Re: Myriam Bronzwaar (Julia)

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Foruminfo
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.

Berichtdoor Linne » ma 20 feb 2017, 02:29

De actrice die Julia speelt vroeg zelf er een tijd uit te gaan om terug theater te spelen.
Ik maar piekeren, waar is Julia toch, vermoord ? zelfmoord ? Gek geworden ? enz..
Logisch dat toneelspelers de kriebel voelen van op de planken te staan en moet kunnen.
Alleen op kantoor is het ondenkbaar dat ik een paar maand onbetaald weg zou blijven om
iets te doen dat ik graag doe. Julia is terug en daarom dacht ik daar aan.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 424 keer

Re: Re: Myriam Bronzwaar (Julia)

Berichtdoor Christel » ma 20 feb 2017, 11:08

Tsja, ieder beroep is dan ook anders, hè? :)
Ook ik zou op kantoor niet zomaar een paar maanden weg kunnen blijven, maar dat komt vooral omdat mijn werk dan zou blijven liggen en daar een ander voor aangenomen zou moeten worden. Voor acteurs is dat toch een stuk makkelijker op te lossen door gewoon hun verhaallijn aan te passen, zodat ze een tijdje minder in beeld komen. Of dat de verhaallijnen altijd ten goede komt, hou ik in het midden natuurlijk, maar goed; daar moeten de schrijvers zich dan gewoon over buigen.
Ik heb ook wel eens gelezen dat het niet altijd "past", dus zo'n tijdje afwezigheid gaat zeker niet altijd op... ;)

Maar ik kan me voorstellen dat het de makers van Thuis ook veel op kan leveren. Veel acteurs spelen jarenlang hetzelfde personage (pak bijvoorbeeld ook Pol Goossen, Leah Thys en Marleen Merckx), wat anders wel eens gewoon routine zou kunnen worden. In een creatief beroep lijkt me dat echt niet tot de meest geweldige resultaten leiden na verloop van tijd, dus is het misschien wel eens goed om wat af te wisselen?

En wij hebben allemaal eens de kans om die mensen in een andere rol te zien, wat vaak alleen maar heel erg leuk/mooi is :thumbup: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2772 keer
Is bedankt: 1883 keer

Berichtdoor Linne » ma 20 feb 2017, 12:53

Bedankt Christine, het is helemaal zoals je zegt. :thumbup: Dit was een confrontatie met
een voor mij blijkbaar gevoelig punt maar ik gun het de acteurs echt wel hoor. :yup:
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor Linne » ma 20 feb 2017, 13:18

Linne schreef:Bedankt Christine, het is helemaal zoals je zegt. :thumbup: Dit was een confrontatie met een voor mij blijkbaar gevoelig punt maar ik gun het de acteurs echt wel hoor. :yup:

Sorry, moet zijn : Christel.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Keer terug naar Acteurs/Actrices