Leen Dendievel

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Foruminfo
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.

Re: Leen Dendievel

Berichtdoor hannanaske » vr 30 sep 2016, 17:17

Leen Dendievel heeft een boek uit die vanaf vandaag in de boekenhandel te verkrijgen is.... Er staat een artikel van haar in de humo. En blijkbaar gaat het over, je raadt het nooit, LIEFDESVERDRIET!
Daarin verklaart ze dat je kan sterven aan een gebroken hart. En aangezien er hier al veel geschreven werd over de (on)geloofwaardigheid over Simonne die aan luduvudu lijdt.... ;-)
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 677 keer

Berichtdoor martha » vr 30 sep 2016, 18:23

Niet lachen met sterven aan een gebroken hart : toen een oom van mij ergens in de jaren 90 onverwacht stierf is mijn tante hem enkele weken achterna gegaan ttz de dag na de begrafenis is ze compleet ineengestort en het is me altijd bijgebleven dat de artsen verklaarden dat het letterlijk kwam door een "gebroken hart." Ik moest er direct aan denken toen ik het artikel gisteren las in de humo.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 376 keer
Is bedankt: 509 keer

Berichtdoor heidiw » vr 07 okt 2016, 13:27

Een pluim om een snikkende Kaat zo geloofwaardig neer te zetten. Geen grammetje overacting, integendeel je had kunnen geloven dat ze echt zo'n verdriet had.
heidiw
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 213 keer
Is bedankt: 337 keer

Berichtdoor Christel » vr 07 okt 2016, 13:47

heidiw schreef:Een pluim om een snikkende Kaat zo geloofwaardig neer te zetten. Geen grammetje overacting, integendeel je had kunnen geloven dat ze echt zo'n verdriet had.

Vond ik ook prachtig en heel naturel gebracht. Echt een goede actrice, en zowel zij als haar personage zijn een aanwinst voor Thuis vind ik :thumbup: :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2924 keer
Is bedankt: 1974 keer

Berichtdoor Linne » vr 07 okt 2016, 16:03

Kan het niet helpen maar zoals ik geweldig kan genieten van goed akteren zoals nu bij Leen, is het vreselijk
hoe sommigen te stereotyp spelen terwijl ze bij momenten overtuigend naturel kunnen overkomen.
Ligt dat dan aan de communicatie met de regie ?
Kaat wordt perfect -zal ik maar zeggen- vertolkt, een plezier om kijken,t voor mij trouwens Bob ook.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Vorige

Keer terug naar Acteurs/Actrices