wat zal er allemaal gebeuren op 14 juni 2018 ?

Re: wat zal er allemaal gebeuren op 14 juni 2018 ?

Berichtdoor jessie V. » vr 08 jun 2018, 17:56

Kan allemaal Martha. En het mag van mij gebeuren. :razz:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1868 keer
Is bedankt: 1721 keer

Berichtdoor ikke » zo 10 jun 2018, 06:22

Spanning alom: deze 5 cliffhangers zullen de seizoensfinale van ‘Thuis’ doen knallen

HL 08 juni 2018 20u40

De spanning tussen Waldek en Mayra escaleert.
© VRT De spanning tussen Waldek en Mayra escaleert.
SHOWBIZZ De laatste rechte lijn naar de seizoensfinale van ‘Thuis’ is vrijdagavond ingezet! Waldek ontdekte eindelijk wat de kijker al maanden wist en wat Mayra voor hem verborgen hield: dat hij niet de vader is van Zoë. Maar ook de andere verhaallijnen groeien langzaam naar hun climax. Deze vijf cliffhangers zullen de dubbelaflevering op donderdag 14 juni overheersen en doen knallen.

1. Hoe reageert Waldek op zijn teleurstellende ontdekking? De Pool had trouwplannen en woont samen met Mayra. Maar die blijkt hem te bedriegen. Dit kan natuurlijk niet zonder gevolgen blijven. De spanning tussen hen escaleert. Mayra voelt nattigheid en zou wel eens onvoorspelbaar kunnen reageren.

2. De puberstreken van de onhandelbare Stan lopen uit de hand. Tom houdt zijn toekomstige adoptiezoon graag de hand boven het hoofd, maar het gaat van kwaad naar erger. Stan dreigt met zijn gedrag serieuze brokken te maken.

3. Hoe moet het nu verder met Marianne na haar ontslag uit het ziekenhuis? Tom is zijn bemoeizieke moeder beu en heeft haar op straat gezet. Nancy stelt haar voor om tijdelijk bij haar in te trekken, maar dat verstoort de harmonie in de Withoeve compleet.

4. Kobe organiseert een blind date om zijn vader Steven en Rosa opnieuw samen te brengen. Het eerste deel van dat plan is al geslaagd, want de twee hebben hun aanwezigheid bevestigd. Maar het valt nog af te wachten hoe ze zullen reageren als ze elkaar weer zien en beseffen dat dat gekoppeld worden. En of Karin opnieuw de grote stoorzender wordt.

5. Paulien en Adil verwachten nieuws over hun poging om via een IVF-behandeling zwanger te worden. Het was al een moeilijk parcours en hun broodnodige rust wordt verstoord door Julia, die weer is opgedoken. Adil bezocht Julia en dat blijft niet zonder gevolgen.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1795 keer
Is bedankt: 1686 keer

Berichtdoor heidiw » zo 10 jun 2018, 19:34

Marianne verstoort de harmonie in de Withoeve... hoe dan wel? Ze huurt toch geen kamer IN de withoeve? Ze huurt gewoon het leegstaand appartement op het erf van de withoeve.

Stan maakt brokken. Ofwel met zijn brommer en zonder rijbewijs. Ofwel geeft hij een feestje in zijn nieuwe mancave en breken zijn zatte vrienden de boel af.

Emma is getuige van een conflict. Stan geeft Leo een toek terug.

Mayra verdwijnt spoorloos.

En Rosa ziet Steven in 't Kasteel en bolt het onmiddellijk af.

En mijn grootste wens, de irritante arrogante P&F verliezen alles als het testament van Luc wordt voorgelezen.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 396 keer
Is bedankt: 610 keer

