Janine Bischops

Janine Bischops

Berichtdoor ketty670@msn.com » do 01 okt 2015, 09:23

Beste,

Bij deze wil ik even laten weten wat voor een fantastische vrouw Janine Bisschops is. Ik en mijn man hebben er gisteren een paar uur mogen mee doorbrengen op een terras in Vlissingen samen met haar neef en zijn vrouw. Fantastische mensen gewoon .... Een heerlijke vrouw die van het leven weet te genieten, ondanks haar gezegende leeftijd, en die altijd klaarstaat om een babbeltje te doen met haar fans .... We hebben veel gelachen en we zijn nu nog meer fan van haar en van thuis.
Iedere keer als ik ze nu zie in Thuis, noem ik haar de kleine genieter!!! :lol: Maar echt een hele toffe dame en ik hoop dat ze er evenveel van genoten heeft als wij ....
Dank u wel Janine Bisschops om mijn tweedaagse Vlissingen met een topper af te sluiten :romance-heartbeating:
ketty670@msn.com
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Re: Janine Bisschops

Berichtdoor Djenner » do 01 okt 2015, 13:12

Ik had altijd al gedacht dat dit een ongelooflijk toffe vrouw is. Je zou ook zeker niet zeggen dat ze 73 is en al overgrootmoeder.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 92 keer

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Berichtdoor slipstreamdrive » za 11 feb 2017, 00:04

Een personage dat er al sinds aflevering 1 van Thuis bij was had toch wel een waardiger afscheid verdiend vind ik. Haar laten overlijden, oké, maar dan hadden ze haar op zijn minst nog één keer in beeld mogen brengen vooraf.
slipstreamdrive
Nog geen rang

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor ikke » za 11 feb 2017, 00:39

slipstreamdrive schreef:Een personage dat er al sinds aflevering 1 van Thuis bij was had toch wel een waardiger afscheid verdiend vind ik. Haar laten overlijden, oké, maar dan hadden ze haar op zijn minst nog één keer in beeld mogen brengen vooraf.

Dat was onmogelijk aangezien Janine het kotsbeu was en zelf opstapte.
Een heel flauw afscheid, 'k voel met iedereen mee die Jenny een warm hart toedroeg.
Janine, ik dank je voor de mooie momenten in Thuis. Het ga je goed!
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1452 keer
Is bedankt: 1369 keer

THUIS FANS IN SHOCK NA PLOTSE DOOD JENNY

Berichtdoor Flower-Power » za 11 feb 2017, 12:07

Uit de krant van vandaag 11 Februari

Thuis-fans in shock na plotse dood 'Jenny' + video

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/3078268/2017/02/11/Thuis-fans-in-shock-na-plotse-dood-Jenny.dhtml

Ik plaats dit hier omdat ik zéér verbaasd ben over dit artikel.

In het bijzonder over het feit dat er nog zoveel mensen zijn die naar mijn gevoel op een andere planeet wonen.
Waarom? Wel, ik lees nu nooit spoilers hier op het forum, maar toch, wist ik al dat Jenny uit Thuis zou gaan;

Om de simpele reden: maanden geleden stond elke krant elk dagblad tal van dagen lang vol over het feit dat, de actrice uit de serie was gezet, en dat ze zelf eigenlijk niet wilde opstappen, met andere woorden, al enkele maanden geleden was bekend dat ze uit Thuis ging. En je kon daar echt niet naast kijken of je ogen voor sluiten voor al die artikels. Al wilde ik dat wel graag, het lukte niet...

Want zelfs als je in een krantenwinkel kwam lagen de covers van de weekbladen je aan te gapen met grote artikels over het feit dat Jenny weg zou gaan uit Thuis - en alle kranten en alle media en tal van andere internet nieuws brengers hadden het er vele dagen over. En daarom ben ik dus verbaasd dat er toch nog 'veel'mensen zijn die nu uit de lucht vallen.

PS
Ik wil met mijn opmerking hier niet denigrerend over komen.
T is gewoon dat ik verbaasd ben dat is alles.

Tot slot
Daarnaast kunnen de fans hier dan nu meteen (via dit topic) ook hun ei kwijt over het vertrek van Jenny uit thuis.
:wave:
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 214 keer

Re: THUIS FANS IN SHOCK NA PLOTSE DOOD JENNY

Berichtdoor satine » za 11 feb 2017, 12:11

Ik denk dat de meeste mensen niet 'in shock' zijn omdat Jenny Thuis verlaat.
Dat was inderdaad al lang geweten.
Het zal eerder de manier waarop zijn.
Haar laten 'terugkomen' om haar dan op de luchthaven te laten ineen zakken? :eh:
Een personage van het eerste uur verdient beter.

Just my two cents.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1264 keer
Is bedankt: 2813 keer

Berichtdoor Flower-Power » za 11 feb 2017, 12:39

satine schreef:Ik denk dat de meeste mensen niet 'in shock' zijn omdat Jenny Thuis verlaat.
Dat was inderdaad al lang geweten. Het zal eerder de manier waarop zijn.
Haar laten 'terugkomen' om haar dan op de luchthaven te laten ineen zakken? :eh:
just my two cents.

Thanks voor je opmerking zo had ik het nog niet bekeken.
:bye:
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 214 keer

Berichtdoor jessie V. » za 11 feb 2017, 13:46

De woorden "in shock"worden door de pers ook nogal vaak gebruikt tegenwoordig.
Nou ik hoor niet bij de "geshockten", maar ik vind het wel jammer dat Jenny eruit gaat. Eigenlijk werd het nieuws een beetje terloops gebracht tussen alle afscheidsscenes van Jana door. Sterkte voor de mensen in shock.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1645 keer
Is bedankt: 1424 keer

Berichtdoor tvx1 » za 11 feb 2017, 20:03

satine schreef:Ik denk dat de meeste mensen niet 'in shock' zijn omdat Jenny Thuis verlaat.
Dat was inderdaad al lang geweten.
Het zal eerder de manier waarop zijn.

Just my two cents.

Inderdaad. Het is niet om dat die onnozele journalist van "Het Laatste Nieuws" in shock schrijft in de titel dat ook effectief ook zo is. Kijk eens naar de reacties op dat artikel. Die zijn meer verbaasd over de titel van het artikel dan over het vertrek van Jenny. Ook uit de arbitrair gekozen tweets is helemaal geen shock op te maken.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 430 keer
Is bedankt: 544 keer

Berichtdoor hannanaske » za 11 feb 2017, 21:26

Tsjah... als Janine Bisschop eruit wil en Walter Moerman niet, dan kunnen ze soms ook niet veel anders.

Of ga je Jenny In Marokko laten wonen terwijl Leo eeuwig in België blijft wachten?
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 94 keer
Is bedankt: 670 keer

Berichtdoor Linne » zo 12 feb 2017, 01:35

Zo zie je maar weer, als je het kotsbeu bent, zoals ik hier lees, reken dan niet op mooie afscheidsscènes
al speel je vanaf aflevering 1 al mee. Jenny kort en goed naar Marocco dacht ik.
Nu krijgt die volledig overbodig nog een trap na, in de aflevering met de grote
welkom papierslinger aan het venster en de aandacht naar het afscheid van Jana.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Berichtdoor annekeHU » zo 12 feb 2017, 09:41

Wat ik me nu afvraag is , of ik destijds de artikelen verkeerd heb geïnterpreteerd : Ik heb altijd gedacht dat Jeanine Bisschops zelf uit eigen beweging was opgestapt, omdat ze zelf na herhaaldelijk aandringen , geen behoorlijke verhaallijnen meer kreeg. En dus na het zoveelste meningsverschil hierover , van de ene op de andere dag haar kat heeft gestuurd en niet meer is komen opdagen voor nieuwe opnames. Wat dan ook de reden was , dat we haar niet hebben zien vertrekken, of naar de luchthaven zien brengen, of dat er ook geen klein tijdelijk afscheidsfeestje was, of voorbereidingen voor de reis. Het feit dat ze vertrokken was naar Marokko werd gewoon meegedeeld , als het ware als een fait divers tussen de andere verhalen door.

Maar nu lees ik hierboven dat ze uit de reeks werd gezet, en dat ze zelf helemaal niet wilde vertrekken...

Dat zijn volgens mij 2 totaal verschillende versies van dezelfde feiten... heeft iemand met zekerheid de juiste versie?
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 275 keer
Is bedankt: 402 keer

Berichtdoor p'tit boul » zo 12 feb 2017, 11:34

annekeHU schreef:Wat ik me nu afvraag is , of ik destijds de artikelen verkeerd heb geïnterpreteerd : Ik heb altijd gedacht dat Jeanine Bisschops zelf uit eigen beweging was opgestapt, omdat ze zelf na herhaaldelijk aandringen , geen behoorlijke verhaallijnen meer kreeg. En dus na het zoveelste meningsverschil hierover , van de ene op de andere dag haar kat heeft gestuurd en niet meer is komen opdagen voor nieuwe opnames. Wat dan ook de reden was , dat we haar niet hebben zien vertrekken, of naar de luchthaven zien brengen, of dat er ook geen klein tijdelijk afscheidsfeestje was, of voorbereidingen voor de reis. Het feit dat ze vertrokken was naar Marokko werd gewoon meegedeeld , als het ware als een fait divers tussen de andere verhalen door.

Maar nu lees ik hierboven dat ze uit de reeks werd gezet, en dat ze zelf helemaal niet wilde vertrekken...

Dat zijn volgens mij 2 totaal verschillende versies van dezelfde feiten... heeft iemand met zekerheid de juiste versie?

Janine?
p'tit boul
Nog geen rang

Heeft bedankt: 39 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor satine » zo 12 feb 2017, 12:04

Als je online kijkt dan vind je overal terug dat ze zelf niet meer wou mee spelen, vooral omdat ze geen verhaallijn meer kreeg.
Zelfs toen Bianca terug kwam, had ze met haar geen enkele scène.
Toen is ze uit de reeks geschreven, maar ze wou zelf geen 'mooi afscheid'.
Ze is dus zeker niet buiten gebonjourd, ze is zelf opgestapt.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1264 keer
Is bedankt: 2813 keer

Berichtdoor deborah1 » zo 12 feb 2017, 14:30

Linne schreef:Zo zie je maar weer, als je het kotsbeu bent, zoals ik hier lees, reken dan niet op mooie afscheidsscènes
al speel je vanaf aflevering 1 al mee. Jenny kort en goed naar Marocco dacht ik.
Nu krijgt die volledig overbodig nog een trap na, in de aflevering met de grote
welkom papierslinger aan het venster en de aandacht naar het afscheid van Jana.

Dat is moeilijk om mooie afscheidsscènes te draaien, als je zelf van de ene dag op de andere dag opstapt é.
deborah1
Nog geen rang

Heeft bedankt: 9 keer
Is bedankt: 24 keer

Volgende

Keer terug naar Acteurs/Actrices