Snapshots

Plaats hier al je creaties over thuis zoals screenshots, filmpjes, collages, gedichtjes, bewerkte afbeeldingen,... die je zelf gemaakt hebt en niet zomaar van Internet gehaald.

Re: Snapshots

Berichtdoor tvx1 » zo 17 feb 2013, 19:02

Crackers schreef:
Matthi schreef:Oei Oei, geen snapshots meer :( ?

Ik had het mij ook al afgevraagd, maar ik dacht als video's niet meer mogen van de VRT, mogen foto's dan nog wel? Want eigenlijk is een video een aaneenschakeling van foto's en zijn de twee gelijk aan elkaar, toch? Stel dat je 100.000 foto's na elkaar plaatst is dat toch gelijk aan 1 aflevering? Mag het ene dan wel en het andere niet of is er geen duidelijkheid over?

Neen, een video is niet hetzelfde als een aaneenschakeling van foto's, want bij een video zit er naast de beelden ook geluid en daar uit voortkomend muziek. En daar zit weer een apart auteursrecht op. En daar ligt het probleem
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Berichtdoor ThomSten » ma 18 feb 2013, 21:59

*______*
Laatst bijgewerkt door ThomSten op di 26 feb 2013, 22:49, in totaal 1 keer bewerkt.
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor ThomSten » di 26 feb 2013, 22:48

Topic dood, vanaf heden zijn de snapshots te bekijken via https://www.facebook.com/Thuisfansite , wat het veel simpeler en overzichtelijker maakt.
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 0 keer

Vorige

Keer terug naar Creatief