Berichtdoor apestaart » zo 10 jun 2018, 21:27

De koude oorlog tussen Stan en Emma ontaardt zoals ik eerder zei tot een fikse ruzie, Stan begint vervolgens te flippen, springt op zijn brommer, richt vervolgens een ravage aan en het is best mogelijk dat hij verongelukt of met opzet tegen een boom rijdt dus een zelfmoordpoging.
Mayra zal tegenover Waldek die baby wisseling bekennen waarop Waldek de verloving onmiddellijk zal verbreken en haar aan de deur zal zetten en vervolgens de politie verwittigen, Mayra zal met de baby proberen naar Kaapverdië te vluchten maar zal in de luchthaven op het laatste nippertje aangehouden worden en zal dan later voor de correctionele rechtbank mogen verantwoorden en waarschijnlijk voor jaren de bak in vliegen wat tot haar ontslag op staande voet bij de taxis tot gevolg zal hebben.
De baby zal dan teruggegeven worden aan de rechtmatige ouders en Waldek zal dan mogen treuren om de dood van zijn echte dochter.
Julia zal ontsnappen uit die inrichting en gaat van alles uitsteken en Paulien en Adil een bezoekje brengen waarop Adil de politie zal willen waarschuwen maar Julia zal dan vervolgens hen gijzelen, ik hoop dan dat Julia door de politie wordt doodgeschoten zodat we van dat zot mens geen last meer zullen hebben.
Steven zijn gezondheid zal zodanig achteruitgaan dat hij de procedure voor euthanasie zal opstarten.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor linniethepooh » ma 11 jun 2018, 12:27

Ik denk dat Waldek tijdens het volgende seizoen de voorlopige voogdijschap zal krijgen over Zoë, en dat Rosa hem zal troosten in heel zijn situatie. :yup: Maar er zal natuurlijk worden onderzocht van wie het kind dan wel zou kunnen zijn, en ja, als ze in het ziekenhuis nagaan welke kinderen in dezelfde periode geboren zijn, zal de waarheid wel vlug aan het licht komen. Ocharme Waldek!
linniethepooh
Nog geen rang

Is bedankt: 9 keer

Berichtdoor martha » wo 13 jun 2018, 11:57

nog 1 dag geduld en dan krijgen we de straffe thuisfinale :angel:

Ik hoorde vandaag op de radio een spotje over de finale en inderdaad het draait rond Waldek, Mayra en Zoë en ik meen gierende autobanden te horen.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 463 keer
Is bedankt: 744 keer

Berichtdoor Christel » wo 13 jun 2018, 12:24

martha schreef:en ik meen gierende autobanden te horen.

Ah...Da's misschien Stanneke die illegaal op zijn scooter rond aan het crossen is en daarbij aangereden wordt. Misschien dat daardoor zijn hersentjes weer op de juiste plaats vallen, zodat hij volgend seizoen weer te hebben is :twisted: :mrgreen:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3747 keer
Is bedankt: 2388 keer

Berichtdoor zarsas » do 14 jun 2018, 06:50

Ik denk dat Stan Britney gaat aanrijden die voor het eerst alleen naar haar vriendin gaat
zarsas
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor ILoveDidi » do 14 jun 2018, 09:11

zarsas schreef:Ik denk dat Stan Britney gaat aanrijden die voor het eerst alleen naar haar vriendin gaat

Ja dat zou wel eens kunnen. Zeker omdat Didi en Nancy zo nadrukkelijk hebben gezegd om voorzichtig te zijn
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor heidiw » do 14 jun 2018, 19:43

Op vandaag vrijgegeven trailers stond Britney bij een auto. Poging tot meelokking?
En Jacques ontmaskert de drugsdealer.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 396 keer
Is bedankt: 610 keer

Berichtdoor Tiboko » do 14 jun 2018, 19:43

Ik zou het jammer vinden.

Het zoveelste verkeersaccident in Thuis (Jens die werd doodgereden, Femke die Simone aanreed...)
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor ikke » ma 18 jun 2018, 09:08

ikke schreef:Ik gok/speculeer(voorspel) dat Steven zijn einde aan het voorbereiden is. En hij wil er Rosa noch Karin in betrekken.
Eergisteren dacht ik dat al, maar na de aflevering van gisteren durf ik er bijna op wedden.

Jawadde, ik heb de weddenschap verloren, en hoe?!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1795 keer
Is bedankt: 1686 keer

Berichtdoor linniethepooh » ma 18 jun 2018, 12:26

Benieuwd i.v.m. Leo... Volgens mij is Stan gevlucht maar heeft ie enkel zijn helm meegenomen, en ligt z'n rugzak daar nog ergens op de grond. Dus als Tom slim is, zal hij direct zien dat Stan daar geweest is. Hoop het, dat dat joch eens deftig gestraft kan worden!
linniethepooh
Nog geen rang

Is bedankt: 9 keer

Berichtdoor satine » ma 18 jun 2018, 13:01

Nee, zijn rugzak heeft hij ook meegenomen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1565 keer
Is bedankt: 3527 keer

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen