Re: Daan Hugaert (Eddy)

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Foruminfo
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.

Berichtdoor nounake » zo 23 apr 2017, 10:16

Toch zo spijtig van die goeie acteur . Ik mag dat misschien hier niet posten maar 't is toch zo ....
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5718 keer
Is bedankt: 755 keer

Berichtdoor Soapseut » zo 23 apr 2017, 10:24

nounake schreef:Toch zo spijtig van die goeie acteur . Ik mag dat misschien hier niet posten maar 't is toch zo ....

Jawel, je mag dat hier wel posten, want de rubriek van de acteurs leest eigenlijk niemand denk ik. Ik vind het ook zonde van een goeie acteur, maar het personage Eddy is inderdaad te verbrand om er nog veel mee aan te vagen. Ik vrees alleen dat ze het toch door onze strot gaan rammen.
Moderator bericht:
De rubriek van de acteurs wordt zeker wel gelezen, als er maar een topic wordt aangemaakt.
Dat heb ik alsnog even gedaan voor jullie...
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 133 keer
Is bedankt: 282 keer

Re: Re: Daan Hugaert (Eddy)

Berichtdoor ikke » ma 24 apr 2017, 09:03

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan...
Ik zag den Eddy graag bezig, maar ik denk dat zijn rol(of hij nu verbrand is of niet) zo goed als uitgespeeld is.
C'est la vie?!
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1603 keer
Is bedankt: 1529 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » ma 24 apr 2017, 09:32

ikke schreef:Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan...
Ik zag den Eddy graag bezig, maar ik denk dat zijn rol(of hij nu verbrand is of niet) zo goed als uitgespeeld is.
C'est la vie?!

Moest "den Eddy" nu terug in het verhaal geschreven worden zou dat een tsunami aan emotionele reacties bij enkele van de huidige personages kunnen veroorzaken. Of de rol voor die (schitterende!) acteur al dan niet uitgespeeld is in het Thuisverhaal hangt naar mijn mening uitsluitend af van de voorraad fantasie van de scenaristen. (vrees ik in Daan zijn plaats).
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

Berichtdoor ikke » ma 24 apr 2017, 11:51

Captain Cuckoo schreef:
ikke schreef:Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan...
C'est la vie?!

Moest "den Eddy" nu terug in het verhaal geschreven worden zou dat een tsunami aan emotionele reacties bij enkele van de huidige personages kunnen veroorzaken. Of de rol voor die (schitterende!) acteur al dan niet uitgespeeld is in het Thuisverhaal hangt naar mijn mening uitsluitend af van de voorraad fantasie van de scenaristen. (vrees ik in Daan zijn plaats).

Niet akkoord: er is al genoeg drama in "Thuis". Laat "ze" eerst de lopende zaken maar oplossen. En daarna kijken hoe het verder moet (af)lopen met Eddy. Ik zit alleszins niet te wachten op een tsunami.
't Zou verre van realistisch zijn moest Eddy bij eventuele vrijlating weer tussen zijn familie en vrienden en kennissen mogen gaan wonen en leven en werken. En ik zeg dit ook als Eddy-fan.
Daan heeft (ook) zo stilaan de pensioenleeftijd bereikt/overschreden... Ik hoop dat hij voldoende hobby's heeft om nog van lange, deugddoende "vakantie" te genieten. 't Is hem van harte gegund! En als hij, goede acteur, toch nog lang wil blijven werken, zal hij toch wel voldoende gelegenheid vinden om nog wat "bij te klussen", hoop ik?
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1603 keer
Is bedankt: 1529 keer

Berichtdoor hannanaske » ma 24 apr 2017, 13:41

Schaken, ikke, in een schaakclub. :razz: Mijn vriend komt hem soms eens tegen als hij een toernooi speelt. Ik geloof dat hij er al eens een partijtje mee gespeeld heeft. Een vriendelijke ernstige man naar 't schijnt. Maarja...bij schaken is focus wel belangrijk natuurlijk. :smile:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 102 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Elli » di 25 apr 2017, 13:03

Inderdaad een top acteur! Hij speelt de rol van Eddy zalig voortreffelijk! Ik zou het ook wel heel jammer vinden moest hij eruit geschreven worden..
Maar als hij er nog in blijft komen, hopelijk is het dan een beetje een realistisch scenario..
Uiteindelijk denk ik, valt er nog wel wat kanten mee op te gaan, hij kan in de gevangenis iemand hebben leren kennen, of als Britney nog wat groter is kunnen daar ook nog wel verhaallijnen van komen..
Elli
Nog geen rang

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 5 keer

Keer terug naar Acteurs/Actrices