satine schreef:Degene die de lotto gewonnen had...
hannanaske schreef:satine schreef:Degene die de lotto gewonnen had...
Moh ja gij! 't Zit bij mij allemaal nogal ver precies.
En dan altijd maar bij die Jana achter de balie zielig doen over de venten.Een héél andere rol en ook een héél andere stijl van serie natuurlijk. Ann Vanderstighelen weet me verdomd goed te verbazen.
heidiw schreef:hannanaske schreef:satine schreef:Degene die de lotto gewonnen had...
En dan altijd maar bij die Jana achter de balie zielig doen over de venten.Een héél andere rol en ook een héél andere stijl van serie natuurlijk. Ann Vanderstighelen weet me verdomd goed te verbazen.
Ook in Zone stad was ze goed. En ze was daar getrouwd met Peter Van Asbroek, en ook Katrien Vandendries deed mee.
Duimelijntje schreef:heidiw schreef:hannanaske schreef:satine schreef:Degene die de lotto gewonnen had...
Ook in Zone stad was ze goed. En ze was daar getrouwd met Peter Van Asbroek, en ook Katrien Vandendries deed mee.
En in Elfenheuvel (op Ketnet) heeft ze ook meegespeeld.
Ze speelde daar een elf, meer bepaald de mentor/ oppas van de elfenprins (gespeeld door Niels Destadasbaeder)
Was ook een heel andere rol
Lazylady schreef:Haha, ik had dat al lang door.Misschien omdat ze in Thuis een compleet andere rol speelt?
Keer terug naar Acteurs/Actrices
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten