De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1609
x 2434

De Mol

Bericht door satine » ma 13 mei 2024, 16:13

Degene van wie ik dacht dat hij de Mol was, heeft gewonnen, dus ik zat er - zoals meestal bij dit programma - compleet naast. :D
Mijn dochter zei vanaf aflevering 1 dat het Senne was, en het is al de vijfde keer op rij dat zij voor de derde aflevering gedaan is, de juiste kandidaat aanduidt als Mol.
martha schreef:
ma 13 mei 2024, 15:16
geen enkele deelnemer noch de mol zelf heeft maar één seconde op mijn zenuwen gewerkt
Ik vond het niet jammer toen 'Coco' er uit ging, haar gevloek was op de duur wel storend vond ik - het is niet omdat het geen 'fuck' of 'shit' was, dat het niet opviel en tegen stak.
Maar verder ben ik volledig akkoord.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 892
x 556

De Mol

Bericht door martha » zo 30 mar 2025, 17:08

Eens benieuwd of mijn mol van dit seizoen "Els" dus er vanavond gaat uitvliegen of gewoon blijven.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1263
x 1630
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » zo 30 mar 2025, 21:15

Mijn Mol is Nimrod.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

frankeneddy1
Poster rang 2
Poster rang 2
x 87
x 115

De Mol

Bericht door frankeneddy1 » zo 30 mar 2025, 21:20

Ik denk ook dat het Els is.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 892
x 556

De Mol

Bericht door martha » ma 07 apr 2025, 15:17

Getverdemme : die Hilde is er nog niet uit. Dat mens werkt op mijn zenuwen (en zal wel de mol zijn) .

En jammergenoeg is Jan eruit.Vond hem wel een sympthatieke kerel. Heb die twee afleveringen als mijn hoofdverdachte gezien en nu ga ik (voorlopig) voor Pedro maar die Michele (zat ook in de helicopter zeker :denk: ) daar is ook iets niet koosjer mee.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 41
x 966

De Mol

Bericht door Tiboko » ma 07 apr 2025, 16:04

Na een flinke strandwandeling hebben mijn vrouw en ik ons gisteren namiddag gezellig voor de buis gezet om de eerste twee afleveringen te zien, met na het avondmaal ineens ook de derde, zo zijn we bij :smile:

martha schreef:
ma 07 apr 2025, 15:17
die Hilde is er nog niet uit. Dat mens werkt op mijn zenuwen

Ze is extreem fanatiek en legt dat er zo dik op, dat ze het tegenovergestelde doet als wat ze beweert - ik mag de groep niet tegen me opzetten. Goed bezig dus, Hilde :lol:

Buiten haar ook nog wat andere meer irritante spelers vergeleken met de vorige seizoenen, ik ga er geen namen op plakken, zal wel allemaal tactisch zijn. Verder geniet ik wel van de mooie omgeving en de lokale cultuur die af en toe in beeld komt (met de bootjes enz.) Vriendelijke chauffeurs ook. Maar wellicht kijk ik ook graag omwille van de presentator, hij doet dat zooo goed :clap:

Verder was het voorspelbaar dat Jan eruit zou gaan, dit soort spelers zijn té oprecht en dat matched niet met "de mol". Tenslotte begrijp ik ook niet dat twee van de drie mensen in de helicopter (de derde kan idd de mol zelf zijn) voor peanuts die molkoffer lieten passeren. Huh :doh:
1 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 8
x 50

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 14 apr 2025, 15:39

Totaaaaaal nog geen idee wie de mol zou kunnen zijn :think: Toen gisteravond de eliminatieronde begon, vroeg mijn vriend wie volgens mij het rode scherm zou krijgen; ik zei meteen Els! Ik voelde de brui gewoon al hangen! :(

Die Sarah verdenk ik precies ook niet meer! Naar mijn gevoel deed ze dat spel met die vertaling wel erg goed, terwijl je dat gemakkelijk kan saboteren. En ook met haar dansje haalde ze centjes binnen.
En Alexy gaf teveel oplossingen voor die steden.

Michéle blijft opvallend onopvallend :D misschien is dat wel verdacht!

Nimrod, Pedro en Hilde staan het hoogst in mijn verdachtenlijsjtje!

Ik vind het wel allemaal leuke kandidaten dit jaar!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 8
x 50

De Mol

Bericht door hannanaske » zo 20 apr 2025, 22:42

ohnee hilde :cry:

die scène in die auto was wel supergrappig.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1263
x 1630
Contacteer:

De Mol

Bericht door daffy duck » ma 21 apr 2025, 07:55

Nimrod blijft mijn kandidaat Mol.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 41
x 966

De Mol

Bericht door Tiboko » ma 21 apr 2025, 16:07

Véél mollengedrag gezien gisteren, ook van de (wellicht) niet-mollen, tenzij er méér dan één is...

Vooral in de auto waarin Hilde zat, voor zij en Nimrod doorhadden wat van hen verwacht werd :doh:

Wel wat jammer dat de "organisatie" (via drie vragen voorafgaand aan de laatste proef) ook nog eens gaat manipuleren, alsof het nog niet moeilijk genoeg is voor de kandidaten...

Als we ervan uitgaan dat Alexy "niet" de mol is, dan weten we intussen wél wie hij verdenkt...
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 8
x 50

De Mol

Bericht door hannanaske » ma 21 apr 2025, 23:08

Ik vind het nét goed dat ze elk jaar weer zo'n plottwist kunnen vinden :yup: Dat verandert héél die dynamiek in de groep. Moest ook lachen toen ze zich zo betrapt voelden :lol:
"we hebben alle mensen fout" en toen bleek dat die anderen ook wisten wie ze moesten herkennen op die fruitfoto's :lol:
Je zag Els echt denken "shit!" :lol: :lol: :lol:

En Nimrod schoot als eerste in actie en zette het op een lopen, maar hij liep zich wel vast! OOOOch pech! :denk: :denk:
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 892
x 556

De Mol

Bericht door martha » di 22 apr 2025, 15:24

Er zijn niet meer veel deelnemers meer over en ik ga nu een wilde gok doen : Sarah ! De enigzins stille en onopvallende deelneemster (heb haar al sinds vorige week in het vizier). En ik was blij dat Hilde eruit ging
hannanaske schreef:
ma 14 apr 2025, 15:39
Die Sarah verdenk ik precies ook niet meer! Naar mijn gevoel deed ze dat spel met die vertaling wel erg goed, terwijl je dat gemakkelijk kan saboteren. En ook met haar dansje haalde ze centjes binnen.
Soms moet de Mol ook geld binnenrijven. Om later ervoor te zorgen dat het weer verdwijnt :mrgreen:
0 x

Plaats reactie