Losgebroken: het nieuwe THUISboek

Losgebroken: het nieuwe THUISboek

Berichtdoor GroteThuisfan!!! » za 24 sep 2016, 15:16

Lowie studeert architectuur in Valencia. Weg van thuis, van alle zorgen daar, van zijn vrienden & zijn ex Olivia, maar ook van vader Luc die hem zo mist. Hij maakt nieuwe vrienden, maar ook brokken. Hij vindt een nieuwe liefde, maar niet zonder kleerscheuren.

Zijn verblijf in Spanje is een verhaal van loslaten en losbreken, maar ook van twijfel en heimwee. En van nieuwe zorgen en problemen. Lowie komt op een kruispunt terecht in zijn leven. Waar is zijn thuis?
Wat u (nog) niet op televisie zag

Naast de dagelijkse tv-afspraak met de kijker op Eén is ‘Losgebroken’ na ‘Herboren’, ‘(On)gewenst’ en ‘Doodgezwegen’ de vierde uitgave in een nieuwe verhalenreeks in boekvorm over de vertrouwde THUIS-personages. In deze THUIS-boeken zijn verhalen te lezen die (nog) niet op TV te zien waren/zijn en komen er nog ongekende feiten en verborgen conflicten naar boven.

Kortom: wie de THUIS-boeken leest, weet méér…

Dit boek is te koop vanaf 21 oktober 2016.

Bron: https://www.een.be/thuis/losgebroken
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Gebruikers-avatar
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 39 keer
Is bedankt: 170 keer

Re: Losgebroken: het nieuwe THUISboek

Berichtdoor GroteThuisfan!!! » za 24 sep 2016, 15:19

Wat denk jij, wat zal er in dat boek gebeuren?

Zou Olivia Lowie achterna reizen, want zij staat ook op de cover? Na een ruzie met Arne? Verdwijnt Jana op die manier uit Thuis? Blijft Lowie in Valencia? :denk:
Gebruikers-avatar
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor mij » za 24 sep 2016, 16:08

GroteThuisfan!!! schreef:Wat denk jij, wat zal er in dat boek gebeuren?

Zou Olivia Lowie achterna reizen, want zij staat ook op de cover? Na een ruzie met Arne? Verdwijnt Jana op die manier uit Thuis? Blijft Lowie in Valencia? :denk:

Frank stond ook op de cover van Herboren maar een echte rol had hij er niet in.
Gebruikers-avatar
mij
Nog geen rang

Heeft bedankt: 21 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor annekeHU » zo 30 okt 2016, 19:50

Nog mensen hier die het boek al gelezen hebben? Er staan dus echt wel spoilers in, dus het is geen geschikt eindejaar cadeau voor mensen die geen spoilers willen lezen! Dat Lowie voor de begrafenis van Yvette even over en weer zou reizen, stond erin.
Persoonlijk vond ik het boek minder goed dan de vorige boeken. Maar wellicht is dat ook omdat ik het spijtig vind dat Lowie weer de hoofdpersoon was van een thuisboek... Er zijn nog andere personages over wie ik meer wil weten!
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor Duimelijntje » zo 30 okt 2016, 21:23

annekeHU schreef:Nog mensen hier die het boek al gelezen hebben? Er staan dus echt wel spoilers in, dus het is geen geschikt eindejaar cadeau voor mensen die geen spoilers willen lezen! Dat Lowie voor de begrafenis van Yvette even over en weer zou reizen, stond erin.
Persoonlijk vond ik het boek minder goed dan de vorige boeken. Maar wellicht is dat ook omdat ik het spijtig vind dat Lowie weer de hoofdpersoon was van een thuisboek... Er zijn nog andere personages over wie ik meer wil weten!

Ik plan hem volgende week of zo te kopen.
Ben wel benieuwd :-)
En dat was ook mijn idee, weer een boek over Lowie, terwijl er nog zoveel andere personages zijn... Klein beetje jammer
Gebruikers-avatar
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1559 keer
Is bedankt: 334 keer

Berichtdoor GroteThuisfan!!! » ma 31 okt 2016, 01:11

Kan iemand hier de inhoud niet verklappen van het boek? Want ik heb geen goesting meer om mijn geld daar aan uit te geven... :problem: Oftewel win ik het met een wedstrijd, of anders ontlenen in de bib ;)
Gebruikers-avatar
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor annekeHU » di 06 dec 2016, 11:24

In het boek "Losgebroken " stond het, en deze week ook in de "Dag Allemaal" , en we zagen het allemaal aankomen: Jana en Bob gaan uit elkaar.
voor de snelle lezers in de supermarkt of krantenwinkel, die de "Dag Allemaal" uiteraard niet willen kopen(maar als "guilty pleasure" toch graag willen lezen): het artikel staat op pagina 37!
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor annekeHU » di 14 maart 2017, 13:28

En nog niemand die het boek gelezen heeft, en Chiara die eerst een sms stuurt en later een ontmoeting heeft met Ruben in de Frens, koppelt aan Lowie?
het zou -zelfs voor Thuis- een beetje teveel toeval zijn, als dit om 2 verschillende dames gaat?
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » di 14 maart 2017, 14:35

annekeHU schreef:En nog niemand die het boek gelezen heeft, en Chiara die eerst een sms stuurt en later een ontmoeting heeft met Ruben in de Frens, koppelt aan Lowie?
het zou -zelfs voor Thuis- een beetje teveel toeval zijn, als dit om 2 verschillende dames gaat?

Ik ben net begonnen aan dat boek. En idd; op het vliegtuig maakt hij kennis met ene Chiari. Maar Ruben wordt(nog) niet vernoemd.
Dus: wie is die Chiari en zal ze nog aan bod komen???
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1839 keer
Is bedankt: 1765 keer

Keer terug naar Thuis Algemeen