Thuis-acteurs in het echt

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Foruminfo
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.

Re: Thuis-acteurs in het echt

Berichtdoor lord F. » za 13 feb 2016, 12:25

RWSBfan schreef:Bwah,eisen is rekbaar begrip,wou gewoon doelen op:Thuisdagen dienen om op de foto te gaan,meer nog dan als je 'n acteur lastig valt in de supermarkt bv 8)

Dan zijn de acteurs de slaafjes van de fans? :razz:
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 984 keer

Berichtdoor ikke » za 13 feb 2016, 13:06

lord F. schreef:
RWSBfan schreef:Bwah,eisen is rekbaar begrip,wou gewoon doelen op:Thuisdagen dienen om op de foto te gaan,meer nog dan als je 'n acteur lastig valt in de supermarkt bv 8)

Dan zijn de acteurs de slaafjes van de fans? :razz:

Vaneigens!
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1529 keer
Is bedankt: 1453 keer

Berichtdoor hannanaske » za 13 feb 2016, 14:52

Dat vind ik trouwens ook. Op zo'n thuisdag zitten die acteurs daar toch in functie van de serie?
Dat is volgens mij net hetzelfde als je naar een cd-voorstelling gaat en geen handtekening kan vragen aan de artiest in kwestie. Of dat je naar de boekenbeurs gaat en de auteur die daar zit niet mag vragen om je boek te signeren. :lol:

Maar ik vermoed dat sommige diehard fans ook te ver kunnen gaan. Bv's aanklampen op een terrasje, in de winkel, op reis,.... zou ik echt NOOIT doen!
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor lord F. » za 13 feb 2016, 15:45

hannanaske schreef:Of dat je naar de boekenbeurs gaat en de auteur die daar zit niet mag vragen om je boek te signeren. :lol:

Als er teveel volk staat aan te schuiven ga ik daar wel geen moeite voor doen hoor. :) Ik ga niet naar de Boekenbeurs om handtekeningen te verzamelen. :whistle:

Moderator bericht:
En dan nu terug ontopic graag :mrgreen:
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 984 keer

Berichtdoor nounake » vr 26 feb 2016, 08:23

Gisterenavond keek in toevallig even naar VanGils &gasten enVanya Wellens met één van de scenaristen waren aanwezig . Zo fantastisch zoals de actrice de laatste gebeurtenis in Thuis beschreef en hoe ze zelfs in tranen was toen ze een opname van verleden vrijdag afspeelden ! Zo echt en begrijpelijk als zij overkwam zo nonsens vond ik de uitleg van de scenarist die haar vergezelde maar dat is persoonlijk natuurlijk .
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5638 keer
Is bedankt: 749 keer

Berichtdoor RWSBfan » vr 26 feb 2016, 08:34

Vanya heeft met mijn nicht nog samen gespeeld in een theatergezelschap in de buurt.Ik maakte haar er attent op tijdens een Thuisdag en ze zei me dat ik wat gelijk op mijn nicht. :-? Erg goede actrice!
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 19 keer

Berichtdoor Prieeltje » ma 18 apr 2016, 09:46

Zondag gaan ontbijten in De Kaai in Boom en Michiel De Meyer (Arne) zat daar ook met zijn ouders, grootouders, zus en (ik denk) vriendin.
Hij had nogal veel praat vond ik, en leek zich er wel wat van bewust dat er mensen hem misschien zouden kunnen herkennen nu hij een thuisacteur is ;)
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 38 keer
Is bedankt: 67 keer

Berichtdoor LeWallon » za 23 apr 2016, 13:50

Prieeltje schreef:Zondag gaan ontbijten in De Kaai in Boom en Michiel De Meyer (Arne) zat daar ook met zijn ouders, grootouders, zus en (ik denk) vriendin.
Hij had nogal veel praat vond ik, en leek zich er wel wat van bewust dat er mensen hem misschien zouden kunnen herkennen nu hij een thuisacteur is ;)

Ze zijn afkomstig uit die regio denk ik. Ik heb nog met zijn zus op school gezeten.
LeWallon
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor martha » do 25 aug 2016, 16:56

Gisteren stond Jeannine "ons Jenny" aan de start van de 2de wandeldag van de vierdaagse/ijzer in Diksmuide. En wat was ze goedlachs ! Poseerde gewillig met iedereen op de foto en riep iedereen op haar jenny'ke toon na "en veel drinken hé mannekes" :lol: Ik vind dat Jeannine in het echt veel slanker toont dan op TV. Kan komen omdat ze een gebloemde jurk aan had en niet die Jenny kleren. Alleen haar schoeisel :shock: Daar had ik meer van verwacht maw ik dacht zo'n actrice zal toch een gekleed schoentje aanhebben maar neen het waren schoenen die zelfs de oma's van 80 jaar niet meer dragen de dag van vandaag. Later was ze ook aanwezig op de duitse begraafplaats in Vladslo en ook daar poseerde ze spontaan mee op de foto's. Na de plechtigheid wel te verstaan (heb ik uit goede bron, mijn eigen dochter :mrgreen: ) Maar toen vond ons Jeannine, na al die goede raad die ze gegeven had, het toch tijd om er zelf ene te gaan drinken :lol:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 399 keer
Is bedankt: 566 keer

Berichtdoor Kwast » ma 29 aug 2016, 18:12

Ik heb ooit Bert Cosemans gespot in Antwerpen. Hij ging naar de Zeeman. Ik wist niet dat jullie die winkel ook hebben. Is al wel heel lang geleden.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 259 keer
Is bedankt: 382 keer

Berichtdoor jessie V. » wo 14 sep 2016, 08:24

Christophe Haddad op het Filmfestival in Vlissingen. Claudia Cardinale liep daar ook ergens rond.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1714 keer
Is bedankt: 1494 keer

Berichtdoor nounake » zo 27 nov 2016, 07:54

Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics!!!!!!!

.
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5638 keer
Is bedankt: 749 keer

Berichtdoor johan1969 » zo 27 nov 2016, 09:29

Ik heb 'Frank' eens gezien op t Mas met zijn kleinkind. Ik respecteer hem heel hard voor zijn werk voor Gaia, maar ik heb niks tegen hem gezegd. Dat is privétijd.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 68 keer

Berichtdoor martha » vr 04 aug 2017, 17:33

maandag 17 juli jl stond ik naast Emma aan de security in Brussels Airport (Zaventem). Heb haar niet gevraagd naar waar ze op reis ging. :smile:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 399 keer
Is bedankt: 566 keer

Vorige

Keer terug naar Acteurs/Actrices