Joy Anna Thielemans

Re: Joy Anna Thielemans

Berichtdoor Lazylady » di 23 sep 2014, 20:18

hannanaske schreef:Joy schrijft columns voor Flair en heeft idd nog meegedaan in zo'n lifestyleprogramma op één. Haar boek is vooral over haar leven. Diepgaande en hoogstaande lectuur moeten we er misschien niet meteen van verwachten, maar hé! ze is 22 en dus is dat oké.

Hé; ik ben 21! :eek: ;) ;)

Waait er hier een wind van jaloezie? Gezien het woordgebruik en de felheid van de teksts wordt een mens toch op het idee gebracht.

Dat idee had ik ook al.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 789 keer

Berichtdoor Evaaa » do 25 sep 2014, 12:21

Misschien moet Harriëtte eens naar Quiz me Quick kijken of naar de aflevering van Vermist waar ze een totaal andere rol speelde. Spreken we daarna nog eens of Joy Anna geen talent heeft...
Mensen zouden beter eens wat meer hun mening voor zich houden, veel wereldwonderen zullen er toch niet uit gebeuren...
Evaaa

Berichtdoor ikke » do 25 sep 2014, 13:34

Harriëtte heeft waarschijnlijk al lang begrepen dat we haar mening niet klakkeloos overnemen.
Maar we moeten haar nu ook niet gaan afkraken, hé? Ze heeft haar mening gegeven en wij hebben erop gereageerd.
Ik zou het hier willen zien stoppen....
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1431 keer
Is bedankt: 1339 keer

Berichtdoor knijn » vr 26 sep 2014, 23:56

Onlangs een geniaal stukje radio gehoord waarin een of andere komiek zijn mening gaf over haar boek - dat ik overigens niet gelezen heb
Maar blijkbaar staat er bv een opsomming in van de straten waarin ze gewoond heeft , met als laatste "de straat waarin ik nu woon"
Die man had dat boek wel gelezen en was vernietigend, met mooie argumenten
ik heb niks tegen dat meisje maar wel een probleem met een uitgeverij die zoiets uitbrengt. daar sneuvelen bomen voor. en mensen die het nog het minst kunnen betalen geven er hun geld aan. waarschijnlijk om het cadeau te doen... zoals bij de meeste boeken

maar je kan dat meisje onze maatschappij niet kwalijk nemen. en al zeker niet het mediawereldje met elke week andere it-girls. ze heeft verdorie gelijk van nu opportunistisch te zijn want morgen is het misschien gedaan
knijn
Nog geen rang

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 4 keer

Berichtdoor satine » za 27 sep 2014, 13:30

Even offtopic:

Nu vraag ik me af hoe je kritiek 'geniaal' kan vinden als je niet weet waarover het gaat?
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1224 keer
Is bedankt: 2757 keer

Berichtdoor Bomanza » za 27 sep 2014, 17:15

knijn schreef:maar je kan dat meisje onze maatschappij niet kwalijk nemen. en al zeker niet het mediawereldje met elke week andere it-girls. ze heeft verdorie gelijk van nu opportunistisch te zijn want morgen is het misschien gedaan

Moderator bericht:
inhoud verwijderd
Bomanza
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 9 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor ikke » za 27 sep 2014, 17:19

Bomanza schreef:
knijn schreef:maar je kan dat meisje onze maatschappij niet kwalijk nemen. en al zeker niet het mediawereldje met elke week andere it-girls. ze heeft verdorie gelijk van nu opportunistisch te zijn want morgen is het misschien gedaan

Moderator bericht:
inhoud verwijderd

Vind je niets leuker om doen dan hier wat grof te doen? :thumbdown:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » za 27 sep 2014, 18:11

Laten we voor elke acteur van Thuis hier anders een topic openen om er met rotte tomaten naar te gooien. :whistle:
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 417 keer
Is bedankt: 957 keer

Berichtdoor Caligula » za 27 sep 2014, 21:48

Hé,ho,het is een actrice hé. Laten we ze aub een kans geven. Haar rol in Thuis is niet echt dankbaar maar dat wil nog niks zeggen. De wereld stopt niet met Thuis hé,gelukkig maar.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 897 keer
Is bedankt: 2231 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor ikke » ma 29 sep 2014, 09:38

Caligula schreef:Hé,ho,het is een actrice hé. Laten we ze aub een kans geven. Haar rol in Thuis is niet echt dankbaar maar dat wil nog niks zeggen. De wereld stopt niet met Thuis hé,gelukkig maar.

De beste raad die je kunt volgen is de raad die je anderen geeft... :whistle:
"De wereld stopt niet met Thuis hé,gelukkig maar"...Marianne en Mayra zijn maar personages, hé, Caligula!
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » ma 29 sep 2014, 09:43

lord F. schreef:Laten we voor elke acteur van Thuis hier anders een topic openen om er met rotte tomaten naar te gooien. :whistle:

En de azijnpissers hier zomaar hun gang laten gaan?
Geen goed idee, mijn beste lord! :mrgreen:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor OFWGKTA » ma 20 okt 2014, 15:30

knijn schreef:Onlangs een geniaal stukje radio gehoord waarin een of andere komiek zijn mening gaf over haar boek - dat ik overigens niet gelezen heb
Maar blijkbaar staat er bv een opsomming in van de straten waarin ze gewoond heeft , met als laatste "de straat waarin ik nu woon"
Die man had dat boek wel gelezen en was vernietigend, met mooie argumenten

Ik denk dat je op dit doelt : http://www.radio1.be/hautekiet/gewoon-j ... we-ulysses
OFWGKTA
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor pica » vr 26 dec 2014, 13:40

Hariëtte schreef:Het verbaast me dat er nog geen topic is gestart over dit mediafenomeen. Tegenwoordig duikt ze overal op, schrijft ze een boek en heeft ze een column in een weekblad (godzijdank een weekblad dat ik nooit lees wegens alle pulp die erin staat).
En nog steeds blijf ik me afvragen : waarom toch, wat zien mensen in haar? Ze heeft geen talenten, vindt zichzelf desondanks heel geweldig, post dingen op het net waar niemand baat bij heeft, en heeft eigenlijk ook gewoon niks te zeggen.
Trouwens : in Thuis zet ze ook belabberde prestaties neer. Ze articuleert niet, is niet geloofwaardig en trekt altijd dezelfde smoel voor 101 verschillende emoties.

Ben ik de enige die dat vind, of zijn er nog mensen met goede smaak en gezond verstand? 8)
:clap:
pica
Nog geen rang

Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor pica » vr 26 dec 2014, 13:41

nee ik denk er hetzelfde over, denkt dat ze kan acteren, maar dat is niet zo!
pica
Nog geen rang

Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor peklak86 » vr 26 dec 2014, 23:39

Ik kan begrip opbrengen voor de TS .... Ik kijk ook niet veel televisie maar als ik kijk zie ik haar kop ook vaak verschijnen... Pretentieus mens als je het mij vraagt.. En acteren kan ze echt niet... Enkel non verbale shit wat ze brengt...
peklak86
Nog geen rang

Is bedankt: 2 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Acteurs/Actrices