Wat zonder Thuis?

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Wat zonder Thuis?

Berichtdoor ikke » ma 15 aug 2016, 11:44

Ik durf daar ook wel eens naar te kijken, maar 'k volg het niet echt.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1477 keer
Is bedankt: 1410 keer

Berichtdoor hannanaske » ma 15 aug 2016, 13:50

Lazylady schreef:Ik zal wel de enige zijn, maar vind het programma "Vind Je Lief" nog wel leuk om te volgen van maandag t.e.m. donderdag.

Oei Oei Oei :smile: Nee. Ik kijk liever naar switch. :razz: Een tijdje geleden was ik aan't zappen naar dat programma en deed er toevallig iemand mee die ik nog ken van vroeger, dus heb ik heel de week wel flink gekeken. (of uitgesteld gekeken) :oops: Het is niet zo'n geweldig goeie quiz en de Adriaan is ook niet echt een professionele quizmaster, maar 't is wel leuk om het af en toe eens mee te pikken ;-)
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Guapa » di 23 aug 2016, 15:37

Voor mij mag het nu toch stillaan wel terug beginnen, ook al was het een zwakke afsluiting, maar eerst 3 weken tour de France, dan 3 weken olympische spelen, ja hoor, ook op verlof en aub herhaling na herhaling, en nu de Vuelta. MOE dat ik daar van word !!
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 36 keer

Berichtdoor karolien85 » di 23 aug 2016, 20:20

Awel, ik heb het helemaal niet gemist. Toen net een fragmentje op tv was, over de herhaling van de seizoensfinale, was ik zelfs de gebeurtenissen helemaal vergeten ... :oops: na de stukjes van, Helene, Olivia en Marianne, had ik telkens :eek: ohja, da's juist ... :)
Ik heb dus ten volle genoten van de bijna twee maanden zonder thuis.. Maar kijk toch wel uit naar t nieuwe seizoen ;)

Het was voor mij ook een ideale sportzomer. EK, nog een beetje tour meepikken als ik van mijn werk kwam, de Olympische Spelen, zalig was het. . Jammer dat het voorbij is.
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 285 keer
Is bedankt: 245 keer

Berichtdoor lord F. » di 23 aug 2016, 20:34

Awel, voor mijn part mogen ze nog een maand wachten met Thuis. Ik vond het precies bevrijdend dat ik naar niks in het bijzonder moest kijken op tv.

Misschien moet ik maar eens overwegen om te stoppen met naar Thuis te kijken?
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 978 keer

Berichtdoor hannanaske » vr 26 aug 2016, 08:24

Ik schrok me rot toen ik vorige week hoorde dat thuis weer zou starten. Dat betekent ook dat de zomer weer op zijn einde loopt. En voor een keer dat het nog een goeie zomer was. Ik ben totaal nog niet klaar voor najaarstoestanden
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Captain Cuckoo » vr 26 aug 2016, 09:18

lord F. schreef:Awel, voor mijn part mogen ze nog een maand wachten met Thuis. Ik vond het precies bevrijdend dat ik naar niks in het bijzonder moest kijken op tv.

Misschien moet ik maar eens overwegen om te stoppen met naar Thuis te kijken?

Als de verhaallijnen die van seizoen 21 niet overstijgen zal dat niet moeilijk zijn :shhh:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 587 keer
Is bedankt: 1138 keer

Berichtdoor Kimmeke » vr 26 aug 2016, 13:17

In tegenstelling tot andere personen ben ik die sport zomer meer dan kots beu :sick:
Niet dat ik thuis zo hard gemist heb dankzij Netflix maar ik ben toch tevreden dat thuis terug begint lang leve de najaar programma's (alles zijn gewone gangetje ) :oops: :oops: :oops:
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 779 keer
Is bedankt: 218 keer

Berichtdoor hannanaske » vr 26 aug 2016, 14:33

Kimmeke schreef:In tegenstelling tot andere personen ben ik die sport zomer meer dan kots beu :sick:
Niet dat ik thuis zo hard gemist heb dankzij Netflix maar ik ben toch tevreden dat thuis terug begint lang leve de najaar programma's (alles zijn gewone gangetje ) :oops: :oops: :oops:

Ik heb de Tour & de Olympische spelen ook niet gevolgd hoor.

Ik snap wel dat ze soaps en bepaalde series onderbreken in de vakantie; veel mensen verkiezen dan om op vakantie te gaan en zijn toch niet thuis. Veel mensen proppen dan ook die vakanties vol met reizen, festivals, bbq-en tuinfeestjes, etc. Natuurlijk allemaal héél leuk en wel, maar ik snap dat het voor een andere groep van mensen dan weer moeilijk is. Sommige kunnen het zich financiëel niet permitteren en anderen hebben misschien niet eens zo'n sociaal leven, dan is tv kijken soms de makkelijkste oplossing. Door soaps en series kan je toch een beetje ontsnappen uit de dagelijkse sleur.

Zelf was mijn zomer gelukkig voldoende gevuld met leuke activiteiten dat ik die behoefte aan tv niet nodig had.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » vr 26 aug 2016, 17:30

hannanaske schreef:Ik schrok me rot toen ik vorige week hoorde dat thuis weer zou starten. Dat betekent ook dat de zomer weer op zijn einde loopt. En voor een keer dat het nog een goeie zomer was. Ik ben totaal nog niet klaar voor najaarstoestanden

Goeie zomer?
Fin, laat "Thuis" maar herbeginnen, ik zie hier wel of 't te moeite waard is om terug te beginnen kijken.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor hannanaske » za 27 aug 2016, 11:43

Bwaja...de zomer heeft wat lang op zich laten wachten (in juni was het nog volop herfst) maar vanaf juli was het toch een heel stuk beter. Ik ben verschillende keren op een terrasje gaan zitten, twee keer een grote fietstoer gaan maken, buiten baantjes gaan trekken, thuiskomen van 't werk en onder een koude douche gaan staan, ....

ik herinner me nochtans een tweetal zomers met uitgeregende Gentse feesten, afgelaste evenementen wegens te slecht weer, problemen met water die niet wegkon,.... Ik denk niet dat we mogen klagen dit jaar.

Soit, ik vond Switch wel leuk. Niet zo fijn als de premiejagers, maar toch! Ik stel voor om Blokken af te voeren en verder te switchen :yup:
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » za 27 aug 2016, 19:58

Ik ben nu dag in dag uit ergens naartoe geweest 's avonds. Vanavond blijf ik eens lekker thuis. Alleen is er niets op tv :problem:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 697 keer

Berichtdoor ikke » zo 28 aug 2016, 11:41

Van mij mag "zonder Thuis" nog wat blijven duren... tot het 's avonds buiten niet meer aangenaam vertoeven is. :mrgreen:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » vr 23 jun 2017, 23:56

Wat zonder Thuis? Volgende week tonen ze de - niet meer bij te houden hoeveelste - herhalingen van FC De Kampioenen.
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 697 keer

Berichtdoor ikke » za 24 jun 2017, 07:52

Gezellig van eigen huis en tuin genieten: op het terras een leuk boek lezen, of gaan wandelen, of een DVD bekijken... mogelijkheden zat
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's