Joy Anna Thielemans

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Foruminfo
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.

Re: Joy Anna Thielemans

Berichtdoor jessie V. » za 25 jun 2016, 10:04

Daar gaan we weer. Zucht.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1553 keer
Is bedankt: 1353 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » za 25 jun 2016, 14:24

Blijkbaar lijkt het een modetrend om aan Joy Anna bashing te doen. Zou de factor jaloezie daar een rolletje in spelen?
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 551 keer
Is bedankt: 1049 keer

Berichtdoor tvx1 » za 25 jun 2016, 15:45

clairke schreef:Zeker niets persoonlijks tegen dat meisje, maar haar acteerprestaties vind ik niet geslaagd.

En waarop baseer je die evolutie? Weet jij welke acteerprestaties de regisseurs van haar verlangen en weeg je op basis van die kennis af hoe goed (of hoe slecht) ze die verwachtingen invult? Tenslotte zien wij alleen maar Jana. Maar het karakter van Jana, de gedragingen van Jana, enz. zijn uiteindelijk allemaal dingen die geregisseerd worden.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 426 keer
Is bedankt: 525 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor flodderke » za 25 jun 2016, 16:24

Ik zou haar eens willen zien in een andere, meer dramatisch veeleisende rol om haar prestaties beter te kunnen beoordelen.
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 49 keer
Is bedankt: 179 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » za 25 jun 2016, 21:56

flodderke schreef:Ik zou haar eens willen zien in een andere, meer dramatisch veeleisende rol om haar prestaties beter te kunnen beoordelen.

Andere overweging: noem eens een actrice van dezelfde leeftijd als JAT die beter acteert :denk:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor linniethepooh » do 30 jun 2016, 11:22

Lize Feryn :thumbup:
Ella-June Henrard :thumbup:
Evelien Bosmans
Clara Cleymans
Lynn Van Royen :thumbup: :thumbup:
...

Er zijn er zovelen. Ik denk dat Joy veel naar Kristen Stewart heeft gekeken, want ik zie echt veel van haar in haar acteerprestaties (het zuchten, lipbijten, een zin beginnen met "ik euh..."). Ben ook niet echt een fan, maar dat hoeft ook niet. Iedereen mag toch z'n mening hebben?
linniethepooh
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 9 keer

Berichtdoor hannanaske » do 30 jun 2016, 13:47

linniethepooh schreef: Ik denk dat Joy veel naar Kristen Stewart heeft gekeken, want ik zie echt veel van haar in haar acteerprestaties (het zuchten, lipbijten, een zin beginnen met "ik euh..."). Ben ook niet echt een fan, maar dat hoeft ook niet. Iedereen mag toch z'n mening hebben?

Wel, ik ben daar ook niet zo'n fan van. In het begin, toen ze nog met Bram was, deed ze dat nog niet. Toen sprak ze ook nog meer in volle zinnen. Ik vind dat Jana soms heel onzeker overkomt door die manier van acteren, en dat zal wellicht ook de bedoeling zijn.
Ik ga Joy helemaal geen slechte actrice noemen, die eigenschappen die je daar opsomt zullen ook zo wel opgedragen zijn.

In Quiz me quick deed ze dat trouwens ook niet.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 89 keer
Is bedankt: 640 keer

Berichtdoor lord F. » do 30 jun 2016, 13:51

Goh ja, jaaaaren geleden waren er ook die vonden dat Matthias Schoenaerts niet kan acteren omdat hij teveel mompelt.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 415 keer
Is bedankt: 937 keer

Berichtdoor jessie V. » do 30 jun 2016, 16:36

Heb je ooit naar de (mislukte) serie "Los zand" gekeken? Schoenaerts was toen echt niet te verstaan.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1553 keer
Is bedankt: 1353 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » do 30 jun 2016, 22:00

linniethepooh schreef:Lize Feryn :thumbup:
Evelien Bosmans
Clara Cleymans
...

Er zijn er zovelen. Ik denk dat Joy veel naar Kristen Stewart heeft gekeken, want ik zie echt veel van haar in haar acteerprestaties (het zuchten, lipbijten, een zin beginnen met "ik euh..."). Ben ook niet echt een fan, maar dat hoeft ook niet. Iedereen mag toch z'n mening hebben?

Zo volledig akkoord met uw laatste zin als menselijk mogelijk is, maar eigenlijk bedoelde ik gewoon: een betere actrice van dezelfde leeftijdscategorie die een rolletje heeft in Thuis :think:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » do 30 jun 2016, 22:37

Moest nu even googlen naar Ella-June Henrard en Ella-June Henrard, maar blijkbaar heb ik ze nog niet gezien en is die eerste vooral bekend van Bo. :)

En de kapitein hier even bijtreden >> ik zou hier nu ook Charlotte De Bruyne of Anemone Valcke kunnen opnoemen, maar die gaan ook hun neus ophalen voor Thuis.
jessie V. schreef:Heb je ooit naar de (mislukte) serie "Los zand" gekeken? Schoenaerts was toen echt niet te verstaan.

Eén aflevering gezien, maar vond die serie te slecht om te blijven volgen. Maar de kritiek was idd voor die reeks. :)
Method-acting noemen ze dat. :) Marlon Brandon is het beste voorbeeld van die strekking (als je hem bezig zag in Apocalypse now zal je wel begrijpen waar ik het over heb).

Dus als Joy-Anna Thielemans mompelt in Thuis doet ze aan medthod acting in navolging van oa Marlon Brandon, Dustin Hoffman en Matthias Schoenaerts. ;)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor linniethepooh » do 07 jul 2016, 10:18

Captain Cuckoo schreef:
linniethepooh schreef:Lize Feryn :thumbup:
Evelien Bosmans
Clara Cleymans
...

Zo volledig akkoord met uw laatste zin als menselijk mogelijk is, maar eigenlijk bedoelde ik gewoon: een betere actrice van dezelfde leeftijdscategorie die een rolletje heeft in Thuis :think:

Ok. Vanya Wellens dan, toen ze die leeftijd had. In de tijd met haar blonde krulletjes, als ze nog de bitch speelde en het lief van Sam. Vond ik echt super toen (en nu eigenlijk ook nog wel een beetje)! Ik zou soms zo graag hebben dat dat kattige van bitchy Femke af en toe eens zou terugkomen. Maar ze is behoorlijk mild geworden tegenover vroeger. Ze laat zich soms ook wat teveel doen.
linniethepooh
Nog geen rang

Berichtdoor linniethepooh » do 07 jul 2016, 10:23

Abigail Abraham vond ik ook super destijds! :yup:
linniethepooh
Nog geen rang

Berichtdoor lord F. » do 07 jul 2016, 10:57

Wel, het is interessant om eens de eerste jaren van Vanya Wellens in Thuis eens te herbekijken (niet dat ik dat nu vaak doe, maar soms zie je die eens passeren in oude filmpjes bij oa de herintroductie van Renzo). Daarin zie je wel dat de actrice met de jaren beter geworden is, maar toen kwam ze er eigenlijk niet zo sterk uit.
Joy-Anna Thielemans staat op dat vlak op haar leeftijd al veel verder.

Sommigen hebben blijkbaar een aparte definitie van "goed acteren". :)
Alsof je nu persez beter acteert als je een stoerdere rol hebt.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor rudidj » ma 29 aug 2016, 21:25

Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics :!:
Gelieve de forum-regels te respecteren!!!
rudidj
Nog geen rang

Heeft bedankt: 12 keer
Is bedankt: 12 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Acteurs/Actrices