Spoilers van 03-12 t/m 07-12

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Foruminfo
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!

Spoilers van 03-12 t/m 07-12

Berichtdoor Thuisforum » vr 23 nov 2018, 11:22

Aflevering 4515 - 03.12.2018
Judith is druk in de weer voor haar dochter. Boowie krijgt er een nieuwe klant bij, maar dat zorgt toch voor enige onrust bij Lowie. Sam twijfelt nog teveel om een beslissing te kunnen nemen. Adil zoekt steun bij Waldek.

Aflevering 4516 - 04.12.2018
De discussie laait op tussen Bob en Lowie. De afspraak tussen Femke en Judith dreigt in het water te vallen. Eddy toont zijn goed hart. Tom wordt aangenaam verrast. Kobe heeft een origineel idee bedacht om Rosa en Steven te verrassen.

Aflevering 4517 - 05.12.2018
Tim heeft zijn handen vol met een nieuwe zaak. Tom en Dries kunnen het steeds beter met elkaar vinden, dik tegen de zin van Karin. Eddy is nerveus voor zijn etentje. Sam en haar broer zijn het oneens over Joren.

Aflevering 4518 - 06.12.2018
De Sint is in het land. Ten huize Judith wordt het zeer gezellig. Adil geeft Paulien een speciaal cadeautje. Rosa en Steven moeten toch even slikken wanneer ze de verrassing van Kobe van naderbij bekijken. Tamara is getuige in de zaak waar Tim mee bezig is.

Aflevering 4519 - 07.12.2018
De angst slaat Paulien om het hart. Sam verneemt minder goed nieuws. Tamara bijt van zich af, maar voor haar is de maat vol. Steven, Rosa en Kobe gaan samen op stap. Er zijn sollicitaties aan de gang bij Boowie.

Bron: Showbizzsite
Gebruikers-avatar
Thuisforum
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 50 keer
Is bedankt: 131 keer

Re: Spoilers van 03-12 t/m 07-12

Berichtdoor Tiboko » vr 23 nov 2018, 12:05

Thuisforum schreef:. Sam verneemt minder goed nieuws.

Bron: Showbizzsite

Waarschijnlijk is Bill weer aan het drinken geslagen.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 178 keer

Berichtdoor tisaltijdiets » za 24 nov 2018, 14:37

Sollicitaties bij Boowie?
Ik vind het een klein beetje onrealistsich dat ze als start-up al van bij de start een groot kantoor kunnen huren, dure events kunnen organiseren en personeel kunnen aannemen zonder echt veel werk te hebben.
tisaltijdiets
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor martha » za 24 nov 2018, 18:39

Tim heeft zijn handen vol met een nieuwe zaak : terug een diefstal ? Terug een overval, al dan niet met gewonden ? Of is er iets gebeurd in de Frens want voor donderdag staat er dat Tamara getuige is van de zaak waar Tim mee bezig is. :denk:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 493 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor linniethepooh » di 27 nov 2018, 09:44

tisaltijdiets schreef:Sollicitaties bij Boowie?
Ik vind het een klein beetje onrealistsich dat ze als start-up al van bij de start een groot kantoor kunnen huren, dure events kunnen organiseren en personeel kunnen aannemen zonder echt veel werk te hebben.

Inderdaad, ik zei net hetzelfde tegen mijn man. En de Withoeve, is dat nu geen hotel? Je ziet daar nooit mensen aan de tafel zitten, of van de trap komen, of op het erf wandelen, er staat nooit niemand achter de toog... En 's morgens hebben ze tijd om gezellig samen in de keuken te ontbijten. Moet er dan geen eten klaargemaakt worden voor de hotelgasten? En waar is diene kleinen altijd? Ik heb er twee en die lopen constant rond mij. Vic'ske moet wel een heel braaf manneke zijn als hij heel de dag door slaapt in zijn bedje! :yup: :lol: Taxi Lev ook: soms rijdt er maar 1 chauffeur. Een taxibedrijf met 1 chauffeur... dat is in de praktijk ondenkbaar denk ik.
linniethepooh
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 9 keer

Berichtdoor satine » di 27 nov 2018, 10:37

linniethepooh schreef:Vic'ske moet wel een heel braaf manneke zijn als hij heel de dag door slaapt in zijn bedje!

Die gaat naar de crèche - al een hele tijd.
Zodat mama en papa hun handen vol hebben om niks te doen. :mrgreen:

Persoonlijk ben ik meer voor de suggestie dat ze het druk hebben dan dat het er vol houterige figuranten loopt.
Want welk event er ook gehouden wordt, als het voor de verhaallijnen niet belangrijk is, is dat maar schermvulling.
En de Withoeve is geen hotel, maar een B&B.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1722 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor vdbemdsa » wo 28 nov 2018, 16:10

Tamara getuige in nieuwe zaak. Dat van Dries met die dossiers gaat uitkomen
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 30 keer

Berichtdoor tvx1 » zo 02 dec 2018, 23:30

satine schreef:
linniethepooh schreef:Vic'ske moet wel een heel braaf manneke zijn als hij heel de dag door slaapt in zijn bedje!

Die gaat naar de crèche - al een hele tijd.
Zodat mama en papa hun handen vol hebben om niks te doen. :mrgreen:

Persoonlijk ben ik meer voor de suggestie dat ze het druk hebben dan dat het er vol houterige figuranten loopt.
Want welk event er ook gehouden wordt, als het voor de verhaallijnen niet belangrijk is, is dat maar schermvulling.
En de Withoeve is geen hotel, maar een B&B.

