An Vanderstighelen zwanger

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Foruminfo
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!

An Vanderstighelen zwanger

Berichtdoor satine » zo 09 dec 2018, 18:43

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181208_04018923

Het kindje wordt in het voorjaar verwacht.
Op welke manier de zwangerschap van An in de reeks wordt ingepast, zullen de kijkers later kunnen ontdekken.
De makers van Thuis hebben het toekomstige verhaal aangepast zodat ze in alle rust van dit mooie moment kan genieten.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 3996 keer

Re: An Vanderstighelen zwanger

Berichtdoor martha » zo 09 dec 2018, 19:05

Kan zij direct al zwangerschapsverlof vragen bij Boowie :lol:

Maar ik had ergens deze week er al op gelet "Sam" bolle kaaksjes kreeg en ook haar boezem en bovenarmen voller waren. En ik had nog willen vragen ergens op het Thuisforum of het nu mode is van wijdvallende kledij.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 512 keer
Is bedankt: 822 keer

Berichtdoor ikke » ma 10 dec 2018, 15:47

martha schreef:Kan zij direct al zwangerschapsverlof vragen bij Boowie :lol:

Maar ik had ergens deze week er al op gelet "Sam" bolle kaaksjes kreeg en ook haar boezem en bovenarmen voller waren. En ik had nog willen vragen ergens op het Thuisforum of het nu mode is van wijdvallende kledij.

't Was mij ook al opgevallen dat ze precies helemaal wat boller was geworden. Ik verschiet dus helemaal niet van dit nieuws. Maar 'k hou mijn hart vast voor de komende verhaallijn(en).
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1920 keer
Is bedankt: 1814 keer

Berichtdoor eviva » ma 10 dec 2018, 19:04

ikke schreef:

't Was mij ook al opgevallen dat ze precies helemaal wat boller was geworden. Ik verschiet dus helemaal niet van dit nieuws. Maar 'k hou mijn hart vast voor de komende verhaallijn(en).

Dat is wel straf dat jullie dat al zien.
De baby wordt in het voorjaar verwacht. Dan is ze nu een maand of 3-4 en tijdens de opnames van deze uitzendingen nog minder.
eviva
Nog geen rang

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor ikke » ma 10 dec 2018, 23:52

eviva schreef:
ikke schreef:

Dat is wel straf dat jullie dat al zien.
De baby wordt in het voorjaar verwacht. Dan is ze nu een maand of 3-4 en tijdens de opnames van deze uitzendingen nog minder.

Wij zijn dan ook ervaringsdeskundigen,hé?!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1920 keer
Is bedankt: 1814 keer

Berichtdoor satine » di 11 dec 2018, 10:28

eviva schreef:Dat is wel straf dat jullie dat al zien.

Kijk eens naar de aflevering van vrijdag - op 21:15
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/thuis/24/thuis-s24a4519/
Als dat geen beginnend buikje is...
En het voorjaar begint op 20 maart, dus als ze rond die tijd al moet bevallen is ze nu bijna 6 maanden zwanger, niet 3 à 4
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 3996 keer

Berichtdoor martha » di 11 dec 2018, 18:24

Ook niet vergeten dat al de opnames op verschillende tijdstippen zijn en dat ze niet chronologisch worden uitgezonden. Zo kan het zijn dat hetgene dat we vandaag zien misschien veel vroeger is opgenomen dan hetgene dat zij ons morgen laten zien. Bij deze, toen ik het nieuws las dat An zwanger was, verwonderde het me niet. Daarom misschien ook die onverwacht carriere switch die Sam maakt van de withoeve naar Bowie.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » vr 14 dec 2018, 14:13

En gisteren hebben we het "beginnend" buikje heel goed kunnen zien (in de scène met Tim en Hannah). Daarna werd er zoals destijds met "Judith" en "Femke" met de lange sjaals gewerkt.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » vr 14 dec 2018, 16:29

martha schreef:En gisteren hebben we het "beginnend" buikje heel goed kunnen zien (in de scène met Tim en Hannah). Daarna werd er zoals destijds met "Judith" en "Femke" met de lange sjaals gewerkt.

Inderdaad... Lange sjaals, openhangende jassen, losse shirts, enz.
Maar meestal krijgen ze het toch niet in alle scènes helemaal verstopt, zeker niet na verloop van tijd :mrgreen:
Ook ik twijfelde al een tijdje en voor mij was het dus ook niet echt een verrassing. ;)
Wel superleuk nieuws voor An, hopelijk geniet ze van haar zwangerschap :thumbup:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4240 keer
Is bedankt: 2659 keer

Keer terug naar Spoilers