MOEILIJK
MOEILIJK
MOEILIJK
Voorlopig verdenk ik...
...NIET Charlotte; Ze lijkt mij gewoon zo'n spontaan guitige meid die soms een beetje te enthousiast kan zijn; Haar verdubbelaars vergeten en vorige week haar zwijgplicht verbreken. Vorige week vond ik haar die muziekproef ook wel enorm goed doen, terwijl het herkennen van die Italiaanse liedjes wel een opdracht was waarmee ze aan het stuur zat.
...NIET LYNN; In de eerste aflevering bleek zij als enige kandidaat in het sloepje te zitten omdat zij de enige was die ingevuld had dat ze liever de mol niet wilde zijn. Niet iets om meteen veel waarde aan te geven natuurlijk, maar gisteren bleek ze ook nog eens extra te herhalen dat ze het spel graag fair wilde spelen, en dat ze liever niet wou dat een andere kandidaat daarvoor zou boeten.
Ofwel kan die héél héél goed liegen, maar ik vermoed dat ze gewoon graag dat spel wil spelen.
Daarbij vond ik die opdracht die Michaël moest uitleggen met handgebaren over die twee kinderversjes die ze op de juiste wijze door elkaar moest opzeggen, wel héél gemakkelijk verlopen. Ik zou als mol die opdracht toch niet doen slagen , en doen alsof ik er geen hol van begrijp want volgens mij was je daardoor toch niet uit de mand gevallen
...Voorlopig verdenk ik
Misschien toch Michael wel een beetje; Zijn geklungel met die buizen
Ik vond het ook een beetje vreemd om iemand de booster te geven op het moment dat die in de bocht rijdt, het lijkt me beter om die auto te versnellen op een recht stuk
Hij zei gisteren ook al dat het eens tijd wordt dat hij nog eens geld in de pot gaat steken (aja want met die pandoradoos te openen heeft hij er veel uitgehaald natuurlijk) en in tegenstelling tot Charlotte geloof ik dat er bij Michael misschien toch iets meer kan achter zitten dan alleen enthousiasme. Dat hij die vreugdekreet misschien wel met opzet deed toen Lynn de opdracht juist deed met de kinderliedjes en daarmee de zwijgplicht verbrak
...Voorlopig verdenk ik
MIsschien wel een beetje Bernard; Het herkennen van Italiaanse automerken bleek toch niet zo hard zijn beste eigenschap te zijn.
En zijn oriëntatie ook al niet. Behendigheid om pizzadozen te dragen evenmin. Daarbij zou ik het wel grappig vinden mocht iemand zo openlijk mollen: "Oei, nu laat ik een pizzadoos vallen" en "Oei, nu liggen er nog eens drie op de grond" en "Hup, weeral zeven gesneuveld"
Misschien is dat niet zo onschuldig.
...voorloipig observeer ik Senne en Stéphanie nog rustig wat verder
Imagination is the only weapon in the war against reality.