Nee de Withoeve is geen B&B. De Zus&Zo was dat, maar die bestaat niet meer. De Withoeve is een evenementenlocatie waar je eventueel ook overnachtingen kan boeken.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor martha » wo 05 dec 2018, 13:32

martha schreef:Tim heeft zijn handen vol met een nieuwe zaak : terug een diefstal ? Terug een overval, al dan niet met gewonden ? Of is er iets gebeurd in de Frens want voor donderdag staat er dat Tamara getuige is van de zaak waar Tim mee bezig is. :denk:

Ik denk dat Tamara Dries zal aanwijzen als de belager van Frank. Maar persoonlijk denk ik niet dat het Dries is die Frank heeft aangevallen want ik meende in een flits een blank gezicht te zien. Bill is het ook niet (postuur) dus ik vrees jammer genoeg dat het wel eens Lander kan zijn want die weet dat Simonne in de USA zit maar niet dat Frank teruggekeerd is.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Tiboko » wo 05 dec 2018, 22:28

martha schreef:Tim heeft zijn handen vol met een nieuwe zaak : terug een diefstal ? Terug een overval, al dan niet met gewonden ? Of is er iets gebeurd in de Frens want voor donderdag staat er dat Tamara getuige is van de zaak waar Tim mee bezig is. :denk:

martha schreef:Ik denk dat Tamara Dries zal aanwijzen als de belager van Frank. Maar persoonlijk denk ik niet dat het Dries is die Frank heeft aangevallen want ik meende in een flits een blank gezicht te zien. Bill is het ook niet (postuur) dus ik vrees jammer genoeg dat het wel eens Lander kan zijn want die weet dat Simonne in de USA zit maar niet dat Frank teruggekeerd is.

Leander is inderdaad dé topkandidaat. Hij is ook een van de weinigen die wist dat Frank daar bij die kaasboer altijd cash geld kreeg. Vraag is of hij ook iets met de moord op onze Chinees te maken heeft. Ook daarvan wist hij dat die veel geld op zak had.

Die nieuwe zaak van Tim is natuurlijk gewoon dat hij na de verdachtmaking door Frank moet gaan checken of Dries eventueel een alibi heeft voor de nacht van de overval. Wellicht zal Tamara hem die wel geven.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 178 keer

Berichtdoor vdbemdsa » do 06 dec 2018, 12:15

Tiboko schreef:

martha schreef:Ik denk dat Tamara Dries zal aanwijzen als de belager van Frank. Maar persoonlijk denk ik niet dat het Dries is die Frank heeft aangevallen want ik meende in een flits een blank gezicht te zien. Bill is het ook niet (postuur) dus ik vrees jammer genoeg dat het wel eens Lander kan zijn want die weet dat Simonne in de USA zit maar niet dat Frank teruggekeerd is.

Leander is inderdaad dé topkandidaat. Hij is ook een van de weinigen die wist dat Frank daar bij die kaasboer altijd cash geld kreeg. Vraag is of hij ook iets met de moord op onze Chinees te maken heeft. Ook daarvan wist hij dat die veel geld op zak had.

Die nieuwe zaak van Tim is natuurlijk gewoon dat hij na de verdachtmaking door Frank moet gaan checken of Dries eventueel een alibi heeft voor de nacht van de overval. Wellicht zal Tamara hem die wel geven.

Tamara kan dan enkel maar zeggen dat ze Dries heeft zien binnen komen 's nachts (of 'smorgens, weet ik niet juist), met een donkere gilet met kap, dus dat is niet zo een goed alibi he!
vdbemdsa
Nog geen rang

Berichtdoor Christel » do 06 dec 2018, 14:23

vdbemdsa schreef:Tamara kan dan enkel maar zeggen dat ze Dries heeft zien binnen komen 's nachts (of 'smorgens, weet ik niet juist), met een donkere gilet met kap, dus dat is niet zo een goed alibi he!

Inderdaad, ze vroeg zich ook hardop af waar hij op zo'n vreemd tijdstip nog vandaan kwam. Het leek inmiddels op z'n minst al richting de morgen te lopen, en hij was ook te laat op kantoor, hè?
Allemaal geen goede voortekenen... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4058 keer
Is bedankt: 2573 keer

Berichtdoor vdbemdsa » do 06 dec 2018, 14:30

Christel schreef:
vdbemdsa schreef:Tamara kan dan enkel maar zeggen dat ze Dries heeft zien binnen komen 's nachts (of 'smorgens, weet ik niet juist), met een donkere gilet met kap, dus dat is niet zo een goed alibi he!

Inderdaad, ze vroeg zich ook hardop af waar hij op zo'n vreemd tijdstip nog vandaan kwam. Het leek inmiddels op z'n minst al richting de morgen te lopen, en hij was ook te laat op kantoor, hè?
Allemaal geen goede voortekenen... ;)

Denk toch alleen maar om ons op verkeerd spoor te zetten
vdbemdsa
Nog geen rang

Berichtdoor satine » do 06 dec 2018, 15:16

Ik denk ook dat ze proberen om ons op een verkeerd spoor te zetten.
Maar als alibi voor Dries is dit niet in zijn voordeel.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1722 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor martha » do 06 dec 2018, 15:36

En alhoewel ik Dries helemaal niet moet hebben, denk ik niet dat hij de inbreker is. En heeft Frank ook niet de handschoenen herkend ? Stel dat Dries Frank een lesje wou leren, welk nut had dan die carjacking ? Dries kende Frank toch helemaal niet. Hij is er maar pas deze week achtergekomen dat Frank de vader is van Kaat.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Volgende

Keer terug naar Spoilers