Ik moet slechte smaak hebben dan want voor mij valt Mason wel mee.. en ik bedoel dan niet louter zijn lichaam.. dat zeker gezien mag worden.. maar ik stoor mij niet aan hem qua acteren.. Tja..
Is er hier nog iemand die buren nog volgt? Ik nog wel vind het heel jammer dat Kate er nu ook al uit is wat mij op viel in de laatste scene van Kate ze werd neergeschoten maar je zag geen druppel bloed
Ja, tijdens het zappen of soms blijft het erop staan. Inderdaad jammer van Kate en weer "dom" de manier waarop, maar dat is weer typisch voor Neighbours heb ik het idee.
Weten ze al wie het gedaan heeft?
En een huilende Paul, dat heb ik nog niet veel gezien!
Ik volg ook nog steeds. Binnenkort bestaat neighbours 30 jaar en dat gaan ze vieren door oude personages terug te brengen (o.a. ook Madge Bisschop, die gek genoeg al dood is... Misschien in een droom ofzo...)
Nog iemand die aan het genieten is van de aflevering die nu spelen op één. Zalig met die oude personages die ze terugbrengen. Ik vond Hillary Robinson de max!!
Zo'n verhaallijn als nu in Buren (iemand sterft en 'verrijst' en komt terug als n ander personage/dubbelganger), was ook de reden dat ik afgehaakt ben bij Sturm Der Liebe.