De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: De Mol

Berichtdoor Nickos » wo 21 maart 2018, 14:49

martha schreef:Het zou een stand-up comedien zijn. Ik heb hem de 1ste keer gezien als gast jurylid bij de slimste mens en man je houdt het niet voor mogelijk wat een onzin dat hij daar zat uit te kramen :crazy: en daarbij zat hij te koketeren dat hij helemaal niet slim was en hij was zelfs trots dat hij dom was. :boo: Hij zou de sidekick zijn van Gert Verhulst in een programma op vier waarvan ik nu de naam niet weet omdat ik daar niet naar kijk (eigenlijk kijk ik zelden naar vier : enkel naar de slimste mens, hotel römantiek en de mol)

Het is absoluut geen comedian. Het probleem met James Cooke is dat niemand weet waarom die eigenlijk bekend is. Ten tijde kwam hij af en toe in beeld bij Jonas & Van Geel, waar hij achter de schermen werkte. Want dat is wat hij doet: ACHTER de schermen werken. Hij is ook nog theaterproducent en regisseur. Maar dan besloot Vier om deze man die op dat moment niemand kende te beginnen opvoeren in programma's zoals 'Zeg eens Euh' en 'Gert Late Night'. Want dat is waar Vier goed in is, Bv's maken en iemand zo snel mogelijk bekend krijgen door die in zoveel mogelijk programma's te rammen. Zoals komiek Xander De Rycke altijd zegt, programma's zoals De Slimste Mens zijn een ideale BV fabriek.

En dat is mijn probleem met James Cooke. Waarom is die bekend? Omdat Vier beslist heeft dat die bekend moest worden. En dan heb ik het nog over hoe hij het niet kan laten om constant dubbelzinnige opmerkingen met betrekking tot zijn geaardheid te maken. Ik ben zelf homo en denk dan altijd opnieuw 'Stop daarmee! Je geeft ons een slechte naam.'
Gebruikers-avatar
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 165 keer

Berichtdoor martha » wo 21 maart 2018, 19:45

Awel Nickos : datgene wat jij zegt in je laatste zin is datgene wat ik iedere eer ervaar als ik dat onnozel sujet bezig zie namelijk door zijn gedrag (zo ook die opmerking over het lichaam van mol kandidaat Lloyd) hij de holibi gemeenschap weer eens zit uit te lachen.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 472 keer
Is bedankt: 757 keer

Berichtdoor deborah1 » zo 25 maart 2018, 20:18

Ik wil hier wel even reageren, ik ken James al van in het jaar 2012! Hij heeft in verschillende musicals gespeeld, en ook op TV. Hij is inderdaad heel talentvol als theaterproducent, maar voor mij is het wel terecht dat hij nu bij het grotere publiek herkend wordt. Misschien moet je eerst zijn CV eens bekijken vooraleer een oordeel over hem te vellen. En vergeet niet dat hij ook al jaren een goede vriend is van Gert.
deborah1
Nog geen rang

Heeft bedankt: 9 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor martha » ma 26 maart 2018, 18:22

De enige proef die ik zou gedurfd hebben in die 1ste aflevering is de kippen oppakken :lol: En diegene die ik verdacht was ook meteen de eerste afvalster : Kelly.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 472 keer
Is bedankt: 757 keer

Berichtdoor ikke » ma 14 mei 2018, 10:35

Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5