Mark Willems

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Foruminfo
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.

Re: Mark Willems

Berichtdoor Christel » za 04 jun 2016, 16:39

tvx1 schreef:
Lazylady schreef:"Dag Allemaal"... Misschien met een korreltje zout nemen?
En denk je echt dat die man zelf zo een FB-pagina beheert? Daar heb ik toch sterk mijn twijfels over....

Mark Willems beheert die account niet alleen niet, hij heeft er gewoon niets mee te maken. Die is overduidelijk door een fan gemaakt. Er bestaat er trouwens zo een van Frank ook.

Maar in tegenstelling tot de pagina van Frank (en van vele andere personages), staan op de pagina van "Luc Bomans en z'n streken in Thuis" regelmatig foto's en weetjes die iemand anders dan Mark Willems zelf (of iemand die in rechtstreeks contact met hem staat) niet zou hebben of weten. Ik zeg zeker niet dat hij het allemaal zelf zo van minuut tot minuut bijhoudt, maar het lijkt me alleszins allemaal wel in samenspraak met hem :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2771 keer
Is bedankt: 1881 keer

Berichtdoor hannanaske » ma 06 jun 2016, 17:53

Ik denk dat hij die pagina wel zelf beheert want af en toe kondigt hij nieuwtjes aan of deelt hij verrassingen uit.
In ieder geval zie ik daar eigenlijk weinig verkeerd in. Waarom zou hij zelf niet met suggesties mogen aankloppen bij de schrijvers van thuis. Jeanine Bisschop heeft dat ook ooit gedaan. En waarom zou hij geen reacties mogen schrijven. Hij reageert wel altijd uit het standpunt van zijn personage. Ik vind daar weinig dikkenekkerig aan.
Als dat al een reden is om iemand te verdenken van een groot ego.... :roll: Afijn, elk zijn gedacht. Zelf ben ik hem eigenlijk nog nooit tegengekomen maar die mens zou in Gent wonen. Van andere mensen die hem wél al gezien hebben, heb ik eigenlijk enkel gehoord dat hij best sympathiek overkomt. ;)
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 89 keer
Is bedankt: 640 keer

Berichtdoor ikke » di 07 jun 2016, 12:17

hannanaske schreef:Ik denk dat hij die pagina wel zelf beheert want af en toe kondigt hij nieuwtjes aan of deelt hij verrassingen uit.
In ieder geval zie ik daar eigenlijk weinig verkeerd in. Waarom zou hij zelf niet met suggesties mogen aankloppen bij de schrijvers van thuis. Jeanine Bisschop heeft dat ook ooit gedaan. En waarom zou hij geen reacties mogen schrijven. Hij reageert wel altijd uit het standpunt van zijn personage. Ik vind daar weinig dikkenekkerig aan.
Als dat al een reden is om iemand te verdenken van een groot ego.... :roll: Afijn, elk zijn gedacht. Zelf ben ik hem eigenlijk nog nooit tegengekomen maar die mens zou in Gent wonen. Van andere mensen die hem wél al gezien hebben, heb ik eigenlijk enkel gehoord dat hij best sympathiek overkomt. ;)

Ik heb hem eens ontmoet op een Thuisdag, samen hebben we veel leute gehad, maar ik heb geen moeite om te geloven dat hij een rol speet/speelde.
Daarvoor is ie acteur. Groot of klein ego, ik heb er weinig last van, ben hem sindsdien niet weer tegen 't lijf gelopen.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1405 keer
Is bedankt: 1311 keer

Berichtdoor lord F. » di 07 jun 2016, 12:34

Ook eraan denken dat sommige Facebook-pagina's gewoon bijgehouden worden door een webteam bij de VRT. :)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 415 keer
Is bedankt: 937 keer

Vorige

Keer terug naar Acteurs/Actrices