Wittekerke

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Wittekerke

Berichtdoor Glenny » wo 17 mei 2017, 18:52

lord F. schreef:Een inspiratieloze cliffhanger trouwens. Robin en Zapata die dreigen uit een reuzerad te vallen.
De grap zou nog zijn dat ze de volgende aflevering ook daadwerkelijk naar beneden vallen en te pletter storten. :-)

wait and see Lordie !
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor lord F. » do 18 mei 2017, 00:11

Wel grappig dat die "Nadat Thuis er vrijdag al uitging met een knal" uit dat artikel sloeg op de ontknoping van het fameuze dubbelganger-verhaal als ik even terug tel. ;)

Wel even schrikken in de aflevering van vandaag om die Guido De Craene te zien in de plaats van Karel Vingerhoets.
Moet voor hem ook niet simpel geweest zijn om die rol over te nemen van een veel beter acteur.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 981 keer

Berichtdoor Glenny » do 18 mei 2017, 02:21

bwa, ik weet niet, ik prefereerde ook Vingerhoets maar De Craene heeft het ook goed gedaan als Peter ! Het moet wel gezegd worden dat zulke 'switches' niet ten goede komen voor een serie/soap.... kunnen de makers ook niets aan doen uiteraard maar toch. Het personage Peter was veel te belangrijk om uit de serie te schrijven destijds.

Spoiler: Bekijk
het personage Peter blijft ook tot de laatste aflevering. Nog een sappig weetje, ook Julia wordt even vertolkt door een andere actrice, is niet zo heel lang geloof ik, ik volgde de serie toen niet meer maar ik ving het toen op. Actrice Lut Tomsin had kanker helaas in die tijd, gelukkig herstelde ze volledig en keerde ze terug naar de soap, ook Julia zit heel de rit uit trouwens. Ook de vertolkster van Lotte wordt vervangen, dit is wel voorgoed en dit circuleert zich ongeveer de laatste 20 à 25 afleveringen (gok ik) van de serie. Actrice Cathérine Kools had in de serie 'Vermist' meer interesse en ze wilde dus Wittekerke verlaten, echter, het personage Lotte was nodig tot de laatste aflevering. Eerder koos ook Stan van Samang (Kevin) om deze reden het hazenpad. Voor Vermist dus...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor martha » do 18 mei 2017, 17:10

Ik ben weer mee. Ik schrok ook gisteren toen ik een totaal andere Peter zag :shock: En ik kan best begrijpen dat de kijkcijfers daalden met de verdwijning van de personages Jelle en Merel en dan nog een andere Peter. Want wie geven ze in de plaats ? Zapata die in mijn ogen ofwel juist een beginnend actrice was ofwel zodanig aan over acting doet dat het op mijn zenuwen werkt :whistle:

En "Elke" heeft terug haar slanke lijn en spits gezichtje teruggevonden :mrgreen:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 545 keer

Berichtdoor lord F. » do 18 mei 2017, 20:47

Awel, ik zie al die jaren de kop van Frank Van Erum (Renzo in Thuis) staan als foto bij de herhalingen van Wittekerke op mijn digicorder. Ik veronderstel dat hij dan ooit nog wel eens zal opduiken zeker? Net als die rosse die bij hem staat op die foto.
En Geert Hunaerts.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » do 18 mei 2017, 23:56

lord F. schreef:Awel, ik zie al die jaren de kop van Frank Van Erum (Renzo in Thuis) staan als foto bij de herhalingen van Wittekerke op mijn digicorder. Ik veronderstel dat hij dan ooit nog wel eens zal opduiken zeker? Net als die rosse die bij hem staat op die foto.
En Geert Hunaerts.

als ik mij niet vergis komt die gozer in de plaats van Stan van Samang, maar dat is nog efkes en dan is de serie vrijwel zo goed als gedaan...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Duimelijntje » ma 29 mei 2017, 17:53

Zag ik Tim (Jeroen Lenaerts) nu in de aflevering van vandaag, degene die kwam soliciteren in de Surfclub?
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1305 keer
Is bedankt: 274 keer

Berichtdoor deborah1 » ma 29 mei 2017, 19:54

Duimelijntje schreef:Zag ik Tim (Jeroen Lenaerts) nu in de aflevering van vandaag, degene die kwam soliciteren in de Surfclub?

