Bravo voor de acteur/actrice, al dan niet met getuigschrift.
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
-
- Poster rang 5
- x 817
- x 1279
Christophe "Bobbie" Haddad voor de zeer geloofwaardige woedeuitbarsting tegen Lowie.
3 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 24
- x 254
'Viv' doet het heel goed in Celebrity Masterchef Vlaanderen, net zoals Boris en Bent Van Looy.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1493
- x 2254
Proficiat Raf en mama van Josse en het nieuwe spruitje Jul! ♥
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230911_92299650
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230911_92299650
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Ik wou gewoon even zeggen dat ik Tine Priems evolutie in Thuis echt geweldig vind. Haar scene tegenover Bob in de laatste aflevering was geweldig geacteerd!
Ik begrijp stilaan wel waarom ze als student een chouchouke van Leah Thys was.
Ik begrijp stilaan wel waarom ze als student een chouchouke van Leah Thys was.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1493
- x 2254
Bravo voor alle acteurs en actrices die elke dag opnieuw het beste van zichzelf geven om het kijken naar Thuis toch nog een beetje aangenaam te maken.
Als het aan de verhaallijnen alleen lag, had ik al een tijdje geleden afgehaakt.
Dus voor de mensen die het kijken toch nog de moeite waard maken - hen valt niets te verwijten.
Als het aan de verhaallijnen alleen lag, had ik al een tijdje geleden afgehaakt.
Dus voor de mensen die het kijken toch nog de moeite waard maken - hen valt niets te verwijten.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1072
- x 1485
- Contacteer:
Heb daar ook al aan gedacht. Ze moeten toch ook eens de wenkbrauwen fronsen als ze het script lezen! Hoe ongeloofwaardig ze zullen overkomen en er toch energie en moeite instoppen om het voor ons goed te vertolken. Misschien zou het niet slecht zijn om hen eens te vragen: welke richting zie je jouw personage uitgaan??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Bwa, als je zo bedenkt dat het verhaal van de dubbelganger van Frank, Manfred, kwam van Pol Goossen zelf...daffy duck schreef: ↑wo 24 jan 2024, 16:33Heb daar ook al aan gedacht. Ze moeten toch ook eens de wenkbrauwen fronsen als ze het script lezen! Hoe ongeloofwaardig ze zullen overkomen en er toch energie en moeite instoppen om het voor ons goed te vertolken. Misschien zou het niet slecht zijn om hen eens te vragen: welke richting zie je jouw personage uitgaan??
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3254
- x 1602
Oei... Da's wel een leuk weetje!
Inclusief dat Duits accent?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2251
- x 189
Ik vind de juiste plaats niet maar zet het dan maar hier vermits Yasmine toch gelinkt is aan peter . Wat is die kleine Yasmine een pracht van een jong meisje aan 't worden en wat een goeie actrice ! zo natuurlijk dat ze haar rol speelt !
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Edit: Bericht even verplaatst; hier hoort dat goed thuis, bij de complimentjes aan de acteurs
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1072
- x 1485
- Contacteer:
Bravo voor onze Frank (Pol Goossens). Wat een fijne man toch! Hem deze morgen gehoord op radio2i.v.m. de adoptie van honden! Heel goed dat hij dit even toelichtte en in de media bracht!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 817
- x 1279
Chapeau voor alle jonge acteurs die betrokken zijn bij de fysieke aanval op Therese. Zeker voor de acteur die Rayan vertolkt want wellicht zal die een hoop bagger over zich krijgen. Hopelijk worden deze jonge mensen hier goed in begeleid want het is niet omdat je een kl**tzak speelt dat je het ook bent.
3 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1493
- x 2254
Chapeau voor Karin Tanghe!
Ik was al langer fan van haar, maar hoe ze de rol van Veerle speelde.. zo sereen, zo tastbaar echt...
Een dikke pluim.
Ik was al langer fan van haar, maar hoe ze de rol van Veerle speelde.. zo sereen, zo tastbaar echt...
Een dikke pluim.
2 x