Bravo voor de acteur/actrice, al dan niet met getuigschrift.

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Foruminfo
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.

Re: Bravo voor de acteur/actrice, al dan niet met getuigschr

Berichtdoor Nickos » wo 22 jun 2016, 23:14

Lazylady schreef:
flodderke schreef:Luc De Koninck doet dat heel goed, ondanks het bedenkelijke en langdradige scenario slaagt hij erin om een echte schurk te spelen.

Daar ben ik het mee eens!
(En wat een andere rol in vergelijking met bv. brave Dokter Guy in Familie destijds...)

Inderdaad, vreselijk uitgerokken verhaallijn maar Luk de Koninck maakt het een beetje goed. Ik keek indertijd naar Familie en het verschil met die rol zou niet groter kunnen zijn. :D
Laatst bijgewerkt door Nickos op wo 22 jun 2016, 23:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 158 keer

Berichtdoor satine » wo 22 jun 2016, 23:28

Ik vind Luk ook geweldig in zijn rol, maar ik kan er niet aan doen - elke keer als ik zijn stem hoor denk ik aan één of andere natuurdocumentaire. ;)
Niet slecht bedoeld, want de man heeft een fantastische stem, maar hij heeft al zoveel voice-overs gedaan.

En een dikke bravo voor Camilia Blereau.
Ik heb haar jaren geleden leren kennen in 'Niet voor publicatie' en was toen al fan.
Ze is als een goede wijn - beter met de jaren.
Chapeau!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1268 keer
Is bedankt: 2824 keer

Berichtdoor Christel » do 23 jun 2016, 10:48

satine schreef:En een dikke bravo voor Camilia Blereau.
Ik heb haar jaren geleden leren kennen in 'Niet voor publicatie' en was toen al fan.
Chapeau!

Daat sluit ik me heel graag bij aan. :)
Het is dankzij haar dat een nieuw geïntroduceerde "slechterik" als Hélène, in korte tijd toch een mooi veelzijdig en genuanceerd personage is geworden wat ik met veel plezier (en ook veel interesse) volg. Met een andere actrice had het al snel kunnen verzanden in een hysterische griezel die je nog liever vandaag opgesloten zag worden dan morgen, maar zij maakt Hélène menselijk en daardoor echt de moeite waard...
Ook namens mij: chapeau! :clap:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2924 keer
Is bedankt: 1974 keer

Berichtdoor Billie » vr 24 jun 2016, 18:02

Christel schreef:
satine schreef:En een dikke bravo voor Camilia Blereau.
Chapeau!

Daat sluit ik me heel graag bij aan. :)
Het is dankzij haar dat een nieuw geïntroduceerde "slechterik" als Hélène, in korte tijd toch een mooi veelzijdig en genuanceerd personage is geworden wat ik met veel plezier (en ook veel interesse) volg. Met een andere actrice had het al snel kunnen verzanden in een hysterische griezel die je nog liever vandaag opgesloten zag worden dan morgen, maar zij maakt Hélène menselijk en daardoor echt de moeite waard...
Ook namens mij: chapeau! :clap:

Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Wat een getalenteerde actrice! Echt een verrijking voor Thuis. Geïntroduceerd als liefhebbende oma van Stan en Emma en bitsige ex-schoonmoeder van Judith, waarbij ze zeer mooi vertolkte hoe moeilijk ze het had met hoe Judith het geluk teruggevonden had bij Tom. En dan de moeilijke verstandhouding met Marianne, haar relatie met Geert en haar amoureuze escapades met William... Hoe ze telkens uitkeek naar de bezoekjes van Henri Cherie en hoe ze de schrik voor hem te pakken kreeg. En dan nu haar revanche op William en de mooie vriendschap die ontstaan is met Charité. Allemaal heel mooi gebracht!! Hopelijk komt haar rol vanavond niet ten einde...
Billie
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor Flower-Power » za 19 nov 2016, 16:15

Pluim voor Myriam Bronzwaar @ Julia
Hoe ze momenteel speelt in de verhaal lijn rond het vreemd gaan van Waldek.
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor Linne » vr 09 dec 2016, 19:28

Bravo voor de akteur en actrice die Paulien en Adil zijn. Zijn dus, niet spelen. Zij komen over
als echt. Hen bezig zien is de camera vergeten. Zelfs nu met heftige emoties lukt dat nog.
Wat bij sommige anderen niet altijd lukt en spijtig al zeker niet bij Mayra, Rosa, Waldek of Jana.
Als een personage u meeneemt zodat je de akteur/actrice erachter vergeet, dat is genieten.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Vorige

Keer terug naar Acteurs/Actrices