Crackers schreef:Cois terug in Thuis zou wel leuk zijn nadat ik hem zondag terug zag in Professor T. Was daar ook niet eens sprake van een tijd geleden?
Nickos schreef:Crackers schreef:Cois terug in Thuis zou wel leuk zijn nadat ik hem zondag terug zag in Professor T. Was daar ook niet eens sprake van een tijd geleden?
Steph Goossens zou direct ja zeggen maar de VRT heeft blijkbaar absoluut geen plannen in die richting. Ze zullen het misschien nog steeds niet zo tof vinden dat hij indertijd zijn populaire rol opgaf om voor VT4 te gaan werken. Iets dat hij zich volgens mij ondertussen wel beklaagt, een succes kon je dat niet noemen.
lord F. schreef:Steph Goossens zou direct ja zeggen maar de VRT heeft blijkbaar absoluut geen plannen in die richting. Ze zullen het misschien nog steeds niet zo tof vinden dat hij indertijd zijn populaire rol opgaf om voor VT4 te gaan werken. Iets dat hij zich volgens mij ondertussen wel beklaagt, een succes kon je dat niet noemen.
Caligula schreef:Nu we daar toch over bezig zijn: ik heb gehoord dat Lien Van De Kelder (ex Sofie van Thuis) zou opduiken in Familie. Echt?
lord F. schreef:Zijn tweelingbroer kan nog opduiken.
ikke schreef:lord F. schreef:Zijn tweelingbroer kan nog opduiken.
Laat maar, we hadden al eens een dubbelganger, dat ligt in dezelfde lijn, en werd niet echt geapprecieerd, zeker niet door ikke.
lord F. schreef:ikke schreef:lord F. schreef:Zijn tweelingbroer kan nog opduiken.
Laat maar, we hadden al eens een dubbelganger, dat ligt in dezelfde lijn, en werd niet echt geapprecieerd, zeker niet door ikke.
Het was ook niet echt serieus bedoeld.tja, alleen Eigen Kweek kwam nog mooi weg met een tweelingbroer en dan nog.
Keer terug naar Acteurs/Actrices
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast