Sally-Jane Van Horenbeeck

Re: Sally-Jane Van Horenbeeck

Berichtdoor lord F. » do 17 sep 2015, 00:06

Djenner schreef:Nu in de middagaflevering van Wittekerke zie je Sally Jane als de intellectuele advocate Nathalie. Een totaaaaal ander type dan Peggy. Zeer boeiend voor wie 's middags eens thuis is.

Of voor wie z'n digicorder ook wel eens programmeert. ;)

De afleveringen van nu komen uit 2001. Denk dat Peggy op dat moment op cruiseschepen werkte. :)
Ik meen me te herinneren van een latere aflevering dat haar personage nog iets met Frank gaat beginnen.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 418 keer
Is bedankt: 974 keer

Berichtdoor Djenner » do 17 sep 2015, 11:54

Eerst een one night stand met Jelle, de zoon van Frank. Daarna met Frank. Iets later komt ook haar zus in het verhaal, gespeeld door Veerle Baetens.

Het is vooral interessant om ze iemand te zien spelen die totaal niet op Peggy lijkt. Ze spreekt met "jij" en "je", gebruikt beleefde en intellectuele taal, ze is een echte klassedame, totaal anders gekleed dan Peggy ook en toen nog met langer bruin haar. Was idd de periode dat Peggy op cruise was. Ook de laatste jaren dat Wittekerke succesvol was.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 92 keer

Berichtdoor frankbomans » do 17 sep 2015, 16:25

Amai, ik verschoot ook toen ik ze zag! Ik ga de afleveringen nu voor het eerst zien, ik ben echt wel benieuwd :)
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 31 keer
Is bedankt: 29 keer

Berichtdoor Djenner » do 17 sep 2015, 17:28

Vandaag op het strand zag ze er casual uit, in de vorige ( en volgende) afleveringen zie je ze vaak in maatpakje, echt zo'n rijke klassedame, meer een ideale schoondochter van Marianne dan de dochter van Rosa.

Ken trouwens een familie en vtm-kijker die onlangs bij mij was en een fragment van "thuis" zag. Hij had nog nooit van Peggy gehoord, maar wel van Nathalie uit Wittekerke. Ze heeft een kleine drie jaar meegedaan in Wittekerke.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor jessie V. » do 17 sep 2015, 18:46

Deze dingen zou je eens onder de neus moeten kunnen duwen van mensen die een acteur/actrice zo met haar/zijn rol vereenzelvigen dat ze bedreigingen gaan sturen of op straat uit gaan schelden, zoals Camilia Blereau geregeld overkomt.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1653 keer
Is bedankt: 1432 keer

Berichtdoor Djenner » vr 18 sep 2015, 18:31

Grappig hoe het personage in Wittekerke vandaag uitpakte met haar liefde voor de betere kunst en klassieke muziek en haar lievelingsarea's beschreef. Peggy had er al lang ambras mee.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor Caligula » ma 07 dec 2015, 19:45

Moderator bericht:
Spoilers enkel en alleen in de spoilertopics!

:text-thankyouyellow:
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 897 keer
Is bedankt: 2232 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor mysticia » di 26 jan 2016, 10:37

Djenner schreef:Grappig hoe het personage in Wittekerke vandaag uitpakte met haar liefde voor de betere kunst en klassieke muziek en haar lievelingsarea's beschreef. Peggy had er al lang ambras mee.

Jammer dat je 2 personages geen kennis met elkaar kan laten maken he ;)
mysticia
Nog geen rang

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 14 keer

Berichtdoor mysticia » di 26 jan 2016, 10:41

Haar net even op wikipedia opgezocht, wist niet dat ze met een familie acteur getrouwd was. Naar welk van beide series zouden zij s avonds kijken? :p
mysticia
Nog geen rang

Berichtdoor annekeHU » di 26 jan 2016, 11:41

mysticia schreef:Haar net even op wikipedia opgezocht, wist niet dat ze met een familie acteur getrouwd was. Naar welk van beide series zouden zij s avonds kijken? :p

Haar man (Robert de la Haye) heeft ook in Thuis gespeeld, ( ik dacht in seizoen 18/19). Hij speelde de rol van Axel, en was Peggy 's minnaar, al heeft hij haar (na het einde van de relatie) verkracht. Het was omdat hij terug vrij was, dat Peggy een busje peperspray op zak had, en toen Kasper dan de Noorderzon binnenkwam( terwijl zij dacht dat het Axel was) spoot ze het goedje in Kaspers ogen, met de fatale gevolgen.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 283 keer
Is bedankt: 407 keer

Berichtdoor lord F. » di 26 jan 2016, 12:36

mysticia schreef:Haar net even op wikipedia opgezocht, wist niet dat ze met een familie acteur getrouwd was. Naar welk van beide series zouden zij s avonds kijken? :p

Ben je gebrandmerkt als Familie-acteur als je daar ooit eens meespeelde? :mrgreen:
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor mysticia » wo 27 jan 2016, 22:17

lord F. schreef:

Ben je gebrandmerkt als Familie-acteur als je daar ooit eens meespeelde? :mrgreen:

Wat mij betreft niet ;)
Er stond gewoon op wiki sally is getrouwd met Familie-acteur blablabla
mysticia
Nog geen rang

Berichtdoor Djenner » vr 29 jan 2016, 17:07

Ik zag haar nu al enkele keren 's middags als Nathalie in Wittekerke en ook al herken je haar goed. Je denkt nooit aan Peggy, ze kan dus totaal iemand anders zijn terwijl ik bij vele acteurs toch het gevoel heb dat ze constant hetzelfde personage spelen.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor lord F. » za 30 jan 2016, 18:36

Djenner schreef:Ik zag haar nu al enkele keren 's middags als Nathalie in Wittekerke en ook al herken je haar goed. Je denkt nooit aan Peggy, ze kan dus totaal iemand anders zijn terwijl ik bij vele acteurs toch het gevoel heb dat ze constant hetzelfde personage spelen.

Dat laatste ligt eraan hoe lang ze die rol gespeeld hebben zeker?
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Djenner » zo 31 jan 2016, 00:07

Ik vind bv. Andrea Croonenberghs altijd Andrea Croonenberghs, of ze nu acteert, presenteert of omroept. Heb nooit het gevoel dat ik twee verschillende mensen, karakters zie en dat merk ik bij Sally nu wel. Ze speelde toch bijna drie jaar Nathalie en ook al zie je dat zij het is, je hebt er nooit dat Peggygevoel bij omdat het een heel ander personage is.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

VorigeVolgende

Keer terug naar Acteurs/Actrices