Elise Roels

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Foruminfo
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.

Re: Elise Roels

Berichtdoor ikke » do 11 feb 2016, 20:49

RWSBfan schreef:Wel,ieder zijn mening,maar ik heb paar keer met Elise gebabbeld,en ze leek me wat uit de hoogte te doen.Net zoals Emma dus.Ik veroordeel hier niemand,maar ze leek me ni zo sympathiek als iedereen denkt. :nope:

Veroordelen is een stap te ver. Een oordeel is rap geveld...
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1461 keer
Is bedankt: 1384 keer

Berichtdoor hannanaske » vr 12 feb 2016, 14:54

Ahja...Al mag Elise Roels de meest arrogante dame zijn van Vlaanderen, dan nog blijf ik haar nog een supergoeie actrice vinden. En da's het enige wat telt voor mij.

En ik ben nogal starstruck op dat vlak :oops: ik ben niet gauw verlegen om onbekende mensen aan te spreken, maar ik zou nooit op eigen initiatief naar iemand toestappen die ik ken van tv ofzo.
Dus ik ga het ook nooit weten of ze echt zo arrogant is of niet :lol:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 677 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » vr 12 feb 2016, 16:09

hannanaske schreef:Ahja...Al mag Elise Roels de meest arrogante dame zijn van Vlaanderen, dan nog blijf ik haar nog een supergoeie actrice vinden. En da's het enige wat telt voor mij.

En ik ben nogal starstruck op dat vlak :oops: ik ben niet gauw verlegen om onbekende mensen aan te spreken, maar ik zou nooit op eigen initiatief naar iemand toestappen die ik ken van tv ofzo.
Dus ik ga het ook nooit weten of ze echt zo arrogant is of niet :lol:

Over die "supergoeie" actrice heb ik zo mijn dosis twijfels. Anderzijds, of die dame (of andere acteurs) nu arrogant is of niet, daar heb ik geen zaken mee of geen hinder van. :silent:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 580 keer
Is bedankt: 1132 keer

Vorige

Keer terug naar Acteurs/Actrices