Secrets

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Foruminfo
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!

Secrets

Berichtdoor Duimelijntje » zo 22 apr 2018, 14:36

Ik heb zonet de eerste compilatieaflevering van Secrets gezien. De internetreeks waarin dieper wordt ingegaan op de dood van Maarten, de klasgenoot van Emma en Nicky.
Veel nieuwe personages ineens waaronder Kato, de vriendin van Maarten.
Afwisselend fragmenten van tijdens de skivakantie en fragmeten van het nu. Dus het is best wel opletten.
Belangrijkste feit tot nu is dat één van Emma's klasgenoten zei dat er drugs zouden gevonden zijn in het lichaam van Maarten.
Er is ook een Jim Secret, iemand die via facebook laat uitschijnen dat er meer achter de dood van Maarten zit.
Emma krijgt op een bepaald moment ook een soort filmpje van haar vriendin Nicky met een ander klasgenoot, waar onder staat "volgend slachtoffer" Er wordt ook gesuggereerd dat die klasgenoot, Davy, samen met nog iemand achter Jim Secret zou zitten

Ik vond het wel de moeite om te kijken, omdat ik nieuwsgierig was. En ik vind het handig dat ze het op tv uitzenden als compilatie van een hele week. Want om elke dag een stukje van een paar minuten te kijken, daarvoor ben ik te ogeduldig.

Nog kijkers?

Ik heb dit bij spoilers gezet, omdat er ook dingen aan bod komen die niet of nog niet aan bod gekomen zijn in Thuis
Gebruikers-avatar
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1532 keer
Is bedankt: 333 keer

Re: Secrets

Berichtdoor martha » zo 22 apr 2018, 18:18

de 1ste compilatieaflevering ook bekeken, als afsluiter van de TV avond maar ik vraag me af of dit niet eerder op ketnet kan want het gaat hier om pubers/jongvolwassenen, dus het publiek van ketnet en ver van mijn eigen leefwereld dus. Ik wil het nog 1 kans geven of meerdere maar wat opviel dat de eerste compilatie de titel "emma" had maw die speelde de hoofdrol en wellicht zullen de volgende afleveringen de titel van de andere personages dragen.

En nog dit : het zogenaamde skihotel oogde heel vlaams qua bouwstijl :angel:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 471 keer
Is bedankt: 750 keer

Berichtdoor Guapa » ma 07 mei 2018, 12:52

ik vind het persoonlijk op niks trekken. slechte verhaallijn, slechte opnamekwaliteit. Nogal amateuristisch allemaal
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 36 keer

Berichtdoor ikke » ma 07 mei 2018, 13:09

Guapa schreef:ik vind het persoonlijk op niks trekken. slechte verhaallijn, slechte opnamekwaliteit. Nogal amateuristisch allemaal

"Ieder diertje zijn pleziertje". Ik heb niet gekeken en ik ga er ook niet aan beginnen.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1821 keer
Is bedankt: 1716 keer

Berichtdoor Guapa » di 22 mei 2018, 12:10

ik kijk ook niet meer "ikke". Geen meerwaarde. Weet niet wat de bedoeling zelfs is.
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 36 keer

Keer terug naar Spoilers