Banner Forum

Plaats hier al je creaties over thuis zoals screenshots, filmpjes, collages, gedichtjes, bewerkte afbeeldingen,... die je zelf gemaakt hebt en niet zomaar van Internet gehaald.

Banner Forum

Berichtdoor Jolanda_tje » do 24 jan 2013, 01:38

Hey,

De banner(topfoto) van het forum de foto vind ik zelf persoonlijk verouderd Katrien en Paulien zijn weg? En er ontbreken veel acteurs. Ik zat te denken als de beheerders nu een wedstrijd organiseren om een nieuwe banner te ontwerpen. Dat iedereen hun inzendingen kunnen plaatsen en dat de beheerders dan zelf beslissen of ze de banner aanpassen.

Het is natuurlijk maar een idee :-)

Met vriendelijke groeten
Jolanda_tje
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 3 keer

Re: Banner Forum

Berichtdoor Matthi » do 24 jan 2013, 17:25

Het is in principe wel een goed idee. Een nieuw banner is altijd welkom. Ik ben zelf helaas niet zo handig in het maken van die dingen ...
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via twitter en facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Matthi
Administrator
Administrator
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor Sans » zo 02 jun 2013, 00:48

Ik kan anders wel redelijk met Photoshop overweg.. Ik wil het dan wel is proberen. Als die verandering van banner nog steeds gewenst is ;)
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 57 keer
Is bedankt: 61 keer

Berichtdoor Lazylady » zo 02 jun 2013, 13:13

Matthi schreef:Het is in principe wel een goed idee. Een nieuw banner is altijd welkom. Ik ben zelf helaas niet zo handig in het maken van die dingen ...

Hoe is de huidige banner er dan gekomen?
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 789 keer

Berichtdoor Sans » ma 03 jun 2013, 15:49

Hoe dan ook, een nieuwe groepsfoto vinden zal niet evident zijn. Tenzij iemand er eentje heeft waar ze echt allemaal op staan want anders heeft het weinig nut.. Dan zullen het afzonderlijke foto's worden.
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Het huis » wo 05 jun 2013, 14:48

Afgelopen maandag stond er een foto van Thuis met de hele cast op Facebook. Alleen Femke ontbreekt dan. Het was een groepsfoto van de Thuisdag afgelopen jaar.
Het huis

Berichtdoor Sans » wo 05 jun 2013, 23:44

Juist. Wel jammer van Femke..
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Matthi » vr 07 jun 2013, 13:21

Sans schreef:Ik kan anders wel redelijk met Photoshop overweg.. Ik wil het dan wel is proberen. Als die verandering van banner nog steeds gewenst is ;)

We zijn altijd nog op zoek naar een nieuwe header, ook voor de thuisfansite. Een groepsfoto vinden is bijna onmogelijk. De foto's die er zijn, zoals die op facebook, is helemaal niet zo scherp. Ik heb deze ooit gemaakt met een foto die op een.be stond. Individuele (of foto's per 2) kan natuurlijk ook. We hebben een tijd gehad dat de reader random werd gekozen uit een stuk of 5 verschillende bij elk bezoek. Dat is natuurlijk ook wel leuk.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via twitter en facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Matthi
Administrator
Administrator
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor Branaaa » vr 07 jun 2013, 21:30

Ahnjaa... dat zou wel tof zijn :D ik zal morgen, als het goed is, proberen ies ik elkaar te flansen :)
Branaaa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 4 keer

Berichtdoor Sans » wo 19 jun 2013, 18:15

Matthi schreef:
Sans schreef:Ik kan anders wel redelijk met Photoshop overweg.. Ik wil het dan wel is proberen. Als die verandering van banner nog steeds gewenst is ;)

We zijn altijd nog op zoek naar een nieuwe header, ook voor de thuisfansite. Een groepsfoto vinden is bijna onmogelijk. De foto's die er zijn, zoals die op facebook, is helemaal niet zo scherp. Ik heb deze ooit gemaakt met een foto die op een.be stond. Individuele (of foto's per 2) kan natuurlijk ook. We hebben een tijd gehad dat de reader random werd gekozen uit een stuk of 5 verschillende bij elk bezoek. Dat is natuurlijk ook wel leuk.

Wel ja ik zal is rondkijken voor foto's.. en zien wat ik zou kunnen maken.. wss met individuele foto's want die groepsfoto is inderdaad nogal moeilijk.. Random banner bij elk bezoek is een goed idee trouwens.. :) Ohja moet die header dezelfde grootte (afmetingen) hebben als de huidige?
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Branaaa » wo 14 aug 2013, 15:57

er is toch een mooie groepsfoto nu? op de facebook pagina van thuis zelf? :razz:
Branaaa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 4 keer

Keer terug naar Creatief