Mark Willems

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Foruminfo
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.

Re: Mark Willems

Berichtdoor Lazylady » za 16 jan 2016, 00:58

Nogmaals mijn complimenten aan Mark. Het moet niet makkelijk zijn om deze rol te spelen.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor lord F. » zo 17 jan 2016, 16:10

Lazylady schreef:Nogmaals mijn complimenten aan Mark. Het moet niet makkelijk zijn om deze rol te spelen.

Awel, ik ben minder onder de indruk.

Maar ik vind het altijd grappig dat acteerprestaties hoger aangeschreven worden als ze een "gehandicapte" moeten spelen. :mrgreen:
("gehandicapte" tussen aanhalingstekens voor ik weer massa's kwade pb's krijg ;) )
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 978 keer

Berichtdoor flodderke » ma 18 jan 2016, 15:21

Mee eens !
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 49 keer
Is bedankt: 179 keer

Re: Dit personage krijgt van mij een pluim

Berichtdoor Flower-Power » di 23 feb 2016, 15:47

hoe die nu zijn rol speelt is gewoon fantastisch - je zou zweren dat hij echt zo is na een ongeval - echt mooie acteer prestatie
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor Cyper » di 08 maart 2016, 22:22

Blij dat Mark Willems bewonderd wordt. Ik kan het al jaaaaren niet laten om partij te trekken voor hem. Het is een geweldige combinatie tussen acteur en personage: zijn gelieg en gebedrieg, zijn buitengewone handigheid, de manier waarop hij het nooit opgeeft en télkens opnieuw begint als alles misloopt, het feit dat hij ondanks zijn zogenaamde "slechtheid" meer dan wie dan ook in het hele gezelschap houdt van degenen waar hij van houdt... en dat bijna alle slechte dingen die hij doet in feite uitgelokt worden door de weerzinwekkende jaloezie van die broer van hem. Zoals dat met die valse boilers... iedereen deed alsof hij dat kind met eigen handen had vermoord. Enfin, het is een raar verhaal, het blijft een soap.
Maar ik kan niet kwaad worden op meneer Willems, hij is te knap, en zijn stem... die stem! Ik zou een jaar van mijn leven geven om zo'n stem te hebben!
Jammer dat nu hij gehandicapt is, ze zijn baardje hebben afgeschoren. Dat stond hem prachtig!
Waar of niet?
Cyper
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 4 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor nounake » vr 03 jun 2016, 12:29

Ik lees in een Dag allemaal een interview met Mark W. Ik heb steeds een antipathie gehad voor zijn personnage en als ik zijn interview lees valt het mij op dat de man een wel heel groot ego heeft ! Hij heeft zelf de bijwerkingen van zijn toestand bedacht .....En wij maar denken dat dit alles medisch klopte. :eh:
Op de FB pagina van Thuis geeft hij ook steeds zelf commentaar op al wat er gebeurd ; sorry maar ik moet hem echt niet !

Ik lees die pagina dan ook niet meer .
Ok dit is slechts mijn persoonlijke mening en ik excuseer me tegenover diegene die ik zou shokeren .
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5513 keer
Is bedankt: 739 keer

Berichtdoor Nickos » vr 03 jun 2016, 14:32

nounake schreef:Ik lees in een Dag allemaal een interview met Mark W. Ik heb steeds een antipathie gehad voor zijn personnage en als ik zijn interview lees valt het mij op dat de man een wel heel groot ego heeft ! Hij heeft zelf de bijwerkingen van zijn toestand bedacht .....En wij maar denken dat dit alles medisch klopte. :eh:
Op de FB pagina van Thuis geeft hij ook steeds zelf commentaar op al wat er gebeurd ; sorry maar ik moet hem echt niet !

Ok dit is slechts mijn persoonlijke mening en ik excuseer me tegenover diegene die ik zou shokeren .

Dat vraag ik mij dus al lang af. Die facebook pagina waar jij het over hebt, bedoel je dan 'Luc Bomans en zijn streken in Thuis'? Ik heb het gevoel van wel, en die pagina praat wel over hem alsof het personage/de acteur is die die pagina beheert, maar het kan natuurlijk ook gewoon een fan zijn. Zou Mark Willems zich daar echt mee bezig houden of weet jij iets dat ik niet weet? :D
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 158 keer

Berichtdoor nounake » vr 03 jun 2016, 15:07

Nee ik weet niks meer maar ik ging ervan uit dat hij het zelf is ...misschien ben ik mis ?
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5513 keer
Is bedankt: 739 keer

Berichtdoor Crackers » vr 03 jun 2016, 17:26

nounake schreef:Nee ik weet niks meer maar ik ging ervan uit dat hij het zelf is ...misschien ben ik mis ?

Naar verluidt zou het zijn kleinzoon zijn van 6 jaar oud :hand:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 697 keer

Berichtdoor lord F. » vr 03 jun 2016, 18:20

Wat maakt het ook uit. :-)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 978 keer

Berichtdoor Nickos » vr 03 jun 2016, 18:22

Crackers schreef:
nounake schreef:Nee ik weet niks meer maar ik ging ervan uit dat hij het zelf is ...misschien ben ik mis ?

Naar verluidt zou het zijn kleinzoon zijn van 6 jaar oud :hand:

Ik zou het meteen geloven ook. Het is alleszins iemand met enorm veel vrije tijd want van zodra de officiële Thuis pagina iets post op Facebook mag je er zeker van zijn dat die pagina binnen het kwartier erop reageert. En die reacties zijn meestal vrij belachelijk en/of kinderachtig (maar dat is natuurlijk maar mijn mening, er zijn duidelijk veel mensen die het leuk vinden).
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 158 keer

Berichtdoor Kwast » vr 03 jun 2016, 21:00

Dat Mark Willems een groot ego heeft is niets nieuws. Luc Bomans en zijn streken wordt geloof ik niet door Mark Willems zelf beheert. Kan het me niet voorstellen althans.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 248 keer
Is bedankt: 366 keer

Berichtdoor flodderke » za 04 jun 2016, 09:05

nounake schreef:Ik lees in een Dag allemaal een interview met Mark W. Ik heb steeds een antipathie gehad voor zijn personnage en als ik zijn interview lees valt het mij op dat de man een wel heel groot ego heeft ! Hij heeft zelf de bijwerkingen van zijn toestand bedacht .....En wij maar denken dat dit alles medisch klopte. :eh:

Hahaha hij heeft die bijwerkingen zelf bedacht ? Het grappigste bericht sinds jaren !
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 49 keer
Is bedankt: 179 keer

Berichtdoor Lazylady » za 04 jun 2016, 11:35

"Dag Allemaal"... Misschien met een korreltje zout nemen?
En denk je echt dat die man zelf zo een FB-pagina beheert? Daar heb ik toch sterk mijn twijfels over....
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor tvx1 » za 04 jun 2016, 15:17

Lazylady schreef:"Dag Allemaal"... Misschien met een korreltje zout nemen?
En denk je echt dat die man zelf zo een FB-pagina beheert? Daar heb ik toch sterk mijn twijfels over....

Mark Willems beheert die account niet alleen niet, hij heeft er gewoon niets mee te maken. Die is overduidelijk door een fan gemaakt. Er bestaat er trouwens zo een van Frank ook.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 432 keer
Is bedankt: 548 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Acteurs/Actrices