Niet-gestudeerde acteurs-actrices

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Foruminfo
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.

Re: Niet-gestudeerde acteurs-actrices

Berichtdoor tvx1 » do 18 feb 2016, 21:12

lord F. schreef:
heidiw schreef:Zou het ook niet kunnen dat sommige "acteurs met diploma" gewoon neerkijken op een soap?

Da's een andere discussie, maar laten we ons niks wijsmaken >> voor echt goeie (jonge) acteurs is een langdurige rol in Thuis ook niet zo'n uitdaging.

Voor de rest is het zoals Christel zegt >> als je audities goed zijn en je hebt al één en ander bewezen dat je kan acteren is dat diploma toch geen maatstaf? In andere jobs wordt er ook nooit gevraagd naar je diploma als je ergens solliciteert, maar wel naar wat je al gepresteerd hebt.

Misschien niet, maar de verloning van iemand die een universitaire opleiding heeft afgerond licht doorgaans toch wel hoger dan iemand die slechts secundair onderwijs heeft gedaan.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 433 keer
Is bedankt: 553 keer

Berichtdoor Yvetje » vr 19 feb 2016, 09:20

Voor persoonlijke verhalen en discussies over verloningen hebben we het Offtopic/Zeverforum.

Gelieve ontopic te blijven.
Yvetje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 413 keer
Is bedankt: 588 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » za 20 feb 2016, 09:19

Ik vind niet direct een rubriek waarin ik dit ei kwijt kan, dus dan maar hier.

Een bedenking bij de analyse elders van het gedrag van Peggy en Eddy.

De emoties en reacties die wij van het TV-scherm aflezen of menen te ontdekken, worden door die (schitterende!!!) acteurs doorgegeven naar aanvoelen volgens script, op aanwijzingen van een regisseur. Als achteraf blijkt dat die bedoeld waren zoals de kijker ze aanvoelde, mag naar die beide acteurs een (witte ?) camionette met pluimen verstuurd worden. :clap:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1140 keer

Berichtdoor ikke » za 20 feb 2016, 09:44

Captain Cuckoo schreef:Ik vind niet direct een rubriek waarin ik dit ei kwijt kan, dus dan maar hier.

Een bedenking bij de analyse elders van het gedrag van Peggy en Eddy.

De emoties en reacties die wij van het TV-scherm aflezen of menen te ontdekken, worden door die (schitterende!!!) acteurs doorgegeven naar aanvoelen volgens script, op aanwijzingen van een regisseur. Als achteraf blijkt dat die bedoeld waren zoals de kijker ze aanvoelde, mag naar die beide acteurs een (witte ?) camionette met pluimen verstuurd worden. :clap:

Ik vind dit een schitterend idee!
Mensen die hun werk goed uitvoeren verdienen idd op z'n minst een welgemeend compliment!
viewtopic.php?f=2&p=375083#p375083
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1523 keer
Is bedankt: 1453 keer

Vorige

Keer terug naar Acteurs/Actrices