Wat zonder Thuis?

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Wat zonder Thuis?

Berichtdoor annekeHU » ma 29 jun 2015, 18:24

Spoed schreef:Of je schrijft een eigen verhaal, daarmee gaat de tijd snel voorbij. Maar soms kan schrijven je ook ongelukkig maken.

waar blijft het vervolg van jouw verhaal? Ik vond het goed geschreven! Of wil je iets zeggen met je laatste zinnetje?
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 284 keer
Is bedankt: 415 keer

Berichtdoor flodderke » di 30 jun 2015, 09:54

ik amuseer me door op de Duitse zenders naar Duitse krimi's en films te kijken die om een of andere reden nooit in Vlaanderen worden vertoond. Heel goede vertolkingen, mooie decors, straffe acteurs.
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 49 keer
Is bedankt: 179 keer

Berichtdoor Duimelijntje » di 30 jun 2015, 19:51

Frasier (her) ontdekt.
Ik kan alle 11 seizoenen gratis zien via Play More van Telenet, daar komen we hier de zomer wel mee door ;-)
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1305 keer
Is bedankt: 274 keer

Berichtdoor GodAnubis10 » zo 05 jul 2015, 18:40

Net als vorig jaar de afleveringen van de laatste weken terug kijken. Zo dat je weer up to date bent en op zoek naar heel veel aanwijzingen die uit zijn gekomen in de Seizoen Finale.
Nergens beter dan Thuis
GodAnubis10
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 4 keer

Berichtdoor Kimmeke » zo 05 jul 2015, 20:09

Met 4 in bed vind ik wel leuk om naar de kijken
Op 20 Juli begint de slimste mens Nederland terug
Voor de rest kijk ik veel series op Netflix
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 783 keer
Is bedankt: 219 keer

Berichtdoor hannanaske » wo 08 jul 2015, 00:21

Kimmeke schreef:Op 20 Juli begint de slimste mens Nederland terug

Is dat eigenlijk wel goed? Ik lees op de fb-pagina van de 'slimste mens' véél reacties van Nederlanders die helemaal niet zo blij zijn met hun versie. Als je de mopjes van de jury en de grappig lach van Erik eruit zou laten, zou de slimste mens mij eigenlijk ook niet echt aanspreken.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » wo 08 jul 2015, 10:58

hannanaske schreef:

Is dat eigenlijk wel goed? Ik lees op de fb-pagina van de 'slimste mens' véél reacties van Nederlanders die helemaal niet zo blij zijn met hun versie. Als je de mopjes van de jury en de grappig lach van Erik eruit zou laten, zou de slimste mens mij eigenlijk ook niet echt aanspreken.

Sinds het er vorige jaargang vingerdik op lag dat de "spontane tussenkomsten" door derden geschreven worden en dan netjes door de jury worden voorgedragen, is veel van de charme verbleekt. Net zo met de "grappige lach" waarvoor Erik in zowat ieder programma opduikt. Helaas, overkill van de ergste soort.
Dan luister ik liever naar de podcast van de nog steeds hevig onderschatte grappige mens Xander De Rijcke (http://www.mosselen0130.be/site/ of https://twitter.com/xanderycke ) :thumbup: :clap:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 590 keer
Is bedankt: 1138 keer

Berichtdoor Kimmeke » wo 08 jul 2015, 12:58

hannanaske schreef:

In België word er inderdaad veel meer gelachen mede door Erik en de juryleden daardoor duurt het programma hier ook dubbel zolang als in Nederland. In Nederland is het veel ernstiger en duurt het maar 20 of 25 minuten wat ik dan weer wel vind dat ze moeilijkere vragen stellen dan in België. Ik kan het begrijpen dat vele mensen deze versie niet goed vinden
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 783 keer
Is bedankt: 219 keer

Berichtdoor Nickos » vr 17 jul 2015, 15:41

Captain Cuckoo schreef:
hannanaske schreef:

Sinds het er vorige jaargang vingerdik op lag dat de "spontane tussenkomsten" door derden geschreven worden en dan netjes door de jury worden voorgedragen, is veel van de charme verbleekt. Net zo met de "grappige lach" waarvoor Erik in zowat ieder programma opduikt. Helaas, overkill van de ergste soort.
Dan luister ik liever naar de podcast van de nog steeds hevig onderschatte grappige mens Xander De Rijcke (http://www.mosselen0130.be/site/ of https://twitter.com/xanderycke ) :thumbup: :clap:

Niet gedacht dat ik hier een mede Mosselen fan zou tegenkomen. Luister al sinds hij ermee begon in 2011 en kan amper geloven dat hij ondertussen al voorbij 150 afleveringen is geraakt, zeker aangezien de gemiddelde Vlaming denkt dat een podcast de Engelse term is voor een kast om potten in te zetten (en als je een echte fan bent weet je dat die grap niet van mij is :p ).

Dus voor de mensen die zich vervelen nu Thuis niet op tv is, www.mosselen0130.be , ideaal om naar te luisteren terwijl je in de tuin zit ofzo.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 159 keer

Berichtdoor flodderke » za 25 jul 2015, 16:08

'De slimste mens' in Nederland heeft een hele andere sfeer dan in Vlaanderen. In Vlaanderen heet het dan ook 'de slimste mens ter wereld', wat al absurd is en erop duidt dat men zichzelf niet te serieus mag nemen, zoals men in Nederland dus wel doet. Daar wil men persé 'de slimste mens' zijn, zoals de titel van hun programma aangeeft.
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 49 keer
Is bedankt: 179 keer

Berichtdoor Crackers » ma 17 aug 2015, 21:59

Amai wat een zever op tv vanavond zeg. Ik heb nog geen enkel goed programma zien passeren en terrasjesweer was het ook niet echt hier met die regen.
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 697 keer

Berichtdoor lord F. » ma 17 aug 2015, 23:46

Crackers schreef:Amai wat een zever op tv vanavond zeg. Ik heb nog geen enkel goed programma zien passeren en terrasjesweer was het ook niet echt hier met die regen.

Uw gratis maand Netflix ...

De mijne loopt woensdag af. :)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 981 keer

Berichtdoor Crackers » ma 31 aug 2015, 20:05

Dit topic mag weer een jaar de kast in :dance:
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » za 18 jun 2016, 21:48

En na bijna een jaar meg dit topic weer uit de kast komen. Wat is er op tv in de plaats van Thuis binnen 8 dagen? Zijn er al tv-gidsen die zo ver vooruitlopen?
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Duimelijntje » za 18 jun 2016, 21:54

DVD's genoeg klaarliggen :-)
Ook al komt er deze zomer niks deftog op tv, zoals meestal in de zomer, buiten de sport :-)
Dan kijken we gewoon wat series en films die hier al een tijdje liggen te wachten :-)
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1305 keer
Is bedankt: 274 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's