wordt, maar qua politieserie laat het naar mijn mening steeds meer steken vallen jammer genoeg.
Ik zie zelf liever iets realistischer politiewerk wat er misschien wat rustiger aan toe gaat, maar wat wel echt kan gebeuren en wat om het hele korps draait, dan al die extreme toestanden met alleen de 2 hoofdpersonages.
En die geforceerde net wel/net niet romance tussen Wolfs en Eva helpt wat mij betreft ook niet echt... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2929 keer
Is bedankt: 1974 keer

Berichtdoor martha » ma 20 feb 2017, 17:34

Ik deel je mening Christel. Het is een ziekte waar alle politieseries momenteel mee te maken hebben : de ouderwetse "who dun it" is blijkbaar niet meer spectaculair genoeg; alles moet worden gerelateerd aan terrorisme, drugs, wapen en mensenhandel. Ik weet het IRL is het wel daar waar de misdaad zit maar ik heb toch liever een lekkere ouderwetse moordzaak zoals in "Midsummer murders" "Vera" "Endeavour". En Flikken Maastricht : al die keren dat Wolfs en Eva in het ziekenhuis zijn beland, of op het nippertje aan de dood zijn ontsnapt (remember die finale in de steengroeve enkele seizoenen terug, geen enkel normaal mens overleeft dat toch niet :doh: ) :shock: Het is echt een mirakel dat die twee nog niet stapelzot zijn geworden en ergens in de psychiatrie zijn beland (of in een rolstoel :mrgreen: ).

En ja, Maastricht en omgeving is mooi. In de jaren 90, in mijn glorietijd :mrgreen: , nam ik enkele keren deel aan een wandelvierdaagse vanuit Valkenburg dat daar vlakbij ligt.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 377 keer
Is bedankt: 515 keer

Vorige

Keer terug naar Andere tv-programma's