Ik heb dat ook gezien, hij zag er helemaal anders uit, maar toch had ik hem eruit gehaald door zijn stem.
deborah1
Nog geen rang

Heeft bedankt: 9 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor deborah1 » ma 29 mei 2017, 19:56

lord F. schreef:Awel, ik zie al die jaren de kop van Frank Van Erum (Renzo in Thuis) staan als foto bij de herhalingen van Wittekerke op mijn digicorder. Ik veronderstel dat hij dan ooit nog wel eens zal opduiken zeker? Net als die rosse die bij hem staat op die foto.
En Geert Hunaerts.

Ik heb ooit nog een figuratie gedaan samen met Frank, dus het klopt.
deborah1
Nog geen rang

Berichtdoor Duimelijntje » ma 29 mei 2017, 20:02

deborah1 schreef:
Duimelijntje schreef:Zag ik Tim (Jeroen Lenaerts) nu in de aflevering van vandaag, degene die kwam soliciteren in de Surfclub?

Ik heb dat ook gezien, hij zag er helemaal anders uit, maar toch had ik hem eruit gehaald door zijn stem.

Ja, die stem deed het hem ook bij mij. Op zijn uiterlijk zou ik hem niet zo direct herkend hebben
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1305 keer
Is bedankt: 274 keer

Berichtdoor martha » vr 09 jun 2017, 18:45

"dollekippenziekte" :lol: Kevin Kevin toch.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 545 keer

Berichtdoor frankbomans » ma 12 jun 2017, 01:07

Hoe lang is Jelle dood? En Veerle heeft al een ander... Enfin, bij de eerste uitzending zat er natuurlijk heel wat meer tijd tussen dan nu het 5 keer per week wordt uitgezonden.

Twas trouwens toevallig dat ik nog een fragmentje zag, want ik ben afgehaakt. Toen de heruitzendingen in 2013 begonnen ben ik de reeks voor het eerst beginnen kijken. Toen Stef Tavernier eruit ging overwoog ik al om te stoppen met kijken, omdat ik ervan overtuigd was dat niks deze verhaallijn nog kon overtreffen. En achteraf gezien was dat inderdaad wel mijn lievelingsverhaallijn, maar ik ben blij dat ik het toch nog een paar jaar heb gevolgd :lol:

Wittekerke was een prachtig programma, absoluut, veel goede herinneringen :yup: maar die laatste drie seizoenen zijn overal aangekondigd als de slechtste uit het programma, en ik wil er liever enkel goede herinneringen aan overhouden dus kijk ik ze liever niet meer. Wel blij dat Frank en Nellie alsnog getrouwd zijn na al die jaren van kat-en-hond zijn :razz:
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 31 keer
Is bedankt: 31 keer

Berichtdoor deborah1 » ma 12 jun 2017, 20:07

lord F. schreef:En Geert Hunaerts.

Die zag ik vandaag in beeld, weet niet of het zijn eerste aflevering was of niet.
deborah1
Nog geen rang

Berichtdoor Glenny » ma 12 jun 2017, 23:47

frankbomans schreef:Hoe lang is Jelle dood? En Veerle heeft al een ander... Enfin, bij de eerste uitzending zat er natuurlijk heel wat meer tijd tussen dan nu het 5 keer per week wordt uitgezonden.

Twas trouwens toevallig dat ik nog een fragmentje zag, want ik ben afgehaakt. Toen de heruitzendingen in 2013 begonnen ben ik de reeks voor het eerst beginnen kijken. Toen Stef Tavernier eruit ging overwoog ik al om te stoppen met kijken, omdat ik ervan overtuigd was dat niks deze verhaallijn nog kon overtreffen. En achteraf gezien was dat inderdaad wel mijn lievelingsverhaallijn, maar ik ben blij dat ik het toch nog een paar jaar heb gevolgd :lol:

Wittekerke was een prachtig programma, absoluut, veel goede herinneringen :yup: maar die laatste drie seizoenen zijn overal aangekondigd als de slechtste uit het programma, en ik wil er liever enkel goede herinneringen aan overhouden dus kijk ik ze liever niet meer. Wel blij dat Frank en Nellie alsnog getrouwd zijn na al die jaren van kat-en-hond zijn :razz:

jop, het was duidelijk dat de scenaristen hun inspiratie kwijt waren, maar goed dat ze toen de stekker uittrokken en niet meer schade berokkenden....
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » ma 19 jun 2017, 00:15

Woeps, ik sta nog een paar afleveringen achter maar ik schrok me rot dat na Peter ook Julia plots vertolkt wordt door een andere actrice. Alsof het plots om een parodie was. :-)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's